Er is voor mij ook maar 1 club en dat is Ajax. Maar laat Ajax nou net die club zijn die een flinke draai om z'n oren nodig heeft (Feyenoord trouwens ook want wat is een landstitel waard zonder een sterk Feyenoord). Ik walg van dit seizoen. Voor mij tellen alleen Ajax titels in een sterk eredivisie seizoen. Dat wij nog steeds kans maken op de titel heeft alleen maar te maken met het feit dat PSV het vreselijk heeft laten afweten.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:18 schreef PizzaSalami het volgende:
Tja, ergens heb je nog wel gelijk ook speed. Al zal dat voor veel mensen moeilijk te erkennen zijn.
In je verdere sympathie ga ik echter niet mee, er is voor mij maar 1 club.
Juist niet, massaal boycotten zulke onzin en allemaal lekker de wedstrijd kijken op t rembrandt of leidschequote:Op donderdag 26 april 2007 20:07 schreef CoOki3 het volgende:
hmm....ik weet nie of het hier al gemeld is maar toch.
je kan zondag gratis ajax kijken in de arena en mochten we dan boven Az komen worden om 7 uur de spelers gehuldicht...dus komt u allen
tja ik hunker ook naar de dagen dat wij het beste voetbal van Nederland spelen en met kop en schouders boven de rest uit steken. Maar dat zit er dit seizoen gewoon niet in, dat zou je ook niet mogen verwachten want je hebt een nieuwe coach, nieuwe aanvoerder, nieuw schakel punt op het middenveld (Gabri) en een hoop talentjes die nog niet constant presteren. Ik zeg niet dat Henk het maximale uit dit Ajax haalt maar iig veel meer dan wat Blind er vorig jaar uit haalde. Zo'n seizoen heeft ook wel zn charme's nu blijven de laatste wedstrijden tenminste nog spannend.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:29 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Er is voor mij ook maar 1 club en dat is Ajax. Maar laat Ajax nou net die club zijn die een flinke draai om z'n oren nodig heeft (Feyenoord trouwens ook want wat is een landstitel waard zonder een sterk Feyenoord). Ik walg van dit seizoen. Voor mij tellen alleen Ajax titels in een sterk eredivisie seizoen. Dat wij nog steeds kans maken op de titel heeft alleen maar te maken met het feit dat PSV het vreselijk heeft laten afweten.
Bij een echte Ajacied doet dat pijn!
Eens, wat moet je in de ArenA met allemaal kleine kinderen en dagjesmensen, nah dat hoeft niet van mijquote:Op donderdag 26 april 2007 23:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Juist niet, massaal boycotten zulke onzin en allemaal lekker de wedstrijd kijken op t rembrandt of leidsche
En je geeft een signaal af dat niemand op zo'n nephuldiging zit te wachten. Ik hoop alleen dat we kampioen worden zodat we volgend jaar CL spelen, voor de rest boeit het me vrij weinig.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eens, wat moet je in de ArenA met allemaal kleine kinderen en dagjesmensen, nah dat hoeft niet van mij![]()
Ook dat idd, naja de beker boeit me eigenlijk meer op dit moment, weet niet waaromquote:Op donderdag 26 april 2007 23:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
En je geeft een signaal af dat niemand op zo'n nephuldiging zit te wachten. Ik hoop alleen dat we kampioen worden zodat we volgend jaar CL spelen, voor de rest boeit het me vrij weinig.
Ik ook, ik heb ff op youtube gekeken en hij is echt een super snelle dribbelaar die t ook nog eens af maakt, maar dat moet ook wel als je in 7 seizoenen zoveel scoort.quote:
Ja, dat klopt. Maar toch pak ik hem liever dan dat AZ hem pakt. Dat AZ op de loer ligt is zo ook wel duidelijk, de titel hoeft voor mij daar niet bij. Voor de rest sluit ik me aan bij wat je zegt over van Gaal, maar dat is ook wel in dat topic te lezenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:29 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Er is voor mij ook maar 1 club en dat is Ajax. Maar laat Ajax nou net die club zijn die een flinke draai om z'n oren nodig heeft (Feyenoord trouwens ook want wat is een landstitel waard zonder een sterk Feyenoord). Ik walg van dit seizoen. Voor mij tellen alleen Ajax titels in een sterk eredivisie seizoen. Dat wij nog steeds kans maken op de titel heeft alleen maar te maken met het feit dat PSV het vreselijk heeft laten afweten.
Ik vind jou 'sympathie' voor az veel te ver gaan, maargoed da's mijn mening. Jij zag az nu het liefst kampioen worden omdat ze toch zo'n geweldig voetbal speelden en ze het gewoon verdiende. Man, als Ajax je club is (en gewoon in punten gelijk staat met de kaasboertjes) dan wil je gewoon dat Ajax kampioen wordt. Kan daar niet met me botte harses bij hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 23:29 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Das de jeugdquote:Op donderdag 26 april 2007 23:46 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb ff op youtube gekeken en hij is echt een super snelle dribbelaar die t ook nog eens af maakt, maar dat moet ook wel als je in 7 seizoenen zoveel scoort.
Maar je ziet wel dat hij veel beter is dan de rest.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Das de jeugd
Daar win je standaard elke wedstrijd met 10-0 of meer.
quote:Waren de uitlatingen van Wesley Sneijder tegenover de Spaanse radiozender Cadena SER nou wel of niet waar? Tegenover het Algemeen Dagblad liet de middenvelder van Ajax weten dat hij, met alle gevolgen van dien, inderdaad werd opgebeld door een journalist..
De uitlatingen van de Oranje-international, al dan niet begrepen, werden donderdagochtend door de Spaanse sportkrant AS overgenomen en naderhand volgden de Nederlandse media ook op de voet. Uitspraken als ‘Valencia is een droomclub’, ‘Natuurlijk wil ik graag in de Primera División spelen’ of ‘De kans bestaat inderdaad dat ik volgend seizoen niet meer voor Ajax speel’ maakten deel uit van het breed uitgemeten artikel.
Sneijder was ook verbaasd over de snelheid waarmee zijn uitspraken in de media werden gebracht. “Ik werd gebeld door een journalist die ik niet kende, maar hoorde pas later dat ik live op de radio was. Het gesprek was in het Engels, maar volgens mij verstond die verslaggever het zelf niet al te best. Ik heb gezegd dat ik Valencia een mooie club vind en dat ik alleen de geruchten heb gehoord en gelezen. Meer niet.”
“Ze hebben zich niet bij Ajax of bij mijn zaakwaarnemer gemeld. Tot die tijd maak ik me nergens druk om. Bovendien hoef ik helemaal bij Ajax helemaal niet weg. Als ik wél vertrek, spreekt de Spaanse competitie me aan. En Valencia is natuurlijk een topclub, dat is duidelijk”, aldus Sneijder.
Met name het contract voor zes seizoenen deed in Nederland vele wenkbrauwen fronzen. Niet de contractduur, maar het feit dat hij zogenaam één miljoen euro per seizoen kon verdienen, werd als opmerkelijk beschouwd. In de Amsterdam Arena is de middenvelder namelijk één van de grootverdieners.
Dat zijn er jaarlijks al genoeg in onze jeugdopleiding.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:59 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Maar je ziet wel dat hij veel beter is dan de rest.
Die scoren er geen 899 in 7 seizoenen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zijn er jaarlijks al genoeg in onze jeugdopleiding.
Hosé zal ook wel zoiets gescoord hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:05 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Die scoren er geen 899 in 7 seizoenen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |