quote:
Ik snap die vraag wel.
Om maar meteen duidelijkheid te geven. Ik ben Ajacied in hart en nieren. En niet alleen Ajacied in hart en nieren maar ook zeker Amsterdammer in hart en nieren. De jongens die al wat langer meelopen op het FOK-forum weten dat ik altijd Ajax te vuur en te zwaard heb verdedigd.
Anyway.
Ik ben
ENORM verbitterd over wat Ajax heeft laten zien de laatste jaren en met name dit seizoen. Ik zal er een aantal noemen.
Ik snap totaal niet waarom HtC zoveel credits krijgt, heeft gekregen, dit seizoen. Met krachten als een Stam, Gabri en Davids vind ik het niet zo gek dat wij meer punten pakken dan vorig seizoen. Ik vind dus de inbreng van een zeer belangrijk figuur als een coach, in dit geval HtC, zeer matig zo niet onder de maat.
Dan heb je onze voorzitter. Doe me een lol, een ijsjesverkoper die nu de mooiste voetbalclub van Nederland leidt. Ik ga er verder geen woorden over vuil maken. In en in triest!
NU misschien wel het belangrijkste punt;
Aanvallend voetbal. Waar zijn de echte links/rechts-buitens!? Babel als linkerspits!? Wat een armoe zeg. Veel te voorspelbaar. Altijd maar de actie naar binnen. Ik walg van Babel. Dan heb je misschien de Mul op rechts maar de Mul is niets meer dan een redelijke rechtermiddenvelder.
Komt nog eens bij dat HtC Huntelaar niet het volledige vertrouwen heeft gegeven dit seizoen.
En dan nu het belangrijkste punt;
Ik mis de, zoals de niet Ajax-fans het noemen, de arrogantie. Ik persoonlijk zie het niet als arrogantie maar meer als bravoure. Dus als in het veld opkomen het een houding van, tis al 1-0 voor ons en dat dan ook waar maken. Want zeg nou zelf, Amsterdam is verreweg de mooiste stad van Nederland. Neemt niet weg dat Alkmaar een goede tweede plek inneemt want; Bij Alkmaar begint de victorie. Die godvergeten kut Spanjolen kregen er ze mooi niet onder. Zelfs na een beleg van bijna 80 jaar! Retteket
AZ Alkmaar!
Dan is er nog Van Gaal. Ik houd van die vent. Wat een heerlijke gast is dat. Natuurlijk gaat ie soms over the edge. So what!? Hij gaat door het vuur voor zijn spelers. Was het niet van Gaal die in 95 zijn groep er doorheen sleepte met zijn karatetrap!? Was het niet zo dat van Gaal als TD weg moest bij Ajax omdat hij de lat te hoog legde!?
Ik mis van Gaal nog steeds.
Noem me maar een gloryhunter of successupporter. I dont give a fuck Ik schaam me dood dat personen als M0NTANA zich hier als echte Ajax fan manifesteren. Hij maakte mij uit voor een zeer verachtelijk figuur in de tweede wereld oorlog, ik zal zijn naam niet noemen want een echte Ajax-liefhebber zal nooit zijn naam voluit schrijven.
God verbieden het dat Ajax kampioen wordt. Dat verdoezeld alleen maar de problemen die er werkelijk spelen binnen onze club!
AZ, pak die titel en schudt ons Ajax wakker. Want als 1 club ons wakker kan schudden is het AZ wel met haar aantrekkelijke aanvals-spel! Plz do it!
Een Ajax fan met een bloedend hart