abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48738755
Hoestend en kuchend werd ik wakker in een plas van braaksel, azijn en theezakjes. Stapels met afgescheurde kalenderblaadjes herinnerden mij aan het voortschrijden van de tijd. Buiten raasde het verkeer voorbij: forensen die hun kinderen dumpten bij professionele opvoeders, slakkerige bejaarden: op weg naar de supermarkt om daar mensen in de weg te lopen, en fietsende jeugd met muziek op het hoofd waar iedereen van mee kon genieten. 'O tempora, o mores!', aldus Cicero.

Ik rochelde een groen fluim tegen de niet-groene muur en begon met het smeren van mijn brood. Als ik een hond had kon ik pindakaas op mijn ballen smeren en het eraf laten likken. Zou de pindakaas blijven plakken als ik mijn zak in een vissenkom zou laten hangen? Dan nog was het nog de vraag of Elvis pindakaas zou lusten. Na een zweterige schijtsessie (het was warm die dag) was het tijd om aan het werk te gaan. Niet echt werk natuurlijk, dat is voor burgerlullen. De schijtlucht was tamelijk penetrant.

Ah, poëzie. In welke andere kunstvorm kun je nog de veel te dikke wenkbrauwen van je buurvrouw zo treffend neerzetten? Welke andere kunstvorm heeft zoveel muzen toegedicht gekregen door de oude Grieken? Hint: geen enkele, verdulle. Het ene na het andere gedicht over ontlasting, seks, of het gebrek aan zingeving in een postmoderne tijd vloog uit mijn polsen. Er was geen stoppen aan: ik was niet meer bij te houden, ik was het peleton van de meute andere dichters voorbij. Zweetdruppels begonnen op de volgekalkte bladen papier te druppelen. En toen werd er op de deur geklopt.

Het was Cees van der Knaap, staatssecretaris van Defensie. Wat een lul.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_48739089
Kwam die uitleggen waarom men tegen zulke slechte garanties toch met de JSF in zee is gegaan?

Of dacht hij:"Krek, ik ga vandaag eens bij Herman Brusselmans op visite!"
Farts are jazz to assholes
  donderdag 26 april 2007 @ 14:39:57 #3
75556 erkel
back from Dagestan
pi_48739172
klacht?
Weisst
pi_48739422
Aldaar kwam Arjan Erkel in zijn Trabant volledig irrelevante vragen stellend aan van der Knaap, die inmiddels hevig zwetend zijn beleid stond uit te leggen aan de voordeur.
Het is altijd een feest, als zij zijn langs geweest!
pi_48739471
Fantastisch !
pi_48739589
Al snel bleek van der Knaap, behalve lul, ook nog een geoefend professioneel zwammer. Afijn, u snapt het al, inmiddels had ik een onbedwingbare drang tot schijten, categorie spetterpoep.
Het is altijd een feest, als zij zijn langs geweest!
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:35:51 #7
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_48771249
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:39 schreef erkel het volgende:
klacht?
Staatssecretarissen die op de deur kloppen (want de bel doet het niet) en daarmee je werk verstoren.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_72859710
Laatste kwam zijn opvolger Jack de Vries aankloppen. Een nog grotere klootzak.
pi_72861046
Je hebt een goede schrijfstijl, ik ben jaloers.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 17 september 2009 @ 23:25:52 #10
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_72861115

Wat doet ts met azijn en theezakjes?
pi_72861153
Die OP pwned.
pi_72861198
Van der Knaap is al tijden geen staatssecretaris meer maar burgemeester van Ede.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72861299
Zulcks een vreemd ende raar topique!
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 17 september 2009 @ 23:31:07 #14
261271 GladdeGerard
glijdende grijpgrage Gerard
pi_72861360
Genieten!
ganz geile Gerard
  donderdag 17 september 2009 @ 23:31:27 #15
261271 GladdeGerard
glijdende grijpgrage Gerard
pi_72861374
Ik ga hem nog een keertje lezen.
ganz geile Gerard
pi_72861546
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:24 schreef Fascination het volgende:
Je hebt een goede schrijfstijl, ik ben jaloers.
De OP gebruikt meer beeldspraak dan de gemiddelde piraat en gebruikt bovendien enorm veel verduidelijkende en smaakmakende bijvoeglijke naamwoorden. Na een beetje oefening en wat creativiteit kan iedereen het.
????!11!!WAT IS DIT??!!!!11
pi_72876341
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef Hetiszover het volgende:
Van der Knaap is al tijden geen staatssecretaris meer maar burgemeester van Ede.
Blij toe, wat een lul.

Maar de OP stamt ook uit 2007.
pi_72876356
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:35 schreef BorisdeVries het volgende:

[..]

De OP gebruikt meer beeldspraak dan de gemiddelde piraat en gebruikt bovendien enorm veel verduidelijkende en smaakmakende bijvoeglijke naamwoorden. Na een beetje oefening en wat creativiteit kan iedereen het.
Succes, allen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:16:42 #19
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_72876644
Columns schrijven niet iets voor jou ?
Je weet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')