Wat kost 'ie daar?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:51 schreef CoExist het volgende:
Heb 'em net opgehaald bij MediaMarkt Leeuwarden!
De 2 disc edition natuurlijk!
Echt supergaaf!
en toch vind ik WAR nog beter..quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Het album heet October.
En Boy is in mijn ogen het beste U2 Album.
Edgequote:Op vrijdag 7 september 2007 17:44 schreef CoExist het volgende:
Hee Joncho, welk bandlid heeft jou dvd boekje als 'pop-up' ?
Makkelijk te vinden in dat menu..quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:25 schreef Young_David het volgende:
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik heb een heel duf stukje karaoke gevonden.
Dadelijk hier in Maastricht es kijken. Die 26,99 is iig goedkoper dan via Play.com bestellen (EUR 27,99 daar)quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:28 schreef Tourniquet het volgende:
'k heb de 2DVD versie gehaald bij de Mediamarkt Alphen a/d RIjn voor ¤ 26,99!
CD WOW staat op het punt om failliet te gaan of overgenomen te worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:08 schreef Mistadabolina het volgende:
fuk it.
superconcert, maar vééééél te duur.
En waarom heeft CD WOW deze dvd niet in het assortiment???
Die willennog wel eens goedkoper zijn namaleijk. Nou ja, minder duur eigenlijk
Hé is ie al uit, ben op vakantie geweest, heb er helemaal geen erg meer in gehad.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:37 schreef Joncho het volgende:
Heb 'm binnen, wel een belacheljik hoge prijs, 30 euro voor twee DVD's, maar je moet toch, als fan...
Waar verkochten ze die.?quote:Er lag ook nog iets van een Collectors Box van U2 met 3 CD's voor 12 euro. Allemaal van die unauthorised meuk, maar ach is wel leuk voor de verzameling.
Mooie site, staan intressante dingen op!quote:Op maandag 10 september 2007 12:41 schreef Megalomaniac het volgende:
www.u2start.com
site van een kennis, ERRUG goed.
ik heb em gekregen van mijn vriendje...quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:28 schreef Tourniquet het volgende:
'k heb de 2DVD versie gehaald bij de Mediamarkt Alphen a/d RIjn voor ¤ 26,99!
Ja is al uitquote:Op donderdag 20 september 2007 09:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Hé is ie al uit, ben op vakantie geweest, heb er helemaal geen erg meer in gehad.
[..]
Waar verkochten ze die.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |