ja 2 plakjes brood. Gewoon broodjes noem ik dat. Ik eet dus zoals je kunt zien die kipburger,bieten en magere vruchten yoghurtquote:
Tussen doortjes waren dus die druive, en dat ijsje. En ja, ik drink enkel water. Cornflakes aangepastquote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en wat ga je eten?
en wat waren je tussendoortjes trouwens
en drink je alleen water?
en die cornflakes klopt inderdaad niet
en je had toch broodjes in plaats van brood?
als je een beetje creatief invult kom je inderdaad op minder uit
eet je na het avond eten niets meer?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tussen doortjes waren dus die druive, en dat ijsje. En ja, ik drink enkel water. Cornflakes aangepast
zelden. Heel soms een mandarijn. Dan gooi ik die er weer bij. Das 25kcal. En waterquote:Op donderdag 26 april 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
eet je na het avond eten niets meer?
nou afzien met 1400kcal valt wel mee hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
zelden. Heel soms een mandarijn. Dan gooi ik die er weer bij. Das 25kcal. En water
Tis wel afzien
en hoelaat ga je slapen?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef Zeeltje het volgende:
ik heb mezelf aangeleerd om na 8 uur niks meer te eten
ik eet mijn avond eten om 5 uur of om 6 uur en dan om half 9 eet ik meestal nog een paar crackersquote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef Zeeltje het volgende:
rond tussen 10 en half 11
ja dan klopt het wel een beetjequote:Op donderdag 26 april 2007 15:58 schreef Zeeltje het volgende:
nja ik eet ook veel later dan de meeste.. ik eet rond 7 uur mijn avond eten omdat ik pas laat thuis ben ivm terugreis
dus niet he. Van dik 2500 opeens naar 1400 is dus echt wel afzienquote:Op donderdag 26 april 2007 15:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou afzien met 1400kcal valt wel mee hoor
een salade van de AH to go?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:57 schreef Zeeltje het volgende:
blerg weet iemand iets gezonds op station? moet dadelijk eten omdat ik vanuit mijn stage meteen naar mijn ander werk moet
net ff alles ingevoerd van een dag dat ik dus met gevulde koeken ontbeet enzoquote:Jouw totaal aantal kilocalorieėn: 2452
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |