ja 2 plakjes brood. Gewoon broodjes noem ik dat. Ik eet dus zoals je kunt zien die kipburger,bieten en magere vruchten yoghurtquote:
Tussen doortjes waren dus die druive, en dat ijsje. En ja, ik drink enkel water. Cornflakes aangepastquote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en wat ga je eten?
en wat waren je tussendoortjes trouwens
en drink je alleen water?
en die cornflakes klopt inderdaad niet
en je had toch broodjes in plaats van brood?
als je een beetje creatief invult kom je inderdaad op minder uit
eet je na het avond eten niets meer?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tussen doortjes waren dus die druive, en dat ijsje. En ja, ik drink enkel water. Cornflakes aangepast
zelden. Heel soms een mandarijn. Dan gooi ik die er weer bij. Das 25kcal. En waterquote:Op donderdag 26 april 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
eet je na het avond eten niets meer?
nou afzien met 1400kcal valt wel mee hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
zelden. Heel soms een mandarijn. Dan gooi ik die er weer bij. Das 25kcal. En water
Tis wel afzien
en hoelaat ga je slapen?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef Zeeltje het volgende:
ik heb mezelf aangeleerd om na 8 uur niks meer te eten
ik eet mijn avond eten om 5 uur of om 6 uur en dan om half 9 eet ik meestal nog een paar crackersquote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef Zeeltje het volgende:
rond tussen 10 en half 11
ja dan klopt het wel een beetjequote:Op donderdag 26 april 2007 15:58 schreef Zeeltje het volgende:
nja ik eet ook veel later dan de meeste.. ik eet rond 7 uur mijn avond eten omdat ik pas laat thuis ben ivm terugreis
dus niet he. Van dik 2500 opeens naar 1400 is dus echt wel afzienquote:Op donderdag 26 april 2007 15:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou afzien met 1400kcal valt wel mee hoor
een salade van de AH to go?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:57 schreef Zeeltje het volgende:
blerg weet iemand iets gezonds op station? moet dadelijk eten omdat ik vanuit mijn stage meteen naar mijn ander werk moet
net ff alles ingevoerd van een dag dat ik dus met gevulde koeken ontbeet enzoquote:Jouw totaal aantal kilocalorieën: 2452
dan sushi van de AH to go?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:23 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
ik vind die sla zo vies!
normaal sla niet maar die wel
ik had van 200 gram maar vond dat behoorlijk veelquote:Op donderdag 26 april 2007 16:48 schreef Zeeltje het volgende:
als ik suhi vanavond bij eet dan kom ik op 1168 kcal.. maar ja ligt er ook aan hoeveel precies gram sushi is
krijg je zo geen honger?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:31 schreef Qwea het volgende:
nou,ipv bieten, bonen gaan eten. Toen het op mn bord lag heb ik het maar niet opgegeten. Mn ma heeft er een halve fles boter door gepleurtals ik iets goor vindt is het wel boter door mn bonen. Geen bonen is dus ook geen appelmoes, en toetje heb ik geen zin in. Pak strax wle fruit.
Dus ik zit nu op 1206 kcal
neuh, ik had soep namelijk en een kipburger, dus ik zat al vrij vol. Als ik strax trek krijg neem ik wel een sinaasappel, of 2.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
krijg je zo geen honger?
en een toetje hoeft ook niet altijd
had je trouwens nog dat biertje genomen vanmiddag?
als ik jou was zou ik dat toetje toch afleren en eventueel 2 uur later dan nog yoghurt te nemenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
neuh, ik had soep namelijk en een kipburger, dus ik zat al vrij vol. Als ik strax trek krijg neem ik wel een sinaasappel, of 2.
En nee, ik had geen biertje genomen, dat was op zag iken ik was te lui om naar de winkel te fietsen
en een maaltijd zonder toetje, tjah dan voelt het voor mij niet alsof de maaltijd af is
yoghurt komt me 's ochtends al de strot uit. Ik hoor net van iemand op msn dat een toetje je eten 4x langzamer doet verterenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik dat toetje toch afleren en eventueel 2 uur later dan nog yoghurt te nemen
ik heb ook jarenlang altijd een toetje erbij gegeten en nu niet meer en kan ook niet zeggen dat ik het mis
dat lijkt me eerder een fabeltjequote:Op donderdag 26 april 2007 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
yoghurt komt me 's ochtends al de strot uit. Ik hoor net van iemand op msn dat een toetje je eten 4x langzamer doet verterentrue?
magere vruchten yoghurtquote:Op donderdag 26 april 2007 17:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat lijkt me eerder een fabeltje
maar wat voor toetje eet je dan? als het geen yoghurt is lijkt het me ook niet echt gezond
je weet wel dat het vaak niet echt mager is he?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
magere vruchten yoghurtmet kerssmaak. Ik dacht dat jij gewone yoghurt bedoelde...
per schaaltje zitten er geloof ik 50 a 60 kcal in. En ik zal wel een toetje moeten eten, aangezien ik anders geen calcium binnen krijg. Ik weiger om melkshit oid te drinkenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je weet wel dat het vaak niet echt mager is he?
weet niet precies welke jij eet
maar het gaat niet alleen om kcal hequote:Op donderdag 26 april 2007 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
per schaaltje zitten er geloof ik 50 a 60 kcal in. En ik zal wel een toetje moeten eten, aangezien ik anders geen calcium binnen krijg. Ik weiger om melkshit oid te drinken
vetten in het hele pak 0.1 gram, suikers weet ik niet. Ik zal er eens op lettenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar het gaat niet alleen om kcal he
ook vetten en suikers
gewoon een balansdag daarna doenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
vetten in het hele pak 1 gram, suikers weet ik niet. Ik zal er eens op letten
Ik moet trouwens eens kijken hoe ik dat met queensday doe, ik wil wel bieren
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:10 schreef Miss_S het volgende:
vandaag zal het ook niet meer worden dan cruesli met melk en avondeten
Wat ben jij nou aan het doen?? Dit klinkt wat crashdieterig. Jij sport zoveel, dan moet je eeeecht meer eten. Je breekt anders je spieren af. Je lichaam heeft namelijk geen glycogeenvoorraad meer (die is op omdat je weinig eet), maar heeft toch energie nodig als jij op je roeitrainer gaat zitten. En dus worden er, om energie vrij te maken, eiwitten afgebroken -> precies, je spieren dus. Allemaal zeer inefficient van je lichaam, maar ja het moet toch wat. Gebeurt ook bij anorexiapatienten.quote:ik heb net salade en fruit op dus denk dat ik vandaag rond de 500kcal op heb
quote:
Zorgen dat je de dag erna wel gezond eet, dat is een balansdag. Eigenlijk gewoon weer verder gaan met gezond doen dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:03 schreef Qwea het volgende:
[..]hoe doe je dat? Wat bedoel je precies met balansdag?
gewoon minder eten de dag ernaquote:Op donderdag 26 april 2007 18:03 schreef Qwea het volgende:
[..]hoe doe je dat? Wat bedoel je precies met balansdag?
De Balansdagquote:
het is niet alsof ik dat elke dag doequote:Op donderdag 26 april 2007 18:03 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
[..]
Wat ben jij nou aan het doen?? Dit klinkt wat crashdieterig. Jij sport zoveel, dan moet je eeeecht meer eten. Je breekt anders je spieren af. Je lichaam heeft namelijk geen glycogeenvoorraad meer (die is op omdat je weinig eet), maar heeft toch energie nodig als jij op je roeitrainer gaat zitten. En dus worden er, om energie vrij te maken, eiwitten afgebroken -> precies, je spieren dus. Allemaal zeer inefficient van je lichaam, maar ja het moet toch wat. Gebeurt ook bij anorexiapatienten.![]()
Dus sport je eigenlijk voor niks.![]()
Ik denk dat je jezelf nu wel gaat verdedigen, en dan mag hoor. Jij weet hoeveel je kunt eten op een dag. Ik geef alleen ff mijn visie hierop. Ik denk dat je misschien meer zou afvallen als je ietsje meer ging eten. Maar dat is mijn mening.![]()
Plukie heeft hier vandaag college over gehad
Ja kijk, ik zal wel gezond eten hoor op queensday, geen vette hap enzo... maar met dit weer gaat er in een lange middag zeker wel 10 biertjes door. 1 biertje = 130kcalquote:Op donderdag 26 april 2007 18:04 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Zorgen dat je de dag erna wel gezond eet, dat is een balansdag. Eigenlijk gewoon weer verder gaan met gezond doen dus.
mensen! we hebben een primeur!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar het gaat niet alleen om kcal he
ook vetten en suikers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |