ach als je er vanaf kan blijven hoef je het ook niet weg te gooienquote:Op zondag 29 april 2007 10:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, niet echt. Vroeger dacht ik de hele dag aan die bus Pringles, maar nu niet meer.
En wat moet ik er anders mee doen dan laten staan? Het is van Mark, dus ik hoop dat hij het spoedig eens opvreet en anders moeten we z'n zus + echtgenoot en kids maar eens uitnodigen hier. Die weten wel raad met een zak chips. Weggooien is zonde en het is mijn spul niet
.
dankje welquote:Op zondag 29 april 2007 10:11 schreef conleche het volgende:
@Saskia: even offtopic, maar ik zag net in het "show je kleding topic" je rode jurkje met witte stippels: hartstikke leuk! Waar heb je die vandaan?
Ik zag in de krant dat ze bij de Lidl nu van die fitnesssetjes hebben.... volgens mij zag ik ook zo'n ding ertussen zitten maar dat weet ik niet zeker. Ik zal even een linkje voor je zoekenquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik ben bij verschillende sportzaken geweest, maar ik zag nergens wat ik zocht. Ik denk dat het iets is wat exclusief bij Billy Banks hoort (ze worden nml ook wel Billy Bands genoemd). Het gaat om deze dingen:
[afbeelding]
je hebt twee van die dingen met een handvat aan het ene uiteinde en een lus aan het andere uiteinde waar je je voet in kunt doen.
Ik zag wel iets wat erop leek: net zo'n lang rubberen ding, maar dan met twee handvatten. Zou ik die ook kunnen gebruiken voor die oefening? Ze hadden namelijk een setje van weerstandsbanden met verschillende lengte bij intersport. Zal wel een boekje bij zitten met de oefeningen die je kunt doen.
Thanks, ga ik doen!quote:Op zondag 29 april 2007 10:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dankje wel
ik heb hem uit een winkel hier in het dorp maar hij is van edc en je kan heb bij de esprit shop online bestellen
leuk setje iddquote:Op zondag 29 april 2007 10:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik zag in de krant dat ze bij de Lidl nu van die fitnesssetjes hebben.... volgens mij zag ik ook zo'n ding ertussen zitten maar dat weet ik niet zeker. Ik zal even een linkje voor je zoeken
Edit: linkje
Kan er niet echt uit opmaken of het er nou bij zit of niet... desalniettemin misschien wel leuk.
en dan allebei datzelfde jurkje aan doen bij de eerste Slank de zomer in - meetquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en dan allebei datzelfde jurkje aan doen bij de eerste Slank de zomer in - meet.
Ik ben mijn hele leven al 'stevig', maar ik word nu echt dikker, en dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn moeder had dat ook, die was vroeger graatmager en werd zo rond haar 25e ook wat dikker, hoewel ze nog steeds slank is. Ik ben m'n hele leven al aan de stevige kant geweest, hoewel als ik nu foto's van vroeger zie is dat onzin. Ik was eigenlijk nogal gewoon, maar omdat m'n vriendinnetjes echt dun en smal waren leek dat voor mijn gevoel zo.
Ik weet niet hoe lang je bent, maar 1800 cal, daar val ik niet van af, maar ik ben maar 1m68. Als ik rond de 1400-1500 cal. zit, val ik langzaam, maar gestaag af. (ben sinds begin februari begonnen en er is nu 5 kilo af, ben daarbij wel flink meer gaan sporten, dat wel, maar dat doe jij ook al)
Misschien moet je eens posten wat je zoal eet op een dag, dan zien we misschien nog iets wat "verbeterd" kan worden.
Ziet er eigenlijk heel gezond uit! Het enige wat ik zou kunnen bedenken: die LIga break dingen, dat zijn volgens mij toch zo'n 180 cal. per twee. Dan kan je misschien 1 boterham van je lunch afhalen en die dan op dat moment opeten en ' savonds maar 1 bord eten en dan vooral veel (wok)groenten eten en wat minder rijst. En de vla die je "s avonds eet, is die van Optimel?quote:
Dat zijn inderdaad wat ideetjes die ik gemakkelijk uit kan voeren.quote:Op zondag 29 april 2007 11:15 schreef colette het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk heel gezond uit! Het enige wat ik zou kunnen bedenken: die LIga break dingen, dat zijn volgens mij toch zo'n 180 cal. per twee. Dan kan je misschien 1 boterham van je lunch afhalen en die dan op dat moment opeten en ' savonds maar 1 bord eten en dan vooral veel (wok)groenten eten en wat minder rijst. En de vla die je "s avonds eet, is die van Optimel?
Toetje zou je ook niet moeten doen, heb ik begrepen. Is nergens voor nodig. Neem dan liever 's ochtends een schaaltje yoghurt met banaan of cruesli. Mensen als Miss_S kunnen ws beter uitleggen waarom een toetje na het eten niet goed is.quote:Op zondag 29 april 2007 11:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad wat ideetjes die ik gemakkelijk uit kan voeren.
Het toetje dat ik 's avonds pak is altijd een puddingschaaltje yoghurt / kwarkyoghurt / boerenyoghurt / vla van diverse merken en soorten. Dat ligt maar net aan de reclames. Wat in ieder geval nooit in huis komt: slagroomvla.
Ik heb voor aankomende week trouwens ipv liga breaks gewone evergreens gekocht, en ook van die snack-a-jacks. Eens kijken of ik het daar ook op red.
Ik ben dol op die zakjes snack a jacks, die grotere rijstwafels van ze vind ik iets minder, omdat je daar de kruiden wat minder proeft.quote:Op zondag 29 april 2007 11:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad wat ideetjes die ik gemakkelijk uit kan voeren.
Het toetje dat ik 's avonds pak is altijd een puddingschaaltje yoghurt / kwarkyoghurt / boerenyoghurt / vla van diverse merken en soorten. Dat ligt maar net aan de reclames. Wat in ieder geval nooit in huis komt: slagroomvla.
Ik heb voor aankomende week trouwens ipv liga breaks gewone evergreens gekocht, en ook van die snack-a-jacks. Eens kijken of ik het daar ook op red.
Ik pak 's ochtends al yoghurt met cruesli. Ik zou er wel heel veel moeite mee hebben om het toetje te laten staan: ik pak het ook vaak later op de avond, ter vervanging van koekjes / snaaizooi. Dit leek me beter. Ik ben bang dat ik ga snacken als ik het toetje niet meer pak.quote:Op zondag 29 april 2007 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toetje zou je ook niet moeten doen, heb ik begrepen. Is nergens voor nodig. Neem dan liever 's ochtends een schaaltje yoghurt met banaan of cruesli. Mensen als Miss_S kunnen ws beter uitleggen waarom een toetje na het eten niet goed is.
Hoevel ml gaat er eigenlijk in een puddingschaaltje?quote:Op zondag 29 april 2007 11:32 schreef colette het volgende:
[..]
Ik ben dol op die zakjes snack a jacks, die grotere rijstwafels van ze vind ik iets minder, omdat je daar de kruiden wat minder proeft.
Wat betreft je toetje 's avonds: je moet even op de calorieen letten. Als het meer dan 50 cal. per 100ml bevat, zou ik een andere nemen.
Welke sport(en) doe je?
In de zomer gebeurt dat ook regelmatig, maar in de rest van het jaar niet echt.quote:Op zondag 29 april 2007 11:58 schreef Miss_S het volgende:
maar ipv een toetje kan je misschien fruit nemen?
Een schaaltje is ± 150 ml. Ik neem meestal iets minder optimelvla, ik denk zo'n 100 à 125 ml, maar ik doe er dan wat verse ananas of aardbeien door.quote:Op zondag 29 april 2007 11:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik pak 's ochtends al yoghurt met cruesli. Ik zou er wel heel veel moeite mee hebben om het toetje te laten staan: ik pak het ook vaak later op de avond, ter vervanging van koekjes / snaaizooi. Dit leek me beter. Ik ben bang dat ik ga snacken als ik het toetje niet meer pak.
[..]
Hoevel ml gaat er eigenlijk in een puddingschaaltje?
Ik doe één tot twee keer per week aan spinning. En ik wandel behoorlijk veel - alles wat met de fiets kan, doe ik te voet.
festini perenijsjesquote:Op zondag 29 april 2007 12:02 schreef colette het volgende:
[..]
Een schaaltje is ± 150 ml. Ik neem meestal iets minder optimelvla, ik denk zo'n 100 à 125 ml, maar ik doe er dan wat verse ananas of aardbeien door.
Met dit warme weer heb ik ook festini waterijsjes in de vriezer, die zijn rond de 50 cal. per stuk, dus dat neem ik ook weleens als toetje. Ik had laatst ook een soort solero-ijsjes maar dan van het merk "not guilty" die waren 38 cal. per stuk. Best lekker.
Ik weet niet of je sporten leuk vindt, maar zo ja, dan zou ik eerder 3 tot 4 x per week iets doen dan 1 à 2 x. Het afvallen gaat dan echt veel beter.
omdat er veel kcal in zit en suiker en vetquote:Op zondag 29 april 2007 12:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
In de zomer gebeurt dat ook regelmatig, maar in de rest van het jaar niet echt.
Wat is er mis met toetjes, ik hoorde net jouw naam vallen over dit onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |