abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48800925
1 kilo spieren na 2 keer sporten
dan moet je inderadaad niet te vaak gaan sporten

ik hoorde dat roeien ook goed was voor je borstspieren dus dat is ook een mooi voordeel

net sushi als ontbijt op

[ Bericht 19% gewijzigd door Miss_S op 28-04-2007 10:54:11 ]
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:26:05 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48801897
Nou ik ben bij verschillende sportzaken geweest, maar ik zag nergens wat ik zocht. Ik denk dat het iets is wat exclusief bij Billy Banks hoort (ze worden nml ook wel Billy Bands genoemd). Het gaat om deze dingen:

je hebt twee van die dingen met een handvat aan het ene uiteinde en een lus aan het andere uiteinde waar je je voet in kunt doen.

Ik zag wel iets wat erop leek: net zo'n lang rubberen ding, maar dan met twee handvatten. Zou ik die ook kunnen gebruiken voor die oefening? Ze hadden namelijk een setje van weerstandsbanden met verschillende lengte bij intersport. Zal wel een boekje bij zitten met de oefeningen die je kunt doen.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:27:02 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48801924
Hm, TellSell heeft ze wel en je kunt verschillende opties aanvinken. Ik zal ze even mailen ofzo of ik die weerstandsbanden ook los kan bestellen.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:37:37 #254
177846 colette
kloon van conleche
pi_48802164
Mogge allemaal!

Volgens die ingewikkelde formule mag ik maar 1131 cal. eten. Geen wonder dat ik zo langzaam afval, hoewel er vanochtend ineens weer een halve kilo af was. Als die klimaatverandering doorzet, zijn we binnen een paar jaar slanke dennen zonder moeite

Mijn vader kreeg gister een lintje en om dat te vieren was er een fantastisch buffet georgainiseerd, met speenvarken (best zielig) en alles d'r op en d'r an. (inclusief enorm lekkere toetjes die ik alleen maar vluchtig heb bekeken). Heel sterk geweest en alleen maar gezonde dingen genomen: carpaccio, zalm, garnalen, salade en wat bruin brood en maar 1 glaasje witte wijn (dat laatste was meer omdat ik nog moest rijden ) Was trots op m'n pa, vanwege 't lintje én op mezelf vanwege het weerstaan van allerlei lekkers.

Sylvana: hartstikke gefeliciteerd met je nieuwe baan, ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen!

Miss S, het is idd niet erg om af en toe een dagje maar 500 cal. te eten als je het maar niet te vaak doet. Eigenlijk denk ik dat het juist wel goed is om heel af en toe je lichaam even "in de war" te brengen,. Ik merk vaak als ik heel druk ben en weinig tijd heb om te eten, dat ik dan zo een kilo afval. Als ik dan de volgende dag weer over ga op mijn gewone regime blijft die kilo er vaak grotendeels af. Als je d'r maar geen gewoonte van maakt, want dan went je lichaam er weer aan en op den duur kan je steeds met minder cal. toe en moet je dus ook steeds minder eten om nog af te vallen...
pi_48802971
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik ben bij verschillende sportzaken geweest, maar ik zag nergens wat ik zocht. Ik denk dat het iets is wat exclusief bij Billy Banks hoort (ze worden nml ook wel Billy Bands genoemd). Het gaat om deze dingen:

[afbeelding]

je hebt twee van die dingen met een handvat aan het ene uiteinde en een lus aan het andere uiteinde waar je je voet in kunt doen.

Ik zag wel iets wat erop leek: net zo'n lang rubberen ding, maar dan met twee handvatten. Zou ik die ook kunnen gebruiken voor die oefening? Ze hadden namelijk een setje van weerstandsbanden met verschillende lengte bij intersport. Zal wel een boekje bij zitten met de oefeningen die je kunt doen.
Ik heb dus zo'n rubberen ding met handvatten, denk niet dat het veel verschil uitmaakt of je zo'n ding die jij bedoelt hebt of zo'n rubberen ding

Maar ik heb geen ervaring met bootcamp, maar met BBB in de spotrschool gebruiken ze ook gewoon van die rubberen dingen
  zaterdag 28 april 2007 @ 13:02:43 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48804101
Ik ben net weer heen geweest en heb een tube set gekocht. Er zitten drie verschillende dingen in. Wel griezelig hoor met zo'n rubberen ding, ben toch bang dat t knapt ofzo. Ik mag t ook niet bij Mark in de buurt doen zegt hij net .

Ook zit er een poster bij met oefeningen en trainingstips. Die poster ga ik ff ophangen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48805091
Hallo!
Ben nu al terug, heb best veel nieuwe dingen spijkerbroek, linnenbroek, 2 hemdjes en een rokje. En een zonnebril. Zoveel koop ik normaal nooit tegelijk, maar nu vind ik het weer leuk om te winkelen (een van m'n reden om te gaan afslanken was ook omdat ik elke x een grotere maat moest dat ik ging winkelen )
Nu was het weer wel leuk!
Het mooi kotsende meisje.
pi_48805583
ik begin aan mijn twee schaaltje sushi voor vandaag
pi_48807598
wat eten jullie zoal? Buiten veel fruit en veel water drinken........... Ik moet toch iets binnenkrijgen......
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:59:48 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48807622
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:58 schreef runaway het volgende:
wat eten jullie zoal? Buiten veel fruit en veel water drinken........... Ik moet toch iets binnenkrijgen......
mevrouw hierboven eet dus sushi . En ik weet alweer niet wat ik moet eten vanavond . Raak helemaal uit m'n ritme door dat warme weer. Geen honger etc. Misschien dat ik het bij een soepje oid laat. Of misschien brood met ei.
Niet meer actief op Fok!
pi_48807658
ja ik had vandaag (eigenlijk nooit) geen zin in boterhammen dus kies ik voor sushi
verder veel fruit en water inderdaad
en iets van salade vanavond waarschijnlijk
pi_48807683
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

mevrouw hierboven eet dus sushi . En ik weet alweer niet wat ik moet eten vanavond . Raak helemaal uit m'n ritme door dat warme weer. Geen honger etc. Misschien dat ik het bij een soepje oid laat. Of misschien brood met ei.
De laatste dagen at ik thuis zo gek warm... Aardappeltjes koken en een stukje vis / vlees erbij, dan zat ik echt helemaal vol en uurtje later een potje groenten die goed koud te eten waren... beetje raar van me. Probeer van de week weer gewoon normaal te koken.
Het mooi kotsende meisje.
pi_48814275
Hoi lieve mensjes!

Ik heb net weer een ananas geslacht, lekker tijdens Paul de Leeuw

over dat eten: je kunt gewoon in principe alles eten toch? gewoon zorgen dat je niet teveel kcal binnen krijgt Ik eet regelmatig rijst, pasta, dat soort dingen... owja, en donker brood enzo
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48817695
Na een enthousiaste opmerking van mijn buurvrouw ("och meid, ik zie het: je bent zwanger!"), kom ik hier ook maar eens voorzichtig om de hoek kijken.

Ik durf alleen niet op de weegschaal...

Vanavond een BBQ gehad, maar desondanks ben ik vandaag toch "maar" aan de 1800 calorieën gekomen.
pi_48819163
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:43 schreef _Arual_ het volgende:
Na een enthousiaste opmerking van mijn buurvrouw ("och meid, ik zie het: je bent zwanger!"), kom ik hier ook maar eens voorzichtig om de hoek kijken.

Ik durf alleen niet op de weegschaal...

Vanavond een BBQ gehad, maar desondanks ben ik vandaag toch "maar" aan de 1800 calorieën gekomen.

Welkom! Ga nou maar gewoon op die weegschaal, dan weet je tenminste waar je aan toe bent....

Struisvogelpolitiek werkt niet eens voor struisvogels, laat staan voor ons. (je hoeft 't natuurlijk niet persé hier op FOK te zetten, als je zelf maar weet hoeveel je weegt en hoeveel er af moet)
Heb je de sausjes geteld bij de BBQ?
pi_48819379
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Welkom! Ga nou maar gewoon op die weegschaal, dan weet je tenminste waar je aan toe bent....

Struisvogelpolitiek werkt niet eens voor struisvogels, laat staan voor ons. (je hoeft 't natuurlijk niet persé hier op FOK te zetten, als je zelf maar weet hoeveel je weegt en hoeveel er af moet)
Heb je de sausjes geteld bij de BBQ?
één eetlepel pindasaus. Ik houd helemaal niet zo van sausjes

Het is wel bizar trouwens. Het laatste jaar ben ik veel gezonder gaan eten, er komt geen snoep en chips meer in huis, en de hoeveelheid groente die ik eet is flink toegenomen. Ook ben ik meer gaan sporten. Gevolg: ik word dikker.

Mijn moeder heeft me vroeger verteld dat zij rond haar 25e ook plots dikker werd, zij had ook geen flauw idee hoe dat kwam. Maar goed, ik houd sinds deze week mijn calorie-inname in de gaten. Dat blijkt toch wel redelijk in orde te zijn allemaal.

Blegh. Lag het bij mij maar aan de snacks, dan had ik in ieder geval daarmee kunnen stoppen.
pi_48819811
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:41 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

één eetlepel pindasaus. Ik houd helemaal niet zo van sausjes

Het is wel bizar trouwens. Het laatste jaar ben ik veel gezonder gaan eten, er komt geen snoep en chips meer in huis, en de hoeveelheid groente die ik eet is flink toegenomen. Ook ben ik meer gaan sporten. Gevolg: ik word dikker.

Mijn moeder heeft me vroeger verteld dat zij rond haar 25e ook plots dikker werd, zij had ook geen flauw idee hoe dat kwam. Maar goed, ik houd sinds deze week mijn calorie-inname in de gaten. Dat blijkt toch wel redelijk in orde te zijn allemaal.

Blegh. Lag het bij mij maar aan de snacks, dan had ik in ieder geval daarmee kunnen stoppen.
Mijn moeder had dat ook, die was vroeger graatmager en werd zo rond haar 25e ook wat dikker, hoewel ze nog steeds slank is. Ik ben m'n hele leven al aan de stevige kant geweest, hoewel als ik nu foto's van vroeger zie is dat onzin. Ik was eigenlijk nogal gewoon, maar omdat m'n vriendinnetjes echt dun en smal waren leek dat voor mijn gevoel zo.

Ik weet niet hoe lang je bent, maar 1800 cal, daar val ik niet van af, maar ik ben maar 1m68. Als ik rond de 1400-1500 cal. zit, val ik langzaam, maar gestaag af. (ben sinds begin februari begonnen en er is nu 5 kilo af, ben daarbij wel flink meer gaan sporten, dat wel, maar dat doe jij ook al)

Misschien moet je eens posten wat je zoal eet op een dag, dan zien we misschien nog iets wat "verbeterd" kan worden.
pi_48820767
net een stuk komkommer gehad... moet nog een tijdje door met de nacht van de popmuziek
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48821291
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:29 schreef Tangarine het volgende:
net een stuk komkommer gehad... moet nog een tijdje door met de nacht van de popmuziek
Ben trots op je dat je op dit uur van de dag aan de komkommer zit ipv de chips met dipsaus

Ik ga maar slapen, moet morgen werken. Ben zó geen ochtendmens.......
pi_48822515
Goed, heb even nieuwe strategie nodig, want nu het zo warm is eet ik veel minder chocola, en dat ik op zich best strak plan natuurlijk, maar ik kom zo nooit van m'n leven aan voldoende calorieën en m'n lijf gaat hamsteren en juist meer vasthouden dan afvallen. Beter ontbijten, meer brood eten tussendoor, zoiets? Echt heel stom eigenlijk .
Tap tap tap
  zondag 29 april 2007 @ 07:56:59 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48825247
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben trots op je dat je op dit uur van de dag aan de komkommer zit ipv de chips met dipsaus

Ik ga maar slapen, moet morgen werken. Ben zó geen ochtendmens.......
wij hebben al sinds dinsdag een bus pringles en een zak chips in de kast liggen (Mark had bezoek, maar ze hebben geen chips gehad). Normaal zou de chips op z'n laatst woensdagochtend op zijn, maar nu heeft niemand er nog aan gezeten. En dat gaat van deze kant ook niet gebeuren .
Niet meer actief op Fok!
pi_48825633
ik heb eergister zo'n klein zakje chips op
en gister ook een handje chips en iets van chocola

moet kunnen als je op een feestje bent en ongesteld bent
pi_48826040
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:08 schreef Miss_S het volgende:
ik heb eergister zo'n klein zakje chips op
en gister ook een handje chips en iets van chocola

moet kunnen als je op een feestje bent en ongesteld bent
Ik heb het altijd een paar dagen vóór ik ongesteld moet worden, dan heb ik echt onhoudbare trek in zoetigheid. Bovendien houd ik dan ook veel meer vocht vast volgens mij, want ik ben nu een paar dagen niet meer ongesteld en in 2 dagen is er 1,2 kilo af!
Komt ook wel een beetje door het mooie weer!

Ze zeggen toch altijd dat mensen in de mediterrane landen zo slank en gezond zijn omdat ze veel olijfolie eten en zo? Volgens mij zijn ze zo slank vanwege het weer. Ik had toch al eens verteld dat toen ik in Zuid Frankrijk woonde ik maar net boven de 50 kilo woog? Nou, aan alle reacties hier lees ik ineens ook dat jullie veel minder honger hebben! Misschien is met z'n allen emigreren een optie? Een soort invasie van molligerds

@Renske: ben je dan niet bang dat als je een k*tbui hebt, dat je je toch vergrijpt aan de bus Pringles?
pi_48826120
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Ze zeggen toch altijd dat mensen in de mediterrane landen zo slank en gezond zijn omdat ze veel olijfolie eten en zo? Volgens mij zijn ze zo slank vanwege het weer. Ik had toch al eens verteld dat toen ik in Zuid Frankrijk woonde ik maar net boven de 50 kilo woog? Nou, aan alle reacties hier lees ik ineens ook dat jullie veel minder honger hebben! Misschien is met z'n allen emigreren een optie? Een soort invasie van molligerds
volgens mij kunnen we dan gewoon hier blijven hoor
ik zie het hier niet meer normaal worden
  zondag 29 april 2007 @ 10:07:26 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48826165
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:55 schreef conleche het volgende:
@Renske: ben je dan niet bang dat als je een k*tbui hebt, dat je je toch vergrijpt aan de bus Pringles?
nee, niet echt . Vroeger dacht ik de hele dag aan die bus Pringles, maar nu niet meer.
En wat moet ik er anders mee doen dan laten staan? Het is van Mark, dus ik hoop dat hij het spoedig eens opvreet en anders moeten we z'n zus + echtgenoot en kids maar eens uitnodigen hier. Die weten wel raad met een zak chips . Weggooien is zonde en het is mijn spul niet .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')