Welk citaat? Over Tolstoj?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:44 schreef Z het volgende:
Oh en Clauw, je citeerde Murakami niet helemaal juist, het is 'parabel' ipv 'allegorie'. 'Parabel' en 'allegorie' zijn net niet hetzelfde toch?
Dat zal het verschil verklaren. Het is het Tolstoj citaat uit Kafka On The Shore. Ik lees de nederlandse vertaling.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welk citaat? Over Tolstoj?
Ik heb Murakami in het Engels gelezen, en daarin wordt telkens gesproken over 'allegory' en ' allegoric'.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:06 schreef Z het volgende:
♪Mérule Modicité nanana nanananananana. ♪
Ik viel middenin dat interview.. Leek me wel erg interessant. Alleen hij schijnt nu hip te zijn ofzo, want 2e hands vliegen ze van marktplaats af..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je trouwens Tim Krabbé indertijd in De wereld draait door gezien, toen hij het over Murakami had?
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zet eerst eens een tvp in het feedbacktopic wat ik voor je geopend heb!
Jeetje, wat een gestructureerde aanpak. Mijn boekaankopen zijn toch meestal impulsaankopen. Boeken die ik echt graag wil hebben zijn helaas vaak nergens te krijgen (Zola in nederlandse vertaling anyone?), dus die bestel ik meestal bij Scheltema.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik gebruik altijd vergelijk.nl om het goedkoopste boek te vinden. Bij Proxis betaal je geen verzendkosten als je boven een bepaald bedrag bestelt, en je hebt het boek zo in huis.
Ja, ik lees heel gericht. En door die aanpak heb ik eigenlijk al tijden geen boek meer gelezen dat ik tijdverspilling vond.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:06 schreef Gellius het volgende:
Jeetje, wat een gestructureerde aanpak. Mijn boekaankopen zijn toch meestal impulsaankopen. Boeken die ik echt graag wil hebben zijn helaas vaak nergens te krijgen (Zola in nederlandse vertaling anyone?), dus die bestel ik meestal bij Scheltema.
Is dit een hint??quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Nu ja, ik krijg wel eens een boek...
Neu. De meeste mensen weten wel dat ze me beter geen boek kunnen geven. (Eigenlijk kan alleen m'n vriendje goed inschatten wat ik leuk zal vinden.)quote:
Hmm...quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Neu. De meeste mensen weten wel dat ze me beter geen boek kunnen geven. (Eigenlijk kan alleen m'n vriendje goed inschatten wat ik leuk zal vinden.)
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm...
Wat kan ik dan wel naar je toesturen waar je blij mee zou zijn??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |