Afwisseling, Gellius. Heb ik wel even verdiend.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:09 schreef Gellius het volgende:
Lekker even op de oppervlakkige toer, Liene?
Ik zeg: neee, toch maar niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:10 schreef dwerg het volgende:
Hij is een beetje mager, maar heeft een conditie om u tegen te zeggen.
[afbeelding]
Ja, 't is best een lekker ding.
Het concert zondag in de HMH was echt heel goed. En ja, hij rent maar door. Hij heeft misschien een halve minuut gezeten op het podium, en verder was het continu rennen en springen. Op last.fm heeft iemand wat foto's gepost. Het stukje tekst kun je overslaan, maar de foto's zijn goed gelukt.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:12 schreef Z het volgende:
En hij kan niet stil staan! Vreselijk nerveus word je daar van!
Ik weet het niet. Ik vraag het me af. (Al ben ik wel altijd en overal gefixeerd op muziek, dus misschien is de mogelijkheid toch wel aanwezig.) Zou jij het in de gaten hebben als een grapjas op Koninginnedag voor vijf euro een minder bekend schilderij van - weet ik veel - Rembrandt tussen de rest van zijn Vrijmarkt-schilderijen aanbiedt?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:17 schreef Thisbe het volgende:
@ broer, wellicht herken je een virtuoos op zijn gitaar niet als je boos en verregend door de stad loopt, maar onder enigszins 'normale' omstandigheden (lees: stralend zonnetje) herken je het toch wel?
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
In dat geval zou ik het gewoon doen.
Ik zou het waarschijnlijk niet herkennen als een Rembrandt, maar als het kwalitatief hoogstaand is, en ik vind het mooi, dan zou ik het wel kunnen kopen ja. Maar ik ben dan ook dol op rommelmarkten en veilingen (en de TEFAF), en ik heb héél veel schilderijen gezien (dankzij de hobby van mijn ouders).quote:Op donderdag 26 april 2007 17:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vraag het me af. (Al ben ik wel altijd en overal gefixeerd op muziek, dus misschien is de mogelijkheid toch wel aanwezig.) Zou jij het in de gaten hebben als een grapjas op Koninginnedag voor vijf euro een minder bekend schilderij van - weet ik veel - Rembrandt tussen de rest van zijn Vrijmarkt-schilderijen aanbiedt?
Lekker geslapen?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:26 schreef Lienekien het volgende:
Heu.
Dat is nog hetzelfde, dus ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah. En heb je nu een goed humeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |