Was hij maar weg.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:54 schreef pullup het volgende:
De stem van Palma is een beetje weg aldus Palmazelf.
Ik merk er anders weinig van
Ze heeft gewoon een hekel aan Huub.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:57 schreef FSR het volgende:
Die kut Palma loop maar sneers naar en over Huub te maken....
Waar is dat mens mee bezig... ???
Alleen al door de aanwezigheid van Palma zou het zo moeten zijn dat de streamertjes smartegeld krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:50 schreef Meganog het volgende:
Alleen al door het elke morgen gewekt worden door Palma zou ik het geen week in de Kooi uithouden.
Precies wij zouden 3,95 per maand moeten ontvangen.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Alleen al door de aanwezigheid van Palma zou het zo moeten zijn dat de streamertjes smartegeld krijgen.
Die hermafrodiet weet altijd alles... net als Polma..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:08 schreef pullup het volgende:
En al die huishoudsters maar doen alsof ze nog niet weten dat Cora ja heeft gezegd![]()
Dat was ze al vanaf dag 1 met ik ben hier HOOFDHUISHOUDINGquote:Op donderdag 26 april 2007 09:19 schreef FSR het volgende:
Palma: Je hangt er maar bij (tegen Jaap)
Ze doet steeds meer of zij de touwtjes in handen heeft,
Zou dit zo moeten, of wordt ze een beetje verwaant ?
En dat hij zich niet heeft gewassen met wc eend, maar gewoon met zeep, dat ze waren vergeten.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:27 schreef Meganog het volgende:
Nou Natasia en Eric hebben zo gelachen om hun 'grap'...jammer alleen dat het Jaap geen donder kon schelen.
In het voorbijgaan langs de ontbijttafel zweet over Eric uitgesproeid.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
Wat heeft Jaap gedaan ?
Dat lijkt me ook het beste als Palma weer eens aandacht nodig heeft...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu krijgt Huub weer de schuld van Palma en Brian houdt maar weer eens zijn mond
Palma moet Huub niet meer na vorige week, dus ze blijft hem aanvallen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu krijgt Huub weer de schuld van Palma en Brian houdt maar weer eens zijn mond
quote:
Niet eens in de tuin hangen onder het mom van 'wij staken!', maar echt naar huis?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:05 schreef ericahysterica het volgende:
de dames stappen op .hahahahhahahaze hebben er genoeg van
Hij is het gezeik van Palma zat, kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:05 schreef schatje het volgende:
Dit begrijp ik dan weer niet van Huub.
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:05 schreef petraa het volgende:
Palma, gaat haar jas pakken en tas pakken en vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |