abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 02:53:00 #1
92 Frodos
Niks, noppes, nada
pi_194257
Na de discussie over Mona even iets anders.

Is het jullie ook opgevallen dat de ballonnen die gevonden waren, buiten de drie of vier die met de mond zijn opgeblazen, er erg nieuw uitzagen.

Ook lagen de kaartjes allemaal met de bedrukte kant naar boven.

In de drie opgeblazen ballonnen zat in ieder geval geen helium.

En dan helemaal in Noord Duitsland uitkomen, terwijl iedereen zijn bedenkingen had of ze uberhaupt de lucht in zouden gaan.

Ik geloof er geen bal(lon) van, natuurlijk wistten de duitsers wie John de Mol was, hij heeft hun zelf gebeld.

Groeten,
Frodos

pi_194258
Ik moet toegeven dat ik het verhaal ook een beetje ongeloofwaardig vond!
Volgens mij is het pure 100% bullshit dat die ballonnen zo ver weg zijn gekomen.
Ook typisch dat die ballonnen los van elkaar opgelaten moesten worden, en dat er een tros in Duitsland land, nou heb ik ook wel gezien dat er een aantal trossen de lucht in zijn gegaan, maar hoe groot is nou de kans dat die, zonder ontsnapte helium in fucking Duitsland terecht komen!
ONZIN dus!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_194259
Die ballonnen zouden toch om 19.00 uur in Duitsland aangekomen zijn? En de afstand was 300 KM? = gemiddeld 42,8 Km/H. Hoe hard waaide het afgelopen vrijdag, en uit welke richting?
pi_194260
Couldn't care less! Laat die gasten nou maar gewoon lekker veel ballonnen inleveren des te luxer wordt het eten in de loop van de weken. Die gasten kunnen zich straks een kerstmaaltijd veroorloven!!
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')