Toen zat hij op de bank voor mede prutser Cambiassoquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:52 schreef Saviola het volgende:
Hij moet ook niet bij Liverpool gaan voetballen![]()
Op het WK was hij nog fantastisch overigens..
Voor zover ik me herinner speelde Mascherano elke keer, in tegenstelling tot Cambiasso..quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toen zat hij op de bank voor mede prutser Cambiasso
Je zal Gago vast veel gezien hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:34 schreef andre347 het volgende:
Nou, zoals sjimz zegt, hij is iig verder dan Gago!
DAM, ja en dat heb ik jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je zal Gago vast veel gezien hebben
DAM, ik zeg toch ook niet dat Gago slecht is, en ook niet dat Mascherano goed is, wat lul je nou manquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan heb je er weinig kijk op
Wekelijks in de Serie A. Maar weer verder over Mascherano want het Seedorf topic is een deur verder!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is toch echt zo. Zijn volgende goede wedstrijd speelt hij ergens in 2008
Hij liet inderdaad Drogba beter voetballenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef tha_dark het volgende:
Kan een mod ff al dat offtopic gezever van DAM weghalen alsjeblieft?
Maar ik vind Mascherano een erg nuttige speler, misschien niet opvallend maar hij loopt wel veel gaten dicht en zorgt ervoor dat andere voetballers beter kunnen voetballen. Over Gago heb ik geen mening want die heb ik nog nooit zien voetballen.
Niet of Lux, Luciano of Clemente in elk gevalquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:40 schreef sjimz het volgende:
Mascherano heeft voor zijn leeftijd al aardig wat interlands op zijn naam staan.. in tegenstelling tot....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |