abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48724679
Een speler die nog kleurlozer is dan Vogel en Maduro samen verdient zeker een eigen topic

Kan iemand mij een goede actie geven van vanavond?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48724875
Die overtreding die hij maakte op Lampard, en geel pakte. Nu staat ie op scherp voor de finale, en zal ie moeten uitkijken volgende week
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48725025
Best mooi om te zien hoe hij steeds werd overgeslagen door zijn medespelers.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48952815
Mooie assist had hij op Drogba
pi_48952826
wie?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_48952831
Mascherano
pi_48952836
Hij moet ook niet bij Liverpool gaan voetballen

Op het WK was hij nog fantastisch overigens..maarja toen speelde hij ook in een voetballend team.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_48952846
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 07:52 schreef Saviola het volgende:
Hij moet ook niet bij Liverpool gaan voetballen

Op het WK was hij nog fantastisch overigens..
Toen zat hij op de bank voor mede prutser Cambiasso
pi_48953116
Zeker verder dan Gago op dit moment!
Mascherano
pi_48953171
Maar goed, Mascherano staat in de CL finale
pi_48953188
Hij zal op tijd aan de aftrap staan.
That's all folks!
pi_48955033
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 07:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Toen zat hij op de bank voor mede prutser Cambiasso
Voor zover ik me herinner speelde Mascherano elke keer, in tegenstelling tot Cambiasso..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_48956100
Mascherano

Alleen de naam al
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_48956181
Toch heeft hij het goed gedaan, van een degradatiekandidaat naar de toekomstige (vice-)kampioen van Europa!
pi_48956198
Nou, zoals sjimz zegt, hij is iig verder dan Gago!
pi_48956213
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:34 schreef andre347 het volgende:
Nou, zoals sjimz zegt, hij is iig verder dan Gago!
Je zal Gago vast veel gezien hebben
pi_48956242
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je zal Gago vast veel gezien hebben
DAM, ja en dat heb ik ja
pi_48956269
Dan heb je er weinig kijk op
pi_48956327
Kan een mod ff al dat offtopic gezever van DAM weghalen alsjeblieft?

Maar ik vind Mascherano een erg nuttige speler, misschien niet opvallend maar hij loopt wel veel gaten dicht en zorgt ervoor dat andere voetballers beter kunnen voetballen. Over Gago heb ik geen mening want die heb ik nog nooit zien voetballen.
Koning.
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:39:19 #20
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_48956337
ff een plaatje:

woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_48956345
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan heb je er weinig kijk op
DAM, ik zeg toch ook niet dat Gago slecht is, en ook niet dat Mascherano goed is, wat lul je nou man
pi_48956381
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is toch echt zo. Zijn volgende goede wedstrijd speelt hij ergens in 2008
Wekelijks in de Serie A. Maar weer verder over Mascherano want het Seedorf topic is een deur verder!
Koning.
pi_48956386
Mascherano heeft voor zijn leeftijd al aardig wat interlands op zijn naam staan.. in tegenstelling tot....
pi_48956451
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef tha_dark het volgende:
Kan een mod ff al dat offtopic gezever van DAM weghalen alsjeblieft?

Maar ik vind Mascherano een erg nuttige speler, misschien niet opvallend maar hij loopt wel veel gaten dicht en zorgt ervoor dat andere voetballers beter kunnen voetballen. Over Gago heb ik geen mening want die heb ik nog nooit zien voetballen.
Hij liet inderdaad Drogba beter voetballen
pi_48956483
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:40 schreef sjimz het volgende:
Mascherano heeft voor zijn leeftijd al aardig wat interlands op zijn naam staan.. in tegenstelling tot....
Niet of Lux, Luciano of Clemente in elk geval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')