abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48887873
Dan neem je toch een nieuwe aan? Hoezo is die drummer van je slecht?

The Cowards are officially on tour!
ff 2 maandjes onderweg
Children of the night. What music they make.
pi_48887915
quote:
A rough looking street kid attacked me in Hotel Rockstar! I was injured... It was totally unprovoked!
pi_48887927
Die gast kan z'n mood/health niet hoog houden. En is nooit online en stuurt nooit berichtjes terug.
En hoe vind ik dan een nieuwe drummert? Forum en It's Pop! werkt niet
pi_48888104
Forum en It's Pop denk ik, of gewoon iemand van dit forum?
Anders voorlopig zonder drummer gaan?
pi_48888242
Mwa, ik geef hem voorlopig nog een kans maar één klein dingetje en hij is eruit. En dat weet hij ook.
pi_48888810
oeoeoeoeoeoeoeoe

geduld, ooit loop je tegen een goede drummer aan.
Spread your love like a fever!
pi_48889149
Kom jij drummen dan?
pi_48889716
basstert wil wel mee ja!
maar zo vervelend idd dat onze drummer zo laks is
you might aswell do the white line
pi_48890146
je moet hem gewoon kicken als ie ech niet actief is... het spel word zo veel leuker als je actieve mensen in je band hebt..
gewoon beetje adverteren hier en daar, op den duur vind je er echt wel een... beetje de advertenties in de gaten houden van mensen die een nieuwe band zoeken etc..
pi_48890369
In de advertenties staan alleen mensen die members zoeken.
En niet andersom toch?
pi_48891374
op het forum wel... gewoon een beetje de verschillende cityfora in de gaten houden
pi_48894607
@Blackrebel,

Ik heb uiteindelijk zelf mijn song geproduced en met 2* kom ik tot een awosome production, is het de moeite straks nog een keer te recorden als ik 5* heb of maakt het niet zo veel uit of ik een awesome of wonderful/incredible production heb?

Melody: revolutionary
Lyrics: wonderful
Production: awesome
Performance: incredible

hij geeft aan bij de track: production 86%, composition 98%
andere songs zitten zo rond 92% production, behalve een song die door een 8* producer opgenomen is, die zit natuurlijk hoger (97%)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_48895062
8* producer?
pi_48895165
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:20 schreef DeHovenier het volgende:
8* producer?
yep, perfect quality maar mijn eigen performance was wat minder.
Maar wat denk jij, nog een keer opnemen of het hier maar bij laten?
pi_48895594
haha, dat moet Jay Bacon geweest zijn
als je de kans hebt zou ik het zeker opnieuw doen.. naar mijn weten is de production echt wel belangrijk..
pi_48895635
Wilt er iemand morgenochtend om 8 uur aanwezig zijn in Excelsior Records om onze single te recorden?
pi_48895809
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:37 schreef BlackRebel het volgende:
haha, dat moet Jay Bacon geweest zijn
als je de kans hebt zou ik het zeker opnieuw doen.. naar mijn weten is de production echt wel belangrijk..
het kost jou geld he
Nou ik denk dat ik iig wacht tot ik zelf 5* record production heb want dat gezeik met mensen die niet op komen dagen daar heb ik genoeg van. Trouwens: het was wel jouw toekomstige zangeres die me in de steek gelaten heeft, dat je het even weet

en het was trouwens michael gardner
pi_48896030
het is altijd fijn om iemand in de band te hebben die minstens 5* heeft... (of je hebt het zelf)
ik stond ook op het punt om het te gaan studeren, tot we Anna als nieuwe zangeres bereid vonden.. dan heeft het natuurlijk niet heel veel zin..
pi_48896079
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef BlackRebel het volgende:
het is altijd fijn om iemand in de band te hebben die minstens 5* heeft... (of je hebt het zelf)
ik stond ook op het punt om het te gaan studeren, tot we Anna als nieuwe zangeres bereid vonden.. dan heeft het natuurlijk niet heel veel zin..
tsja, ik heb haar wel even verteld dat ik het niet echt kon waarderen, past ook lekker zo'n didgeridoo in een rockband
pi_48896659
ik kan het me voorstellen... maar zover ik Anna ken kun je wel op haar bouwen... Henrik en Anna zijn misschien wel de meest degelijke spelers die ik ken... ik vind het ook wel jammer dat Henrik niet voor het burgemeesterschap gaat... hij had echt ver kunnen eindigen..

maarehm, wie speelt er didgeridoo dan?
pi_48896942
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:14 schreef BlackRebel het volgende:
ik kan het me voorstellen... maar zover ik Anna ken kun je wel op haar bouwen... Henrik en Anna zijn misschien wel de meest degelijke spelers die ik ken... ik vind het ook wel jammer dat Henrik niet voor het burgemeesterschap gaat... hij had echt ver kunnen eindigen..

anna heeft mijn recording een half uur voor het begin afgezegt omdat ze in austalie een didgeridoo wil gaan zoeken
pi_48897253
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:14 schreef BlackRebel het volgende:

En ik dan?
pi_48897449
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef komrad het volgende:

tsja, ik heb haar wel even verteld dat ik het niet echt kon waarderen, past ook lekker zo'n didgeridoo in een rockband
Tja, Incubus doet het ook
misschien worden wij op deze manier wel de eerste band in Popomundo met didgeridoo
pi_48897536
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:43 schreef BlackRebel het volgende:

[..]

Tja, Incubus doet het ook
misschien worden wij op deze manier wel de eerste band in Popomundo met didgeridoo
doet niets af aan het feit dat het niet zo'n lekkere actie is. Ze heeft zich dan wel weer verontschuldigd
pi_48903776
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:38 schreef Leonos het volgende:
Wilt er iemand morgenochtend om 8 uur aanwezig zijn in Excelsior Records om onze single te recorden?
Wil ik best, maar mijn busje vertrekt om 11:00, is 3 uur genoeg voor een opnamesessie? Duurt normaal 4 uur toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')