quote:A rough looking street kid attacked me in Hotel Rockstar! I was injured... It was totally unprovoked!
yep, perfect quality maar mijn eigen performance was wat minder.quote:
het kost jou geld hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:37 schreef BlackRebel het volgende:
haha, dat moet Jay Bacon geweest zijn
als je de kans hebt zou ik het zeker opnieuw doen.. naar mijn weten is de production echt wel belangrijk..
tsja, ik heb haar wel even verteld dat ik het niet echt kon waarderen, past ook lekker zo'n didgeridoo in een rockbandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef BlackRebel het volgende:
het is altijd fijn om iemand in de band te hebben die minstens 5* heeft... (of je hebt het zelf)
ik stond ook op het punt om het te gaan studeren, tot we Anna als nieuwe zangeres bereid vonden.. dan heeft het natuurlijk niet heel veel zin..
anna heeft mijn recording een half uur voor het begin afgezegt omdat ze in austalie een didgeridoo wil gaan zoekenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:14 schreef BlackRebel het volgende:
ik kan het me voorstellen... maar zover ik Anna ken kun je wel op haar bouwen... Henrik en Anna zijn misschien wel de meest degelijke spelers die ik ken... ik vind het ook wel jammer dat Henrik niet voor het burgemeesterschap gaat... hij had echt ver kunnen eindigen..
maarehm, wie speelt er didgeridoo dan?
En ik dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:14 schreef BlackRebel het volgende:
ik kan het me voorstellen... maar zover ik Anna ken kun je wel op haar bouwen... Henrik en Anna zijn misschien wel de meest degelijke spelers die ik ken... ik vind het ook wel jammer dat Henrik niet voor het burgemeesterschap gaat... hij had echt ver kunnen eindigen..
maarehm, wie speelt er didgeridoo dan?
Tja, Incubus doet het ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef komrad het volgende:
tsja, ik heb haar wel even verteld dat ik het niet echt kon waarderen, past ook lekker zo'n didgeridoo in een rockband
doet niets af aan het feit dat het niet zo'n lekkere actie is. Ze heeft zich dan wel weer verontschuldigdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:43 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Tja, Incubus doet het ook![]()
misschien worden wij op deze manier wel de eerste band in Popomundo met didgeridoo
Wil ik best, maar mijn busje vertrekt om 11:00, is 3 uur genoeg voor een opnamesessie? Duurt normaal 4 uur toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:38 schreef Leonos het volgende:
Wilt er iemand morgenochtend om 8 uur aanwezig zijn in Excelsior Records om onze single te recorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |