Moet je ook ondergoed kopen danquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je er niks onder aan... You naughty girl...
Maaruh.. heb je al beter werk?
Ik zou eerder zeggen, gratis locales, kan ik uiteindelijk underground skills krijgen in m'n eigen research centerquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:25 schreef Leonos het volgende:
Oja nieuwe wet in de stad: Gratis bier !
Tuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je ook ondergoed kopen dan![]()
![]()
?
Nee nog niet. Ik heb dat baantje nog geen week.
Als die locale is verkocht verdelen we de kas neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maaruh... als je boeken nodig hebt moet je maar ff roepen, ik ben nog een paar daagies in A'dam geloof ik en moet mn geld toch kwijt
*roept*quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maaruh... als je boeken nodig hebt moet je maar ff roepen, ik ben nog een paar daagies in A'dam geloof ik en moet mn geld toch kwijt
naar je apartment gaan en dan als je daar bent de deur unlocken,quote:
welk instrument wil je spelen? Mij maakt het ook niet uit omdat een basic boek toch goedkoop is als je een tijdje bezig bent.quote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Wat je kwijt wil. Het maakt me echt niet uit.
je moet eerst basic string instruments lerenquote:
En daarna het andere boek, maar dan zegt ie:quote:Recent diary events
I read the book basic string instruments.
Moet ik nog even wachten?quote:You do not have the required skill level in Basic String Instruments.
yep je moet eerst skillen zodat je minimaal 3* in basic string hebt. Staat ook bij het boek bass guitar als je daar op klikt.quote:Op zondag 29 april 2007 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En daarna het andere boek, maar dan zegt ie:
[..]
Moet ik nog even wachten?
Waarom geen drumsquote:Op zondag 29 april 2007 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En daarna het andere boek, maar dan zegt ie:
[..]
Moet ik nog even wachten?
Ik zei drums of basgitaarquote:Op zondag 29 april 2007 19:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom geen drums
Iedereen speelt string instrumenten.
Zou het wel gezellig vinden als je bij de fok! band komt
Welke van de vijfquote:Op zondag 29 april 2007 19:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom geen drums
Iedereen speelt string instrumenten.
Zou het wel gezellig vinden als je bij de fok! band komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |