En op het album wat ik hier heb liggen.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
Voor de Kaiser Chiefliefhebber die uitgeruby't is:
NEW SINGLE DETAILS - "EVERYTHING IS AVERAGE NOWADAYS" - OUT 21st MAY
maar nu al op MTV en http://www.myspace.com/kaiserchiefs
Weggggggg met DJ's!quote:Op donderdag 26 april 2007 01:18 schreef Sirolf het volgende:
Er is trouwens HE-LE-MAAL NIEMAND vannacht in de studio...
Dat wordt een nachtje SkyRadio op 3FM dus...
Zoveel verder weg is dat niet, de DWDD-studio staat nu al bijna tussen de giraffen, is een meter of 50 lopen naar de ingang van Artis.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar DWDD halverwege mei wel. Na de zomer gaan ze weer verder trouwens. Maar er komt dus een soort zomervariant live vanuit Artis.
Domien is vannacht niet op de radio! Domien is vannacht niet op de radio! Domien is vannacht niet op de radio! Domien is vannacht niet op de radio! Domien is vannacht niet op de radio!quote:
* Toad kopt hem maar weer 'ns in...quote:Op donderdag 26 april 2007 01:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En op het album wat ik hier heb liggen.
Al staat daar de clip natuurlijk niet op, maar die staat ook al op YouTube.
Mij ookquote:Op donderdag 26 april 2007 01:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En tóch lijkt andersom me handiger...
Ook geen Annemieke of Barbaraquote:Op donderdag 26 april 2007 01:18 schreef Sirolf het volgende:
Er is trouwens HE-LE-MAAL NIEMAND vannacht in de studio...
Dat wordt een nachtje SkyRadio op 3FM dus...
Ik wist het! Ik wist het!quote:Op donderdag 26 april 2007 01:21 schreef Toad het volgende:
[..]
* Toad kopt hem maar weer 'ns in...
Doet me denken aan een leuk telefoongesprek tussen jou en euh...
Kijk maar op de alternatieve webcams (standaard webcam laat alleen gang zien). Het is helemaal leeg daarzo.quote:
Wordt er ook niet geluld dan ?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk maar op de alternatieve webcams (standaard webcam laat alleen gang zien). Het is helemaal leeg daarzo.
Nope, non-stop muziek.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wordt er ook niet geluld dan ?
(ik luister dus niet)
Ik weet 't.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoveel verder weg is dat niet, de DWDD-studio staat nu al bijna tussen de giraffen, is een meter of 50 lopen naar de ingang van Artis.
Schandalig dus... ze hebben niet eens de moeite genomen om te voicetrackenquote:Op donderdag 26 april 2007 01:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, non-stop muziek.
Af en toe een jingletje en that's it.
Waarschijnlijk is er wat mis gegaan bij het afmelden van Domien vannacht, anders was er wel een vervanger geregeld. Is kort geleden ook al een keer gebeurd bij een nacht-uitzending van Barbara.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Schandalig dus... ze hebben niet eens de moeite genomen om te voicetracken![]()
![]()
Doen Giel en Gerard altijd wel trouwens als ze een keer niet live kunnen
quote:Op donderdag 26 april 2007 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er wat mis gegaan bij het afmelden van Domien vannacht, anders was er wel een vervanger geregeld. Is kort geleden ook al een keer gebeurd bij een nacht-uitzending van Barbara.
Domien zit toch donderdag nacht normaal en niet woensdag nacht ?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er wat mis gegaan bij het afmelden van Domien vannacht, anders was er wel een vervanger geregeld. Is kort geleden ook al een keer gebeurd bij een nacht-uitzending van Barbara.
Tsja, ze wilden vast voor 50 cent op de eerste rang zitten.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Erg gewoon
En dan ook nog 50 cent draaien
![]()
Ik weet niet welke fax jij gemist hebt, maar volgens mijn kalender is het toch echt al donderdag hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Domien zit toch donderdag nacht normaal en niet woensdag nacht ?
Bij mij is het nu woensdag nachtquote:Op donderdag 26 april 2007 01:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet niet welke fax jij gemist hebt, maar volgens mijn kalender is het toch echt al donderdag hoor.
Truste.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij is het nu woensdag nacht.
Naja ik ga toch slapen
Truste Sirolfen hobje
![]()
.
Je snapt het helemaal. Gevalletje miscommunicatie. Ach, heeft DJ Free deze maand ook weer een mooi salarisstrookje!quote:Op donderdag 26 april 2007 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |