Jammer hequote:Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef eQuaL het volgende:
Jammer dat jij niet in de plaats van dat negertje geboren was, en dat die neger nu achter zn pc'tje zat te fokken, en nog veel leuker, jij werd afgeranseld
Dat zou er wel vreemd uitzien , die negerin poept zo'n blanke uitquote:Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef eQuaL het volgende:
Jammer dat jij niet in de plaats van dat negertje geboren was, en dat die neger nu achter zn pc'tje zat te fokken, en nog veel leuker, jij werd afgeranseld
Dat wil ik mijn moeder heul niet aan doenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat zou er wel vreemd uitzien , die negerin poept zo'n blanke uiten andersom natuurlijk.
Beter doe je je moeder meer uitquote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Dat wil ik mijn moeder heul niet aan doen![]()
Wat voor randmongool ben jij dan weerquote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat zou er wel vreemd uitzien , die negerin poept zo'n blanke uiten andersom natuurlijk.
Vrouwen poepen heul nietquote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat voor randmongool ben jij dan weer
Hij is zo'n neger die elke dag moet lopen. Nu is hij boos enzo jewaids hij is in de fase after aidsquote:Op woensdag 25 april 2007 19:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat voor randmongool ben jij dan weer
Wtf moet 'ie met kippen?!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Biogarde het volgende:
Kippen werken goed.
Oja want ze hebben natuurlijk heul hongerquote:Op woensdag 25 april 2007 19:49 schreef Biogarde het volgende:
Niet dat ze een baan hebben en hard werken enzo he![]()
![]()
;d
Gekkies
Ik bedoel natuurlijk dat zoeen luchtbuik gaat rennen achter kippen enzo![]()
![]()
;d
Huh?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:49 schreef Biogarde het volgende:
Niet dat ze een baan hebben en hard werken enzo he![]()
![]()
;d
Gekkies
Ik bedoel natuurlijk dat zoeen luchtbuik gaat rennen achter kippen enzo![]()
![]()
;d
Tuuk gek, ze hebben niks. Ja, oude Opels en rijstquote:Op woensdag 25 april 2007 19:50 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Oja want ze hebben natuurlijk heul honger
![]()
Gast..quote:Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tuuk gek, ze hebben niks. Ja, oude Opels en rijst![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |