Ik zou zeggen, probeer het eens. Het klinkt gek, maar de groentenafdeling van de Appie is echt dramatisch.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:14 schreef LENUS het volgende:
De groentenafdeling is om te huilen, wat een slechte kwaliteit als je de groenten van de Lidl gewend bent.
Het is grappig dat veel mensen kwaliteit meten aan de hand van het imago van de betreffende winkelquote:
poepsexquote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef De_Ananas het volgende:
Wat een kut winkel is het geworden zeg [afbeelding]
Personeel is 3 frietpannen hoog. Gemiddelde leeftijd ligt op 16 frituurvetjaren (net zoals een mensenjaar). Ze werken niet door, zijn lui, helpen niet goed.
Maar wat nog erger is!
Het gelazer begon al met de 1 liter flessen van Sprite opeens![]()
En ze hebben nu godverdomme al een maand geen Croky chips meer !?!?!?!?
Er is tijd voor Croky chips en tijd voor Lays maar vandaag was zo'n Croky dag![]()
Klopt, weet je hoe lekker groente is bij de Lidlquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:30 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het is grappig dat veel mensen kwaliteit meten aan de hand van het imago van de betreffende winkel![]()
Het AGF van de AH zit teminste niet bomvol gifresten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Klopt, weet je hoe lekker groente is bij de Lidl
Bij de AH zit het schimmel er na 3 minuten al op
Wel dierenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het AGF van de AH zit teminste niet bomvol gifresten.
de kwaliteit van de groenteafdeling komt idd niet overeen met die van de versafdeling, maar slechter dan de lidl?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:21 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens. Het klinkt gek, maar de groentenafdeling van de Appie is echt dramatisch.
Komt omdat ze bij de AH het niet volspuiten met gif.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
3 minuten? Bewijs?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vraag om een boekje zijn bij de info no problemo,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef Karrr het volgende:
Heel leuk die jokeractie..
Vooral als je geen bonusboekje in je brievenbus gehad hebt![]()
Ach, de winkel ziet er altijd netjes uit...Veel loopruimte, voorraad goed op peil (m.u.v. vandaag > geen zilveruitjes) en voldoende mogelijkheid om te parkeren...Niet geinteresseerde kassameisjes (en -jongens
) heb je overal...
Ik heb het topic verder niet gevolgd maar ik ruik nu al dat je bij de AH werkt/gewerkt hebtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:01 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Vraag om een boekje zijn bij de info no problemo,
Ga maar is boodschappen doen bij: Jumbo, c1000, Super De boer, Plus, Aldi, Lidl
daar zijn ze pas ongeinterreseerd
1x raden: Een 15 jarige Super de Boer vakkenvuller?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:10 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik heb het topic verder niet gevolgd maar ik ruik nu al dat je bij de AH werkt/gewerkt hebt![]()
mieter op, net alsof jouw lokale buurtsuper representatief is voor de rest van Nederland
en natuurlijk ga jij ook heel vaak boodschappen doen bij de 'Jumbo, c1000, Super De boer, Plus, Aldi, Lidl' zodat je precies weet dat íedereen er áltijd ongeinteresseerd is
grow a brain
Och, de keten is pas meerdere keren uitgeroepen tot beste supermarkt(keten) van het jaar...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:00 schreef hondenfokker het volgende:
jumbo is toch geen supermarkt?
edit: een olifant
Met die 10 filialen die ze hadden ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:50 schreef MREn het volgende:
[..]
Och, de keten is pas meerdere keren uitgeroepen tot beste supermarkt(keten) van het jaar...
Dit jaar hebben ze die prijs nog gewonnen met plus minus 90 fillilalen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Met die 10 filialen die ze hadden ja.
Wacht maar tot ze 2 jaar meer dan 100 filialen hebben; grote kans dat ze die prijs niet meer binnen halen.
Nuttige kickquote:Op maandag 16 juli 2007 17:20 schreef hondenfokker het volgende:
opdonderen met die winkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |