abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:19:05 #76
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48760081
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:11 schreef MREn het volgende:

[..]

Ja hoor eens, ik kom bij zo'n 350 supermarkten per jaar, dus zo'n wonder dat ik Naaldwijk niet van buiten ken.
Bovendien is Ahold geen klant van ons, een paar AH-ondernemers wel.
Gelukkig kan ik ruiken wat jij als beroep doet? Niet dus. Ik zou m'n god niet eens weten bij welk 1 of ander bedrijf je zit.

Dus hoor eens, kom dan een keer langs. Probeer personeel te vinden dat brutaal is: mission impossible. Klein: Ja. Jong: Ach, jongste is 15 jaar, oudste in de 50.
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:12 schreef MREn het volgende:

[..]

Het scheelt ook erg veel of er een ondernemer of een bedrijfleider in een zaak staat. Gemiddeld draaien zaken met zelfstandig ondernemer vele procenten beter.
Dat zou ik wel hopen ja. Wij hebben als franchisor 100% meer vrijheid in..alles in vergelijking met 'normale' AH's. We maken wekelijks reclame, hebben onze eigen aanbiedingen (al zal dat misschien wel mogen), hebben onze eigen indeling, eigen producten (Westlands bier! ), eigen aankleding, eigen bedrijfskleding (weliswaar ontworpen door AH)..you name it, we've got it.
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:19:20 #77
107521 Furia
snoopy weer
pi_48760089
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef De_Ananas het volgende:
Wat een kut winkel is het geworden zeg [afbeelding]

Personeel is 3 frietpannen hoog. Gemiddelde leeftijd ligt op 16 frituurvetjaren (net zoals een mensenjaar). Ze werken niet door, zijn lui, helpen niet goed.

Maar wat nog erger is!

Het gelazer begon al met de 1 liter flessen van Sprite opeens

En ze hebben nu godverdomme al een maand geen Croky chips meer !?!?!?!?

Er is tijd voor Croky chips en tijd voor Lays maar vandaag was zo'n Croky dag
Dit kwam ik tot mijn ongenoegen vandaag tegen! Ik had net wat op de radio gehoord over bolognesechips en iedereen weet dat alleen die van Croky lekker is, dus ik me zitten verlekkeren op die chips. Loop ik naar de Appie, is het hele vak met Croky weg
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:20:45 #78
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48760132
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:19 schreef Furia het volgende:

[..]

Dit kwam ik tot mijn ongenoegen vandaag tegen! Ik had net wat op de radio gehoord over bolognesechips en iedereen weet dat alleen die van Croky lekker is, dus ik me zitten verlekkeren op die chips. Loop ik naar de Appie, is het hele vak met Croky weg
Is wel al een tijdje hoor Maar idd, ik stond ook even wat 'wtf ' toen dat vak weg was. Croky Bolognese .
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:21:49 #79
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_48760157
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:17 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

ik weet dat hier ineens vele minder mensen naar de AH gaan, en naard e AH in een ander dorp gaan, of naar de Jumbo.
De AH is hier lang zo druk niet meer.
Nou is de Jumbo ook wel een flinke concerrent waar je (als supermarkt) niet blij mee bent als die in je buurt komt.
Dat klanten weggaan is wel erg... maar dat heb ik hier ook met de plaatselijke C1000, smerig, heeft nooit wat ik moet hebben, druk, en na de laatste keer dat ik weer als 14e (!!!!) in een rij aan mocht sluiten, heb ik me plechtig voorgenomen om daar nooit meer een voet binnen te zetten, en dat hou ik nog altijd prima vol.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:23:17 #80
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48760197
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef MREn het volgende:

[..]

Nou is de Jumbo ook wel een flinke concerrent waar je (als supermarkt) niet blij mee bent als die in je buurt komt.
Dat klanten weggaan is wel erg... maar dat heb ik hier ook met de plaatselijke C1000, smerig, heeft nooit wat ik moet hebben, druk, en na de laatste keer dat ik weer als 14e (!!!!) in een rij aan mocht sluiten, heb ik me plechtig voorgenomen om daar nooit meer een voet binnen te zetten, en dat hou ik nog altijd prima vol.
Jumbo is idd een goede concurrent voor de AH.

En serieus, als 14e? Ik snap gewoon niet hoe supermarkten dat kunnen doen . Ik word al bijgeroepen zodra er 2 mensen staan te wachten .
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:25:57 #81
22002 MREn
pi_48760264
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:19 schreef GotC het volgende:
.you name it, we've got it.
Maitre Paul schwarzwalderkirschenschnitt
Mekkafood Turkse pizza
Garofolo linguine12
Verse parmaham
Frico sambalkaas
El Tinto witte wijn
Spekrösti
Hoy rookworsten
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_48760294
Hebben jullie wel Dr Oetker Ristorante Hawaii pizza's
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:28:19 #83
22002 MREn
pi_48760327
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:23 schreef GotC het volgende:

[..]

Jumbo is idd een goede concurrent voor de AH.
Jumbo is goede cuncurrent van alle supermarkten.
quote:
En serieus, als 14e? Ik snap gewoon niet hoe supermarkten dat kunnen doen . Ik word al bijgeroepen zodra er 2 mensen staan te wachten .
Combinatie van waardeloze ondernemer en drukte in de winkel. Die winkel in gebouwd toen in dat dorp zo'n 7000 man woonden. Alleen zijn er de afgelopen 7 jaar zo'n 15.000 mensen bij gekomen in de buurt...
Gelukkig zit er een enorme AH Miro (soort pre-XL) een kilometer of 2 verder op.
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:29:08 #84
22002 MREn
pi_48760343
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hebben jullie wel Dr Oetker Ristorante Hawaii pizza's
Dat hebben ze bij vrijwel elke supermarkt
Erg stom als ze die daar niet hebben.
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:31:42 #85
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48760399
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:25 schreef MREn het volgende:

[..]

Mekkafood Turkse pizza
Garofolo linguine12
Verse parmaham
Frico sambalkaas
El Tinto witte wijn
Spekrösti
Hoy rookworsten
Effe lezen vent, het gaat over franchisors en dat die dus WEL reclame, eigen bedrijfskleding etc mogen doen !
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:33:43 #86
22002 MREn
pi_48760442
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Effe lezen vent, het gaat over franchisors en dat die dus WEL reclame, eigen bedrijfskleding etc mogen doen !
1. Het zijn franchisers
2. Jij zei 'you name it, we've got it', nou dan noem ik een paar dingetjes waarvan ik benieuwd ben of jullie die hebben
pi_48760461
Owja die nieuwe eigenaar verkoopt ook allemala luxer gebak, wat ie van zn broer krijgt die warme bakker is in een ander dorp.
Alleen geen kip koopt het.

Puddingbroodje ¤1,50
Ik bedoel welke homo koopt dat nou voor die prijs
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:39:47 #88
22002 MREn
pi_48760576
Dat hoeft op zich nog niet zo'n slechte strategie te zijn, als zo'n bakker een goede naam heeft. Scheelt de klant weer een ritje naar de bakken, en koopt en passant meteen de rest van de boodschappen in de AH.

Bakkersprijzen zijn ook niet te vergelijken met supermarktprijzen. Zeker in de luxe-artikelen als hamkaascroissants kan dat zo een factor 2 of 3 schelen in de prijst, maar in het algemeen ook in de smaak.
* MREn denkt weer met weemoed aan de tijd dat ie naast een bakker woonde
pi_48760619
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:39 schreef MREn het volgende:
Dat hoeft op zich nog niet zo'n slechte strategie te zijn, als zo'n bakker een goede naam heeft. Scheelt de klant weer een ritje naar de bakken, en koopt en passant meteen de rest van de boodschappen in de AH.

Bakkersprijzen zijn ook niet te vergelijken met supermarktprijzen. Zeker in de luxe-artikelen als hamkaascroissants kan dat zo een factor 2 of 3 schelen in de prijst, maar in het algemeen ook in de smaak.
Ja maar wij hebben een warme bakker in t dorp die goedkoper is Die zit misschien 100meter vande AH vandaan
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:44:21 #90
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48760688
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:25 schreef MREn het volgende:

[..]

Mekkafood Turkse pizza
Garofolo linguine12
Verse parmaham
Frico sambalkaas
El Tinto witte wijn
Spekrösti
Hoy rookworsten
Ik ken niet het gehele assortiment uit m'n hoofd, aangezien ik niet op elke afdeling sta.

Maarrrrrr een kleine opmerking: El Tinto is simpelweg geen witte wijn. El Blanco. Voor zover m'n kennis van onze wijncursus nog aanwezig is. (Ja hebben we ook gedaan met onze 2 filialen, met alleen de fulltimers (en ik dan ).

Frico Sambal Kaas hebben we wel, verse parmaham dacht ik ook, uit m'n hoofd.
Hoy Rookworsten is nogal een apart soort, dus nee. We hebben genoeg aan de 4 a 5 soorten rookworsten.
Spekrösti is toch een gerecht?
De Turkse pizza van Mekkafood is voor zover ik weet een halal product, en aangezien daar geen intresse voor is bij ons, hebben we zoiets niet.
Garofolo linguine hebben we wel.
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:45:47 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48760731
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:39 schreef MREn het volgende:

Wij hebben ook een deal met een lokale bakker, verkoopt als een gek . Makkelijk voor de bakker, makkelijk voor de supermarkt, makkelijk voor de klant. We doen nog steeds wel veel zelf, maar bv broodjes enz geven we klanten de keuze uit AH broodjes, of broodjes van een warme bakker
pi_48760779
Croky je bent toch geen lutser
pi_48760797
De groenteboer is hier soms een factor 4 goedkoper dan de AH. En vers vlees verkopen ze niet, omdat de slager er tegenover zit .
pi_48760810
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:47 schreef Nashje het volgende:
Croky was geweldig ten tijde van de voetbalflippo's!
pi_48760842
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:48 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Croky was geweldig ten tijde van de voetbalflippo's!
Was was was was was was was was was was was was was was was was was
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:49:26 #96
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48760847
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:47 schreef Nashje het volgende:
Lays/whatever kopen om het merk, niet om de smaak .

Croky bolognese chips zijn heerlijk .
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:50:28 #97
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48760876
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
De groenteboer is hier soms een factor 4 goedkoper dan de AH. En vers vlees verkopen ze niet, omdat de slager er tegenover zit .
Geniale AH heb je dan, om zich daar te vestigen .

Wij hebben gewoon 1 van onze concurrenten in het dorp opgekocht . Konmar
pi_48760910
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:49 schreef GotC het volgende:

[..]

Lays/whatever kopen om het merk, niet om de smaak .
Idd eigenlijk zijn ze kankergoor, maar toch koop ik ze om het merk .
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:52:14 #99
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48760942
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Idd eigenlijk zijn ze kankergoor, maar toch koop ik ze om het merk .
Nou, wat vind jij dan lekker? Aangezien je Croky een lutsermerk vindt, geen Lays eet, en ook geen andere merken (verwijzing naar 'whatever')
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:53:03 #100
160770 Yestuuur
Rex Gentium
pi_48760964
TS is zelf een dwerg dus dat is toch alleen maar makkelijk?
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')