3,8 procent te veel.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:02 schreef highway101 het volgende:
[..]
Onzin, AH is 3,8% duurder dan Jumbo.
Dat pizza gedoe is alleen in jouw filiaal danquote:Op donderdag 26 april 2007 22:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hier is de AH ineens fucking duur geworden, zo duur dat de groenteboer goedkoper is met groenters..
De Dr Oetker ristorante pizza Hawaii is al 1maand niet meer te krijgen. Cola is ineens bijna 2x zo duur enz
Jan van Galenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef Meki het volgende:
Welke AH
Daar werkt mijn oude baasquote:Op donderdag 26 april 2007 23:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jan van Galen!
Kom we pakken ze!
Die cola is 2weken geleden ineens in prijs gestegen. Eerst was het iets van 80cent per fles... en nu 1,40 oid.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat pizza gedoe is alleen in jouw filiaal dan, en dat Cola gedoe komt voornamelijk omdat de Coca Cola Company met het briljante idee kwam om andere flessen te maken en die voor duurder te verkopen ofzo. Dat was in elke supermarkt gebeurt
.
1.5 liter is nu E1.27quote:Op donderdag 26 april 2007 23:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die cola is 2weken geleden ineens in prijs gestegen. Eerst was het iets van 80cent per fles... en nu 1,40 oid.
80 cent zijn die halve liters toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:44 schreef GotC het volgende:
[..]
1.5 liter is nu E1.27
En voor zover ik weet, zijn er geen prijswijzigingen geweest. Als dat wel t geval was, was het landelijk, en waarschijnlijk bij alle supermarkten, niet alleen de AH.
En 80 cent voor een fles cola?Hoe groot/klein?
Dat met de Coca Cola is niet in elke supermarkt. Er zijn veel zelfstandig ondernemers (al heb je die bij AH niet zo veel) die nog gewoon de oude flessen met pallets tegelijk uit Duitsland laten komen. En gewoon voor de oude prijs van ong. 85 a 93ct verkopen.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat pizza gedoe is alleen in jouw filiaal dan, en dat Cola gedoe komt voornamelijk omdat de Coca Cola Company met het briljante idee kwam om andere flessen te maken en die voor duurder te verkopen ofzo. Dat was in elke supermarkt gebeurt
.
Die zijn idd rond de 70 cent, tenzij je bij AH To Go's gaat kijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef o-fiel het volgende:
[..]
80 cent zijn die halve liters toch?
Met supermarkten bedoel ik ook echt supermarkten, niet de Sjaak op de Hoek ofzoquote:Op donderdag 26 april 2007 23:54 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat met de Coca Cola is niet in elke supermarkt. Er zijn veel zelfstandig ondernemers (al heb je die bij AH niet zo veel) die nog gewoon de oude flessen met pallets tegelijk uit Duitsland laten komen. En gewoon voor de oude prijs van ong. 85 a 93ct verkopen.
Nee, die zijn -afhankelijk van de prijsstelling- ongeveer 72-79 cent.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Die zijn idd rond de 70 cent, tenzij je bij AH To Go's gaat kijken.
Ik ook. C1000 en Jumbo om maar een paar namen te noemen.quote:Met supermarkten bedoel ik ook echt supermarkten, niet de Sjaak op de Hoek ofzo
Mierenneukerij, ze liggen dus dichter bij de 70 cent dan de 80 cent, zoals ik zei.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:00 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, die zijn -afhankelijk van de prijsstelling- ongeveer 72-79 cent.
Doen wij ook weleens in onze AH hoor, als de melk, cola, whatever, op is. Halen we bij een groothandel.quote:[..]
Ik ook. C1000 en Jumbo om maar een paar namen te noemen.
Maar die pallets worden ook niet via Schuitema resp. Van Eerd geleverd.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:06 schreef MREn het volgende:
Warnar in 's Gravendeel?
Dat is idd klote.. Misschien kun je een klacht indienen, een specifieke klacht?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
De eigenaar is een maand geleden gestopt, en er is een nieuwe persoon gekomen, en sinds die tijd verandert er veeeel te veel..
Ja hoor eens, ik kom bij zo'n 350 supermarkten per jaar, dus zo'n wonder dat ik Naaldwijk niet van buiten ken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Probeer AH Koornneef in Naaldwijk. Kom je iets meer in de buurt.
Het scheelt ook erg veel of er een ondernemer of een bedrijfleider in een zaak staat. Gemiddeld draaien zaken met zelfstandig ondernemer vele procenten beter.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is idd klote.. Misschien kun je een klacht indienen, een specifieke klacht?
Bedoel, sommige dingen zijn niet te veranderen, zoals die Croky chips, maar voor de rest: The sky is the limit.
Bij ons klaagden eerst een hoop klanten dat we geen bepaalde chocoladerepen meer hebben, en tadaa, nu ineens weer wel.
ik weet dat hier ineens vele minder mensen naar de AH gaan, en naard e AH in een ander dorp gaan, of naar de Jumbo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Het scheelt ook erg veel of er een ondernemer of een bedrijfleider in een zaak staat. Gemiddeld draaien zaken met zelfstandig ondernemer vele procenten beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |