abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3009845
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 12:56 schreef Kipman het volgende:

[..]

Geen kamer heb ik in Leeuwarden. Maar misschien kun je beginnen bij het winkelcentrum van Leeuwarden? Of het station, dat ken ik allemaal wel.

Boven staat een plattegrondje indien je het niet snapt leg ik het wel uit...
Been there, done that!
  vrijdag 1 februari 2002 @ 12:57:36 #27
8369 speknek
Another day another slay
pi_3009848
Nee, nooit gedaan ook. Ik vind muzieknummers heel snel heel oud worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 1 februari 2002 @ 12:59:15 #28
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_3009872
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 12:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ja maar juist artwork is op een plaat veel mooier vanwege het formaat, wat moet je nou met een schilderij in zo'n lelijk plastic cd hoestje van 12x12 cm, niks aan dus, als ze nou eerst een het formaat van cd's zouden veranderen in het oude cd-v (=lp)formaat, dan heb je tenminste echt het idee dat je iets moois koopt (groot=mooi), mooie hoes erom heen,nieuwe groot formaat cd spelers, heb je meteen ook het probleem van het branden opgelost, zo'n grote speler past niet in je pc namelijk. Dan heb ik best ¤15 over voor een mooie plaat.

Een plaat heeft wel een grotere voorkant, maar bij een cd zit vaak een heel boekje vol met artwork.. beide hebben dus voordelen wat dat betreft. Ik heb ook een platenspeler maar ik vind cds toch handiger, ze geven op mijn installatie beter geluid en ze passen in mn discman. Dat hele platenritueel heeft wel wat maar is toch niet zo handig als je in het halfdonker ff snel een muziekje op wilt zetten.
  vrijdag 1 februari 2002 @ 13:00:53 #29
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_3009898
Dankzij MP3 in tijden geen nieuwe CD's meer gekocht.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  vrijdag 1 februari 2002 @ 13:08:42 #30
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_3010004
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 12:57 schreef Madbull het volgende:

[..]

Boven staat een plattegrondje indien je het niet snapt leg ik het wel uit...

Ik heb echt geen idee waar die kanaalstraat is. Leg maar uit, ja
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_3010177
Ik koop ook nog steeds cd's, blijf ik ook doen. Ik heb zelf niet de beschikking over een goeie computer, waarmee ik Mp3's en zo kan downloaden, maar dat is me de moeite ook niet waard. Ik betaal ook zeker geen 48,95 voor een CD. (Wie verzint zoiets in een tijd, waar kopieren zo makkelijk is?). Ik ga vaak naar Brutus in Amsterdam (net zoiets als Plato). CD'tjes voor 37,50 en vaak aanbiedingen voor een geeltje. (Ben er sinds de invoering van de Euro niet geweest, zoals je merkt. Reken dat zelf maar uit )
pi_3010371
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 13:08 schreef Kipman het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee waar die kanaalstraat is. Leg maar uit, ja

TIP: routeplannen

Vertrek in oostelijke richting
Ga rechtdoor de Stationsweg op (na 60m)
Ga na 50m linksaf de Zuiderplein op
Ga rechtdoor de Wirdumer Poortsbrug op (na 120m)
Ga rechtdoor de Wirdumerdijk op (na 50m)
Ga na 70m rechtsaf de Nieuweweg op
Ga rechtdoor de Blokhuisplein op (na 225m)
Ga rechtdoor de Keizersgracht op (na 60m)
Ga rechtdoor de Oosterkade op (na 140m)
Ga na 70m rechtsaf de Oosterbrug op
Ga rechtdoor de Wijbrand De Geeststraat op (na 35m)
Ga rechtdoor de Vredeman De Vriesstraat op (na 300m)
Ga na 140m linksaf de Alma Tademastraat op
Ga rechtdoor de Bote Van Bolswertstraat op (na 70m)
Ga na 120m rechtsaf de Zuidvliet op
Ga na 0.6Km rechtsaf de Franklinstraat op
Ga na 60m linksaf de De Centrale op
Na 100m bent u gearriveerd (De Centrale)

Plaatje: http://members1.chello.nl/~b.m.schade/tgigw.gif

Been there, done that!
  vrijdag 1 februari 2002 @ 13:38:38 #33
1573 Kipman
pi_3010421
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 13:35 schreef Madbull het volgende:

[..]

blablabla

Dank je wel

Dan is dit hoofdstuk ook weer gesloten

Je vertrekt trouwens vanaf het station, niet?

pi_3010488
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 12:34 schreef apestaartje het volgende:
Ik druk bij Audiogalaxy, als ik een nummer wil hebben, meestal drie van die satelliet-icoontjes in. Van hetzelfde nummer dus. Dan zit er praktisch altijd eentje bij die qua geluidskwaliteit identiek is aan een cd.
je kunt ook gewoon op de titel klikken, en dan vervolgens een exacte versie selecteren.. van 192 kbps ofzo
pi_3010598
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 13:38 schreef Kipman het volgende:

[..]

Dank je wel

Dan is dit hoofdstuk ook weer gesloten

Je vertrekt trouwens vanaf het station, niet?

Jeps stationsweg in dit geval mocht je het nog niet kunnen vinden dan schiet je me maar aan op icq... <-- vanaaf pas online. succes!
Been there, done that!
  vrijdag 1 februari 2002 @ 13:55:48 #36
1573 Kipman
pi_3010624
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 13:54 schreef Madbull het volgende:

[..]

Jeps stationsweg in dit geval mocht je het nog niet kunnen vinden dan schiet je me maar aan op icq... <-- vanaaf pas online. succes!

Dank je. Goedkope cd's, here I come!
pi_3010696
Ik koop ook nogsteeds cd's. Zo'n 2 a 3 per maand. Heb liever het origineel, gebruik mp3's om wat nummers te luisteren waarna ik meestal de cd koop. Betaal er niet meer van 37,50 (17 euro) voor. Als mensen nou eens niet meer bij de FRS gingen kopen, de prijzen daar zijn echt schandalig. Alleen de buy en try cd's zijn nog te doen.

Ik ga zo weer naar de Mediamarkt in Amsterdam

vrijdag 1 februari 2002 @ 14:10:23 #38
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3010761
Ohja, nog iets:

cd' zijn er vaak in speciale uitvoeringen: Digipacks, boxsets, book/longversions etc. En twegenwoordig hebben steeds meer cd's een multimediatrack met extra info, videoclips etc.

Natuurlijk zijn qua artwork platen onverslagen, maar ik heb geen platenpeler en al helemaal geen ruimte voor al die platen

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_3010808
ja ik koop ook nog steeds cd's, want ik heb zelf geen (werkende) brander en de bands waar ik naar luister zijn heel moeilijk te vinden op mp3. Meestal koop ik bij fame, want daar hebben ze heel veel wereldmuziek, maar daar hebben ze ook niet alles dus moet ik op internetbestellen maar sommige bands kun je zelfs niet bij proxis of bol bestellen dus moet ik bij een franse of spaanse online muziekstore bestellen maar daar heb je een creditcard voor nodig en dat heb ik niet dus ga ik deze zomer ff langs spanje en frankrijk en koop ik alles wat ik maar ken vinden.

en prijzen zijn belachelijk duur ja maar ze gaan er toch vanuit dat iedereen zal kopen dus doen ze het hoger.

Let Evil Noise Arise!
  vrijdag 1 februari 2002 @ 14:49:53 #40
18992 2nosedT
Music-addict
pi_3011423
Ik koop (nu ik eindelijk weer een baantje heb) al snel 1 of 2 cd's per week.. de meeste cd's van de doorsnee rockbands heb ik op mp3.. en koop ik ook niet origineel, maar van de meeste classic rock, progressive, symphonisch, en andere rockbands die ik zeer goed vind koop ik ze altijd wel origineel. Vaak genoeg zie ik leuke aanbiedingen van 10 euro enzow.. dan kan ik zo'n cd gewoon niet laten liggen
  vrijdag 1 februari 2002 @ 14:57:47 #41
19644 BobBlow
World Watcher
pi_3011596
De "hap-slik-weg"-hitjes download ik. Ik geef geen 5 euro aan een Cd-singel meer, die ik daarna nooit meer luister. Maar als het een goeie band is die wel meerdere goeie nummers hebben, ga ik de cd gewoon kopen. +- 3 ceedeetjes per maand of zo... En de laatste tijd ga ik ook vaak op zoek naar LP's. Zowel nieuw als tweedehands. Ik heb nu enkele honderden tweedehands-elpeetjes. Vooral van de platenbeurzen en rommelmarkten. (daar heb je ze voor een euro of zo...)
Wat betreft nieuwe elpees heb ik van de week 'Kittens and thee glitz" van Felix Da Housecat gekocht en heb voor 20 euro -Goedkoper dan cd - de LP-soundtrack van 'pulp Fiction' besteld. da's gewoon een leuk hebbedingetje. Niet om naar te luisteren, want ik heb de cd al langer en ken 'm zowat van buiten. Maar zo'n lp past perfect bij het retro-sfeertje dat rond de film hangt.
How does a duck know what direction south is ?
  vrijdag 1 februari 2002 @ 16:13:51 #42
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_3012600
'k koop nooit cd's, wat ik luister heb ik gedownload.

Toch download ik niet veel illegale cd's, 'k luiter veel naar livesets en af en toe download ik een albumpje.

Evengoed vind ik het het geld niet waard, naar 10 keer luisteren ben ik al uitgekeken op een cd.

Wat is wel een leuke oplossing vind tegen het illegaal kopieren is de cd/dvd combi van Innercity. 'k weet alleen niet hoe duur dat moet worden, zal wel weer 80 piek moeten gaan kosten ofzo.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_3012893
Sinds ik breedband internet heb koop ik nog steeds even veel cd's (waarschijnlijk meer zelfs). Dat wil niet zeggen dat ik nooit wat download, maar ik heb nog steeds de behoefte om een cd te kopen als ik die goed vind.

Het enige verschil is dat ik nu elke cd gelijk omzet naar mp3, zodat ik niet meer hoef te zoeken.

My love for you is like a truck. Berserker! Would you like some making fuck? Berserker.
pi_3012981
Maar natuurlijk koop ik nog cd's!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3013018
ik download eerst de nummers van de cd en ga hem dan beluisteren en als ik het mooi vind dan koop ik de cd in de platenzaak en gooi ik de nummers weer van mijn pc..

haha..sjit, dit gelooft natuurlijk niemand..
nee, ik neerlaad alles..

Als dit allemaal mogelijk is..
pi_3013051
Ik koop ze ook nog steeds (niet tegen FRS-prijzen). Tuurlijk, ik download ook wel dingen, maar alleen maar gekopieerde spullen hebben vind ik een beetje pauperig. Voor mooie / goede muziek mag je best ook betalen.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zaterdag 2 februari 2002 @ 18:20:51 #47
16733 blade182
Guess what I don't give a
pi_3023690
Ik heb net 2 albums van within temptation besteld....
Ik koop alleen cd's als ik ze echt echt goed vind, ik heb namelijk maar heel weinig cd's

1 van jewel - spirit (straks nog 2)
1 van Robbie williams
2 van Live - the dolphins'cry en V
5 van Dream Theater (komt er nog 1 bij)

How about a nice warm cup of SHUT THE FUCK UP!
  zaterdag 2 februari 2002 @ 18:26:36 #48
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_3023730
in grote getale.

Het is zeg maar een hobby van me, cd's verzamelen.

pi_3023742
Als ik een cd koop dan is het van een bekend iemand.
Aangezien ik veel met Club/Dance doe dan komen de Lp's ook weer in het spel. Mp3 heb ik alleen maar voor die nummers die niet op cd uitkomen maar wel op vinyl maar nauwelijks verkrijgbaar.

Orgineel is toch altijd stukken betere kwaliteit, vooral op de audiosystemen die ik het meeste gebruik.

Iedereen heeft recht op mijn mening! [br][b][url=http://www.workingonthat.com]Wot [/url][/b] is dit?!
pi_3024583
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 18:26 schreef Summoner het volgende:
in grote getale.

Het is zeg maar een hobby van me, cd's verzamelen.

Wij kunnen met elkaar praten!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')