Wij zijn 4 studenten aan de agrarische hogeschool van Dronten en wij zijn een enorme fan van je geworden. Ook wij zitten bij elkaar in huis (genaamd Festina Lente) en weten dus een beetje wat het is.
Je bent ons voorbeeld Ruud, je leuke ingevingen en spontaniteit zorgen voor interessante televisie. Jij bent degene die het huis een beetje opleukt. Jouw persoonlijkheid is precies wat dit programma nodig heeft en daarom hopen wij ook dat je het lang volhoudt. Uit een NIPO-enquête vorige week is gebleken dat jij verreweg de populairste Big-Brother bewoner bent!
Goed, ik geloof dat we nu genoeg veren in je reet gestoken hebben. Kijk, natuurlijk wensen we jouw huisgenoten ook veel succes, maar jouw natuurlijk het meest.
We waarderen dat ook jij affiniteit toont met de agrarische sector door de 100 dagen te vergelijken met een veredelde suikerbieten campagne. Wij vinden dat de groentetuin nog wel wat extra aandacht verdient, Wij hebben jouw nog niet met je groene vingers zien aardappels rooien. Terwijl dat nu toch wel eens tijd wordt!
Namens Festina Lente te Dronten, allemaal hartstikke veel succes gewenst!"
Deze actie was ludiek bedoeld en zeker niet om verwarring te schoppen tussen de bewoners onderling.
In de eerste plaats wilden wij gewoon even nachecken hoe Veronica de beveiliging geregeld had. Dit blijkt dus vreselijk triest.
Het begint met het adres, je zou denken dat ze dat proberen geheim te houden, maar 1 telefoontje naar de plaatselijke VVV, geeft al het gewenste resultaat. (Bolderweg, industrieterrein de Vaart, Almere-buiten)
Daarna blijkt het kinderspel om op klompen tot ongeveer 3 meter van de schutting te naderen en je bierflesje met boodschap te "posten"
Het is trouwens checken of nakijken en dus niet NACHECKEN!!!
P.S. Hebben jullie er niet bij nagedacht dat een bierflesje weleens verkeerd kan aankomen???
Dat bierflesje was trouwens waarschijnlijk gemikt op Bianca of zo!
quote:
op 10-01-1999 om 10:09 AM schreef tHe RuLeR het volgende:
Nou, als je jezelf heel stoer studenten van een hogeschool noemt, vindt ik het terecht dat deze mensen op hun spelfouten worden gewezen.
Sinds wanneer is "vindt ik" met dt.
Als men wil zeiken doe het dan tegen de wind in en zeik op je zelf!
Ach man je loopt zelf te zeiken .
Maar ja als ik om zo'n 9u00 op mijn werk aankom is het ochtendhumeurpeil bijzonder hoog. Dan wil ik nog weleens van mij af zeiken. Nogmaals sorry.
(en gelukkig viel het nog iemand op dat ik vint met dt geschreven had)
quote:
Ik ben journalist, dus zeker ik (en wel meer mensen) letten op spelfouten. En ja, omdat jullie studenten zijn en nog een leuke scriptie moeten schrijven vind ik het wel belangrijk dat je goed Nederlands schrijft. Een 'slip of the pen' vind ik niet erg op internet, maar 'jouw' was structureel (woordenboek!) fout gebruikt. Later als je groot bent en misschien wel directeur staat dat errug dom. Maar nogmaals: leuk wat jullie hebben gedaan. Al lid van de Ruud-fanclub?
Om nog maar even verder te zeiken, wij werken voor een aantal grote landelijke dagbladen en wij weten dat die met correctoren en/of spellingcheckers werken. En toch staan er af en toe nog fouten in de krant. Evengoed is wel belangrijk dat wij de Nederlandse taal correct gebruiken !!!.
If you don't like my arro(w), don't act like a target.
Ik ga hier ook niet een relativerend rotkopje bijplaatsen.
Je moet natuurlijk niet lopen fucken met andermans quotes. Terugscrollend zag ik dat er helemaal niet stond: vindt ik, maar gewoon vind ik........
Goed dus.
Als je iets plaatst zie je aan de rechterkant de smilies staan met daarvoor de code die je in moet geven dus dubbele punt met een sluithaakje geeft en ga zo maar door...............
Zie de leestekens die rechts naast het invoerveld staan als je je reaktie typt.
Typ bv een : en een ) direkt achter elkaar.
Dan vervangt de forum software die voor de betreffende afbeelding. In dit geval een
: ) / : ( / : D / ; ) / } > / : '( / : P / : 9 / : * / : r /
/
/
/
/
/
/
/
/
U schreef:
quote:
op 10-01-1999 om 08:52 PM schreef Saskia het volgende:
Superknor,Je moet natuurlijk niet lopen fucken met andermans quotes. Terugscrollend zag ik dat er helemaal niet stond: vindt ik, maar gewoon vind ik........
Goed dus.
Pardon, maar heb je dit gelezen:
"[Dit bericht is gewijzigd door tHe RuLeR (Datum 01 Oktober 1999).]"
Ik vraag me af wat er gewijzigd is .
Ik hadt inderdaad vindt (met dt) geschreven!!! Superknor had dus inderdaad gelijk. Mijn excusses voor het misverstand, maar ik denk dat dit Topic meer over het feit moet gaan dat ze een BIERFLESJE hebben gemikt dan over taalvouten
.
Ik was zelf bij missie tennisbal, maar een bierflesje over die afstand dat kan gewoon niet!!! Levensgevaarlijk.
Verder vind ik al die reacties op Mijn spelfouten aardig kinderachtig, zeker gezien de omstandigheden (2 uur 'snachts na een verdomd gezellig feestje)
Kijk zeiken kunnen we natuurlijk allemaal wel, dus laten het alsjeblieft een beetje gezellig houden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |