Das dan wel weer lief van je vriendin, zuinig op zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn vriendin vond het zielig voor mij, want die weet hoezeer ik op Leandra gesteld ben![]()
Ik doe heul zuinig zijn...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Das dan wel weer lief van je vriendin, zuinig op zijn
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:48 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
geen dank hoor.
Slaap jij ook wel eens?
Ben net 5 dagen non-actief geweest...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:51 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Nja je bent altijd hier![]()
als ik kijk
haha, oepsquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben net 5 dagen non-actief geweest...![]()
Maarre, meestal (als de streams leuk zijn) slaap ik iets van 4 uur ofzo...
Vanaf een uur of vijf 's nachts...
Je wilde Markeerstift al gaan zoenen??quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh wacht, dít was de SC...
Die geeft af.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je wilde Markeerstift al gaan zoenen??![]()
Kan jou t schelen joh, heb je morgen ook wat spannends te vertellen..quote:
Wtf, is het roze!?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Kan jou t schelen joh, heb je morgen ook wat spannends te vertellen..
Hoe kom je aan die knalroze vlekken op je gezicht?? Tsja, ik had een markeerstift gezoend![]()
Het zou ook een gele, groene, oranje of blauwe kunnen zijn maar ik vond roze het leukst bij jou staanquote:
Ik wou ook eigenlijk meteen gillen dat ik die markeerstift ging grijpen, maar het ging al naar bedquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het zou ook een gele, groene, oranje of blauwe kunnen zijn maar ik vond roze het leukst bij jou staan![]()
Heb jij weer, eerst je dekbed in de fik door langsvliegende brandende kamelen, en nou een markeerstift die hard wegrent als jij net wilt gaan zoenenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou ook eigenlijk meteen gillen dat ik die markeerstift ging grijpen, maar het ging al naar bed![]()
Ik heb gister al genoeg homo erotische posts gedaan...quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Heb jij weer, eerst je dekbed in de fik door langsvliegende brandende kamelen, en nou een markeerstift die hard wegrent als jij net wilt gaan zoenen![]()
Heb ik alle fun weer gemist natuurlijk.. welk topic?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb gister al genoeg homo erotische posts gedaan...![]()
De COSquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Heb ik alle fun weer gemist natuurlijk.. welk topic?
Die hier boven mij ziet er verdacht uit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:09 schreef FuTilE het volgende:
Zijn hier nog vuighe zaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |