quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die hier boven mij ziet er verdacht uit.
Daarom leek het mij ook wel veiligquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die ga ik niet teruglezen, en die van gisteren al helemaal niet.
Man, dat is nu al een klassieker... Prachtig ramptoerisme in optima forma.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die ga ik niet teruglezen, en die van gisteren al helemaal niet.
Zou ik ook zeggen... lees je je PM nog wel eens trouwens?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom leek het mij ook wel veilig![]()
Ja.. Hoezo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen... lees je je PM nog wel eens trouwens?
Mwah, ik vond het strand in Thailand voor de Tsunami ook aantrekkelijker dan direct daarnaquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Man, dat is nu al een klassieker... Prachtig ramptoerisme in optima forma.
Het lot heeft jou aangewezen!quote:
Dat 2equote:Op zaterdag 28 april 2007 02:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het lot heeft jou aangewezen!Of je bent gewoon de grootste spemmert.
![]()
Een postgemiddelde van onder de 100, heb je al geestelijke bijstand aangevraagd??quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat 2e![]()
Mijn postgemiddelde heeft het zwaar te verduren gehad de laatste paar dagen.
Ja, maar toch had je die videofilmpjes niet willen missen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het strand in Thailand voor de Tsunami ook aantrekkelijker dan direct daarna
Wel, ik heb de dramafilmpjes van gisteravond in DGK dan ook overgeslagenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, maar toch had je die videofilmpjes niet willen missen!
Ik zat net op 103!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Een postgemiddelde van onder de 100, heb je al geestelijke bijstand aangevraagd??![]()
Sorry, iets in MSN tegelijkertijd enzo, beetje lastig alles tegelijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef haar even de tijd, het is een nieuwtje![]()
Hetgeen mij zeer bevreemdt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wel, ik heb de dramafilmpjes van gisteravond in DGK dan ook overgeslagen
Je leert het nog wel, als je net zo lang als ik op Fok! zit...quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sorry, iets in MSN tegelijkertijd enzo, beetje lastig alles tegelijk![]()
Ik heb er 1 gedownload, maar nog steeds niet bekeken! Gewoonweg vergeten!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wel, ik heb de dramafilmpjes van gisteravond in DGK dan ook overgeslagen
Lollerdemoflsok!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je leert het nog wel, als je net zo lang als ik op Fok! zit...
Zo...quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Lollerdemoflsok!
Over een maand of 2 dusquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je leert het nog wel, als je net zo lang als ik op Fok! zit...
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe net alsof.
Heb jij al eens van Jacques Cousteau gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |