lieve schat (als we toch zo gaan beginnen), ik had heus wel een reden om jou te blokken, hoor (bijvoorbeeld jouw stupide gedrag op Fok!). En je hebt mij juist toegevoegd, omdat je mij een interessant figuur vond (quote:Op woensdag 25 april 2007 17:32 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Tot je me zonder reden blockte?Niet blocken en dan hier dingen roepen die niet waar zijn snoesje.
Ik zei idd wat aardigs, maar ik wil geen psychologie studeren.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lieve schat (als we toch zo gaan beginnen), ik had heus wel een reden om jou te blokken, hoor (bijvoorbeeld jouw stupide gedrag op Fok!). En je hebt mij juist toegevoegd, omdat je mij een interessant figuur vond (!!! ) en je vond dat je me niet zo had moeten afzeiken. Daarna kwam dat verhaal van: "Ik zou psychologie willen studeren bla bla".
ik zeg ook niet dat je me interessant vindt, ik zeg dat je me interessant vondquote:Op woensdag 25 april 2007 17:36 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zei idd wat aardigs, maar ik wil geen psychologie studeren.En dat ik je interessant vond heb ik niet gezegd, want dat vind ik niet.
Het is internet kind.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je me interessant vindt, ik zeg dat je me interessant vond. Ja jongen, geblokt worden is niet leuk, maar je hebt me niet voor niets toegevoegd
.
dit is wel de meest sneue opmerking everquote:Op woensdag 25 april 2007 17:44 schreef TrenTs het volgende:
De echte reden dat ik je toegevoegd heb zal ik maar niet geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |