Ik heb dus eerst Heroes gekeken en toen 24.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:
Vette aflevering hoor.
Maarja, alles is vet als je net weer een slaapverwekkende aflevering van 24 hebt gezien.
Ooh wat gaat het weer kriebelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Preview (50 sec) van ep. 21:
http://www.youtube.com/watch?v=4Jy9dZ3sfpE&mode=related&search=
Wat een meesterlijke serie! Hij was weer mooi!
Negen uur 's avonds is geen opblijven voor mij. Niet meer in ieder geval.quote:
Mja, volgens mij kon de Haitian alle krachten blocken dat mentale concentratie vereist, dus ook Hiro's timetravel abilities.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:05 schreef Merkie het volgende:
Wat een topaflevering.
Alleen wel een dikke plothole wat betreft de Haitian. Eerst kon hij alleen maar mental powers blocken (daarom kon hij Ted niet stoppen die het huis van de Bennets opblies), en nu kan hij dat ineens alle krachten blocken? Klopt niet.
Misschien was de explosie te krachtig om volledig gehealed te worden?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Merkie het volgende:
- Waarom heeft Peter een scar? Hij heeft Claire toch gered (dat Claire leeft is wel het bewijs daarvoor), en kan dus regeneraten.
Misschien heeft hij Linderman's healing powers overgenomen?quote:- Waarom ging Sylar niet dood? Claire is niet dood, dus Sylar kan niet regeneraten.
Ik denk dat het de tijdlijn is zoals deze verlopen zou zijn na alle verwikkelingen die we tot nu toe in het 'heden' gezien hebben.quote:- Is de tijdlijn in deze aflevering de "main" tijdlijn, maar dan gefastforward, of is het een compleet andere tijdlijn?
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien was de explosie te krachtig om volledig gehealed te worden?
Wel een mogelijke verklaring, maar er is geen aanwijzing dat Linderman dood is.quote:[..]
Misschien heeft hij Linderman's healing powers overgenomen?
Dat idee heb ik ook.quote:[..]
Ik denk dat het de tijdlijn is zoals deze verlopen zou zijn na alle verwikkelingen die we tot nu toe in het 'heden' gezien hebben.
Hij moet haar misschien meerdere keren reddenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Leek meer Iceman vs Pyro.
En de ep was weer lekker mindfucken met Sylar. Sylar zou NY hebben opgeblazen in de toekomst omdat hij de healing powers van Claire zou hebben omdat bij Homecoming hij haar had 'gefixed' en daardoor de snijpartij van hiro zou overleven. Maar nu blijkt dus dat het sowieso Peter was die NY opblaast en blijkbaar had Sylar claire nog niet 'gefixed' dus het hele principe van save the cheerleader is voor niets geweest.
Nee iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Hij kan wel zichzelf healen vanuit 1001 stukjes, maar een litteken kan dan niet? Me not buying.
Tegelijkertijd wijst er op dit moment ook niets op dat hij nog wel leeft. Niki/Jessica werkte voor Linderman, en nu staat ze in een nachtclub te strippen. Niet bepaald een promotie...quote:[..]
Wel een mogelijke verklaring, maar er is geen aanwijzing dat Linderman dood is.
Wie zegt dat ze doodgaat? Je zag enkel wat bloed, maar dat zag je met Peter toen ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja, volgens mij kon de Haitian alle krachten blocken dat mentale concentratie vereist, dus ook Hiro's timetravel abilities.
Maar mijn god, wat een ep zeg![]()
Meer vragen dan antwoorden dat we krijgen. Maar wat ik me wel afvraag; Sylar kon Peter niet doden met z'n laser-vingertje; de wond groeide meteen weer terug dicht. Waarom zou Sylar dan wél in staat zijn Claire ermee te doden als het om exact dezelfde ability gaat?
Mja, dat klopt wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze doodgaat? Je zag enkel wat bloed, maar dat zag je met Peter toen ook.
Misschien gaat Hiro terug in de tijd voordat Peter heeling powers had en gebeurt het danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Hij kan wel zichzelf healen vanuit 1001 stukjes, maar een litteken kan dan niet? Me not buying.
Meest logische zou zijn dat de 'future' Peter gewoon nooit Claire ontmoet heeft en dit dus de tijdlijn is wat er zou gebeuren als de cheerleader niet gesaved zou worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Misschien gaat Hiro terug in de tijd voordat Peter heeling powers had en gebeurt het dan.
Dit was weer een hele goede aflevering.
Maar waarom zou present hiro naar die tijdlijn reizen als het niet de toekomst is waarin Peter Claire heeft gered. Of hij moet ook de kracht hebben om tussen verschillende tijdlijnen te kunnen reizenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Meest logische zou zijn dat de 'future' Peter gewoon nooit Claire ontmoet heeft en dit dus de tijdlijn is wat er zou gebeuren als de cheerleader niet gesaved zou worden.
Hiro heeft geen controle over z'n krachten en kan niet bepalen waar hij heengaat en aangezien ik niet zoveel weet van tijdreizen zou het in mijn ogen best mogelijk kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:33 schreef Maximo het volgende:
[..]
Maar waarom zou present hiro naar die tijdlijn reizen als het niet de toekomst is waarin Peter Claire heeft gered. Of hij moet ook de kracht hebben om tussen verschillende tijdlijnen te kunnen reizen![]()
Owja tuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Meest logische zou zijn dat de 'future' Peter gewoon nooit Claire ontmoet heeft en dit dus de tijdlijn is wat er zou gebeuren als de cheerleader niet gesaved zou worden.
Same here.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:05 schreef Jump het volgende:
Ik wou die novels eens downloaden, maar vanaf novel drie gaat het fout. Die eerste pagina is goed, maar alle andere pagina's onder zijn véél te klein. Je kan tot 1600% zoomen, maar dat is niet echt zo handig.
Zijn er nog met dat probleem?
*bekijkt profiel* kan ook niet ruiken dat je aan die kant woontquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Negen uur 's avonds is geen opblijven voor mij. Niet meer in ieder geval.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:30 schreef DooD het volgende:
Future Peter leek in deze aflevering wel heel erg op Neo uit the matrix en Sylar op Smith. De makers hebben duidelijk inspiratie opgedaan uit deel één in de lobby scene, want ik kreeg een zelfde soort gevoel. Deze serie heerst de pan uit op het moment.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
X-men en Matrix combined.
Toffe shit.
Hoe danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:50 schreef Geqxon het volgende:
Ook leuk te weten dat Peter zijn scar niet die van Sylar was
Niet voor niks, maar de ontploffing hing blijkbaar van meer factoren af dan alleen Claire.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Leek meer Iceman vs Pyro.
En de ep was weer lekker mindfucken met Sylar. Sylar zou NY hebben opgeblazen in de toekomst omdat hij de healing powers van Claire zou hebben omdat bij Homecoming hij haar had 'gefixed' en daardoor de snijpartij van hiro zou overleven. Maar nu blijkt dus dat het sowieso Peter was die NY opblaast en blijkbaar had Sylar claire nog niet 'gefixed' dus het hele principe van save the cheerleader is voor niets geweest.
'act' = wetquote:
- Hopelijk krijgen we dat nog te zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Merkie het volgende:
Ik snap er niks van.
- Waarom heeft Peter een scar? Hij heeft Claire toch gered (dat Claire leeft is wel het bewijs daarvoor), en kan dus regeneraten.
- Waarom ging Sylar niet dood? Claire is niet dood, dus Sylar kan niet regeneraten.
- Is de tijdlijn in deze aflevering de "main" tijdlijn, maar dan gefastforward, of is het een compleet andere tijdlijn?
ja typo... bedoeld ook 'act'quote:
Wat denk ik met de vraag "Waarom is Sylar niet dood?" werd bedoelt is denk ik als Claire in deze tijdlijn wel leeft, en Hiro heeft hem neergestoken, hoe heeft hij dat dan overleeft? Want de healing power heeft hij nog niet... Tijdreizen geeft altijd deze paradoxen, want Hiro had Sylar neergestoken in een tijdlijn waarin Claire wel al bij Homecoming door Sylar was vermoord en zich dus kon healen, pas later is Hiro teruggegaan in de tijd en heeft dit toen verkomen, wellicht had dit desondanks toch geen invloed op de eerdere gebeurtenis. Of zoiets???quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Capetown het volgende:
[..]
- Hopelijk krijgen we dat nog te zien.
- Denk dat Sylar niet bij de explosie in de buurt was. Of hij weggevlogen idd.
- Dat eerste. Peter is geëxplodeerd, niet Sylar. Claire is gered.
Ik vond eigenlijk dat future Parkman het wel verdiende om een erg pijnlijke dood te sterven, maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |