Ja, klantjes zoeken doen cokehoertjes inderdaad altijd van achter hun computerquote:Op woensdag 25 april 2007 13:48 schreef Marc1711 het volgende:
Je bedoelt dat je nu klantjes aan het zoeken bent voor vanavond en tegelijk aan het fokken bent?
Ja, jullie mogen niet meer zoveel tippelen, dus dan ga je andere manieren zoeken hequote:Op woensdag 25 april 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, klantjes zoeken doen cokehoertjes inderdaad altijd van achter hun computer.
Ah, la Revolución Digital!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, klantjes zoeken doen cokehoertjes inderdaad altijd van achter hun computer.
iedereen kan natuurlijk zeggen dat 'ie een ziekte heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:38 schreef GabberKut het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat er ook mensen dik zijn door een ziekte, en een keer iets van de mac willen eten?
Ik ben niet zo op de hoogte van de prostitutie wetgeving. Vraag het je moeder, zus of vriendin.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef Marc1711 het volgende:
Ja, jullie mogen niet meer zoveel tippelen, dus dan ga je andere manieren zoeken he![]()
Chanel Allure.quote:Maarre, dat rode op die foto? Was dat wel lippenstift? Of was je neus aan het lekken na de 500ste snuif?![]()
![]()
JIj bent zeker ook zo'n vieze vetklepquote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
domme mensen denken nu eenmaal graag dat dikke mensen de hele dag door allemaal troep naar binnen schuiven.
wat ze echter niet beseffen is dat het ene lichaam nu eenmaal misschien anders met voedsel omgaat met het andere.
en zien ze dan inderdaad een keer een dik iemand een hamburger eten, misschien wel de eerste sinds 2 maanden, dan is het vooroordeel weer bevestigd, zo werkt dat nu eenmaal
hey nog een jostiquote:Op woensdag 25 april 2007 14:01 schreef Napster het volgende:
[..]
JIj bent zeker ook zo'n vieze vetklep
Er zijn ook normale mensen die tenminste gewoon normaal doen tegen dikkere mensen, daar hoor jij vast niet tussenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:01 schreef Napster het volgende:
[..]
Jouw vriendin?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef Marc1711 het volgende:
JA IK HEB HET TEGEN JOU JA!!!!!
Jij die gisteren tussen Rotterdam en Breda zat en zo dik was dat de trein bijna ontspoorde in de bocht!!![]()
Smerig hamburgervarken, en dan ook nog met 1 of ander psychologisch boek in je klauwen zitten he, owee als je gebruik gaat maken van de zorgverzekeraar, kost ons wel mooi geld ja!!!!
En dan nog het ergste, wil je aub je darmgassen zelf bij je houden?? Het stonk in de trein alsof ik in een mortuarium zat zonder koeling![]()
![]()
En dan ondertussen nog wel zitten te vreten en je vingerworsten aflikken he
![]()
Je kon bij dat "mens" niet eens zien of het een hij of zij was, ik d8 serieus dat het die nerd van beauty en the nerd was van dat programma op tv, maar dan nog lelijker!!!!
Klacht: Lelijke dikke vadsige wijven die stinken en van mijn geld dik worden!!!!!!
ik bedoel maarquote:Op woensdag 25 april 2007 14:01 schreef Napster het volgende:
[..]
hehe, iets met jezelf respecteren ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 14:07 schreef Mone het volgende:
Welk boek las ze?
Jij snapt echt niks he?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
hehe, iets met jezelf respecteren ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
Luister muggenzifter, zo iemand MAG zichzelf gewoon niet respecteren!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:09 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks he?
Spieren mag je dan wel hebben, maar hersens?![]()
![]()
![]()
stel je niet aan, kruip terug in je ivoren toren en gooi de sleutel weg, dan is iedereen blijquote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Luister muggenzifter, zo iemand MAG zichzelf gewoon niet respecteren!
Waarom zou ik foto's posten?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:02 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
hey nog een jostihoi hoi, doe eens wat foto's?
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ga jij eens ff voor me koken, slet!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
stel je niet aan, kruip terug in je ivoren toren en gooi de sleutel weg, dan is iedereen blij
niks daarvan, je doet het maar lekker zelfquote:Op woensdag 25 april 2007 14:12 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ga jij eens ff voor me koken, slet!
Ah, zo behandel jij dus vrouwen?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:12 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ga jij eens ff voor me koken, slet!
Weer zo'n jostiquote:Op woensdag 25 april 2007 14:15 schreef Maikuuul het volgende:
Dikke wijven die denken dat ze ook een keer eens wat lekkers mogen eten
intens sad
ah, de rofldorpsgek meldt zich, het feest kan beginnen!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:15 schreef Maikuuul het volgende:
Dikke wijven die denken dat ze ook een keer eens wat lekkers mogen eten
intens sad
Waarschijnlijk krijg ik tbs als ik jou ben tegengekomenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:13 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ah, zo behandel jij dus vrouwen?
En wanneer heb je een afspraak in het gesticht?
Alleen maar goed, dan zijn we ook weer van jou afquote:Op woensdag 25 april 2007 14:16 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik tbs als ik jou ben tegengekomen![]()
Als het al MBO isquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
hebben we hier geen last meer van jequote:Op woensdag 25 april 2007 14:16 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik tbs als ik jou ben tegengekomen![]()
Wat een prut.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat ze echter niet beseffen is dat het ene lichaam nu eenmaal misschien anders met voedsel omgaat met het andere.
Wat let je, dan kan je gelijk bij jezelf beginnenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:19 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Hehe, ik studeer aan de uni, ik wil psycholoog worden![]()
Eerst is die dikke aan de beurtquote:Op woensdag 25 april 2007 14:21 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Wat let je, dan kan je gelijk bij jezelf beginnen
+1 scherpquote:Op woensdag 25 april 2007 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar zelf wel op een koe rijden![]()
Dat is je keuze voor ICT toch niet goed geweest denk ik..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:19 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Hey beetje rustig he, ik zo het op jou ook niet kunnenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:39 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
1.Je bent een homofiel
2.Je hebt geen vriendin
3.Je hebt een vriendin die nog lelijker is
4.Je bent zelf net zo'n figuur
5.Je bent een linkse rukker
Afspreken schat?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hey beetje rustig he, ik zo het op jou ook niet kunnen![]()
En dan lezen we over 5 jaar orso dat je nergens aan de bak kan komen omdat er al te veel zijn en dat je van onze belanstingscenten ons lastig komt vallen in saaie toppics...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:19 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Weet je ik mag lijden dat als jij een keer zonder je vriendin bent, dat die vadsige dame op je gaat zitten en me toch een enorme scheet laat, dat alle records met vertragingen verbreekt, dat ProRail heilig wordt verklaardquote:Op woensdag 25 april 2007 12:51 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er zelf uitziet en wat voor vriendin je hebt![]()
Hou jij je nou maar bezig met fietsenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hey beetje rustig he, ik zo het op jou ook niet kunnen![]()
Als ik een keer zonder vriendin heb? Is je verstand in je spaken gaan zitten ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Weet je ik mag lijden dat als jij een keer zonder je vriendin heb, dat die vadsige dame op je gaat zitten en me toch een enorme scheet laat, dat alle records met vertragingen verbreekt, dat ProRail heilig wordt verklaard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |