Je geeft ze geld voor hamburgers?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef Marc1711 het volgende:
Klacht: Lelijke dikke vadsige wijven die stinken en van mijn geld dik worden!!!!!!
Nee die zeug moet straks weer 10 liposucties ondergaan en gaat dan weer opnieuw liggen vreten als ze psychisch in een dalletje zit en dat kost ons geld ja!!!!!quote:
Neem de volgende keer een slanke hoer of opblaaspop lamlul.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef Marc1711 het volgende:
Klacht: Lelijke dikke vadsige wijven die stinken en van mijn geld dik worden!!!!!!
Tuurlijk nietquote:
O ja, sorry. Stom van me...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
Die worden betaald door het ziekenfonds...dat snap je toch ook wel? Tsss...gggggg!
Ja ik heb haar vet uit zitten te lachen samen met mijn vriendin en heb wat knor geluiden gemaaktquote:Op woensdag 25 april 2007 12:27 schreef bas-beest het volgende:
heb je je klachten ook aan haar kenbaar gemaakt?
Of ben je zo iemand die alleen maar op een forum zijn gal durft te spuwen?
gast, je bent toch geen kleuter meer?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:29 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ja ik heb haar vet uit zitten te lachen samen met mijn vriendin en heb wat knor geluiden gemaakt![]()
En toen pakte ze dat psychologische boek![]()
Zo'n knorgeluid zegt meer als 1000 woordenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gast, je bent toch geen kleuter meer?
als je iets niet aanstaat zeg je dat toch gewoon? ga je toch geen varken imiteren.
ja, lekker onder de gordel is dat. aangezien het aan iedereen gericht zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Zo'n knorgeluid zegt meer als 1000 woorden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |