Zo de eerste 2 echte maaltijden zijn achter de rug. Een pizza verdeeld over 2 dagen. En hij is prima bevallen en me ook goed bekomen. Nergens last van gehad.
Zaterdagavond had ik me even laten gaan met die fructose-vrije winegums. Nou dat heb ik dus geweten. Geen idee wat er in zit, maar die vallen dus heel slecht bij mij. Een uurtje (hooguit) na de laatste kreeg ik al oprispingen ervan. In de loop van de nacht begon mn buik op te zwellen, 's morgens enorme druk op mn buik en na een poosje begonnen de krampen steeds heftiger te worden. Tot ik op een gegeven moment bijna van mn stokje ging en in allerijl naar de plee kon racen.
So much voor de fructose-vrije winegums.
Eigenlijk heb ik op dit moment totaal geen problemen er meer mee dat ik zo anders ben gaan eten. Nu ik weer alles mag, is het ineens een stuk makkelijker
![]()
Omdat ik zondag en maandag ook nog een beetje, veel 'last' van mn darmen heb gehad, blijf ik deze week nog even doordraaien op een tussenstandje. Wel dus nu 2 keer gewoon avondeten gehad maar de rest van de dag eet ik nog volgens het dieet. Morgen weer even kijken hoe het gaat en dan kijk ik elke dag of mn darmen zich gedragen en of ik dus weer iets kan toevoegen aan mn dieet.
Het zal dus nog wel een poosje gaan duren alvorens ik weet wat er dus wel of niet gegeten kan worden.
Ik merk overigens totaal geen verschil, kwa gezondheid, in vergelijking met de tijd voor het dieet. Alleen dus vermoeider. Mn darmen zijn dus wel wat rustiger, maar bij het minste begint de zaak weer te rommelen. En raar genoeg kan ik dus wel een pizza met droogworst oid eten zonder problemen.
En ik was gisteren weer bijna een halve kilo lichter sinds zaterdag.
![]()
Mn nieuwe broek valt me van mn kont af
![]()
Zelfs met mn riem loop ik er nog de hele tijd aan te hijsen. Weer nieuwe gaatjes in mn riem laten bijmaken
Alleen al het afvallen was het die 4 weken afzien waard. Nu hopen dat mn gezondheid er alsnog op vooruit gaat.
Oh en het hele verhaal dat adhd met voeding te onderdrukken/beheersen is, is bull shit van de eerste orde. Mn adhd is juist heftiger geworden de afgelopen weken, vooral wanneer ik mn medicijnen was vergeten te slikken, dan was het echt een hel af en toe. Dus die beweringen mogen meteen doorgefaxt worden naar het rijk der fabelen.
Zo nu ga ik snel slapen, morgen is het vroeg dag. Moet al om 9u bij het uwv zijn
trusten