abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48696400
Ik heb dat heel erg, van die zichtbare aders, als ik alleen al een pak melk optil ziet het er al uit alsof ik zwarzeniger ben.

Hoe kan dit? Dunne huid?
  woensdag 25 april 2007 @ 10:17:12 #2
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_48696594
Ik heb dit af en toe als het warm is... Dan lijk ik ook net zwarzeniger.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:19:48 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_48696685
Heb ik ook, als ik het warm heb, iets doe, praktisch altijd. Leuke is, als ik het warm heb en ik duw op mn arm, zie je die bobbeltjes waar klepjes zitten zelfs
pi_48696779
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:19 schreef Slarioux het volgende:
Heb ik ook, als ik het warm heb, iets doe, praktisch altijd. Leuke is, als ik het warm heb en ik duw op mn arm, zie je die bobbeltjes waar klepjes zitten zelfs
cool!!! doe eens!!!!!

bij mij zie je zo ook lopen op handen, en armen ook, en als het warm is, en ik mijn handen dan aan/inspan, lang naar beneden houd, zetten de aders daar op.

het rare is dat ik wel moeilijk te prikken ben, volgens de artsen/verpleegsters etc, ook een infuus is altijd een gedoe bij me, ze prikken tig keer fout, en geven soms zelfs op maar, en halen er een ander bij
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48696796
ik heb dat erg op mijn voeten smorgens

als ik eentje duw, zie je een andere "lopen"
pi_48696846
oh en een vriend van me, vroegah, had de onhebbelijke gewoonte om op mijn handen te slaan , niet hard, gewoon een tikje, maar dat doet bij mij dus gewoon echt zeer, je slaat dan meteen op die aders.... hij vond het aanstellerij

en dat is het heul nie!!!!!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48696917
bij mij lopen er zelf boven op mijn kop erg zichtbare
pi_48696938
en als ik mijn spieren aantrek (spierbal maken ) ziet het er bestgrappig uit
pi_48696939
Ik lijk sowieso op swarchenegger (van vroeger)
pi_48697175
Dat heb ik ook aan de binnenkant van mijn onderarmen, een paar van die dikke aders, ziet er een beetje vaag uit...
Have fun...
  woensdag 25 april 2007 @ 10:39:19 #11
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48697277
Herkenbaar.
Soms stoor ik me eraan, maar er iets niets wat ik eraan kan doen, dus ach
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:51:32 #12
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_48697685
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:25 schreef milagro het volgende:
oh en een vriend van me, vroegah, had de onhebbelijke gewoonte om op mijn handen te slaan , niet hard, gewoon een tikje, maar dat doet bij mij dus gewoon echt zeer, je slaat dan meteen op die aders.... hij vond het aanstellerij

en dat is het heul nie!!!!!!!!!
Zitten er zenuwen op je aders
pi_48697940
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:51 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Zitten er zenuwen op je aders
geen idee

maar het doet echt zeer als een ader opgezet is en je slaat erop
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 25 april 2007 @ 11:04:04 #14
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48698073
Van gevoelige aderen heb ik nooit iets gemerkt.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:40:12 #15
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_48703457
Heb ik ook... maar verschilt heel erg van dag tot dag. Nu bijvoorbeeld heb ik het een beetje.

Maar ik lijk op sommige warme dagen ook net schwarzenegger. Maar dan knapper natuurlijk.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_48703798
waar kan je je druk om maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')