quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:19 schreef Slarioux het volgende:Heb ik ook, als ik het warm heb, iets doe, praktisch altijd. Leuke is, als ik het warm heb en ik duw op mn arm, zie je die bobbeltjes waar klepjes zitten zelfs
![]()
cool!!! doe eens!!!!!
bij mij zie je zo ook lopen op handen, en armen ook, en als het warm is, en ik mijn handen dan aan/inspan, lang naar beneden houd, zetten de aders daar op.
het rare is dat ik wel moeilijk te prikken ben, volgens de artsen/verpleegsters etc, ook een infuus is altijd een gedoe bij me, ze prikken tig keer fout, en geven soms zelfs op maar, en halen er een ander bij
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]