en ze willen zo graag aan het doelsaldo werkenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
alweer een corner voor ADO, nu een doeltrap voor Groningen.
kansen: 4 voor ADO - 0,5 voor Groningen
preciesquote:Op woensdag 25 april 2007 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ze willen zo graag aan het doelsaldo werken
ADO zal wel denken: wij komen niet voor niks helemaal naar Emmen
misschien nog 1 treffer...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
13 minuten nog te spelen.
alsof je dat erg vindt...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
op deze manier gaat mijn gemiddelde wel enorm omhoog
En volgens mij leest er nog niemand mee ookquote:Op woensdag 25 april 2007 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
op deze manier gaat mijn gemiddelde wel enorm omhoog
nee, het maakt mij helemaal niets uitquote:
daar lijkt het ook op, volgens mij doe ik dit meer voor mezelf dan voor anderenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:38 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
En volgens mij leest er nog niemand mee ook![]()
ik lees meequote:Op woensdag 25 april 2007 12:38 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
En volgens mij leest er nog niemand mee ook![]()
quote:
nu baalt Groningen heeeeel hardquote:Op woensdag 25 april 2007 12:44 schreef Casual-T het volgende:
Ook weer terug, wat een heerlijk weer buiten..
Whoehaha 3-1, eigenlijk wel grappig..![]()
whahahahahaquote:Op woensdag 25 april 2007 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van Hulten fluit af: ADO Den Haag - Groningen 1-3
en terug naar de studioquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:47 schreef Casual-T het volgende:
"Opzet Ado Groningen mislukt volledig", kopt TT.
tot vamiddagquote:Op woensdag 25 april 2007 12:57 schreef Goover het volgende:
Ik mag nu wel nog een keer rijden voor mijn stageSchijnt belangrijker te zijn dan wat ik nu doe, tot vanmiddag dus
jonge of al wat rijperequote:Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef Freshthinking het volgende:
Net even in het bedrijfsrestaurant geweest hier. Hoop mooie vrouwen zeg
alweer...quote:
suc6quote:Op woensdag 25 april 2007 12:57 schreef Goover het volgende:
Ik mag nu wel nog een keer rijden voor mijn stageSchijnt belangrijker te zijn dan wat ik nu doe, tot vanmiddag dus
eerst was ik bijna de enige die iets zei en nu iedereen weerquote:
dus iedereen zijn/haar gegevens kwijt, maar jij kon gewoon doorwerken voor je stagequote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef Cuckoo het volgende:
Net vloog hier de stroom eraf voor een seconde of 5. Iedereen een zwart scherm op de pc. Zit ik hier lekker met m'n laptop![]()
Whehe![]()
Heh nu duurt t nog langer om je bipsvibrator op te ladenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef Cuckoo het volgende:
Net vloog hier de stroom eraf voor een seconde of 5. Iedereen een zwart scherm op de pc. Zit ik hier lekker met m'n laptop![]()
Whehe![]()
Whehequote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef Cuckoo het volgende:
Whehe![]()
nog bedankt voor de live-verslagquote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eerst was ik bijna de enige die iets zei en nu iedereen weer
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heh nu duurt t nog langer om je bipsvibrator op te laden
Whehehehequote:
[..]
ff bijgelezen, weinig gebeurd dus als ik het zo lees.. Jammer voor Grunquote:
naisquote:Op woensdag 25 april 2007 13:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik schat van mijn leeftijd, dus rond de 25![]()
[..]
Nuh, Heerenveen wint wel van Feyenoord zondag (toch?).quote:Op woensdag 25 april 2007 12:59 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn we alweer trouwens
Lekker voor Grunn, straks halen ze het op 1 goal niet
heb hier niet eens airco, maar wel een ventilator staan, maar die staat uit.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef Damzkieee het volgende:
Wheheeh gelukkig doet de airco het hier
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nuh, Heerenveen wint wel van Feyenoord zondag (toch?).
Je weet t nooit met die Rotterdammers.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
dat was 'em ja.. ben nooit goed in namen onthoudenquote:
Dat is Gwen Stefaniquote:
Maakt niet uit. U2 verwisselen met Gwenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat was 'em ja.. ben nooit goed in namen onthouden
Met akonquote:
ik wist dat het liedje van U2 was. had alleen de title foutquote:Op woensdag 25 april 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maakt niet uit. U2 verwisselen met GwenStefani
wel
jaquote:Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
het raam staat zo ver mogelijk open hier op kantoor, en de ventilator draait ook op volle toerenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef Damzkieee het volgende:
Wheheeh gelukkig doet de airco het hier
Hier heerlijk coolquote:Op woensdag 25 april 2007 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja
[..]
het raam staat zo ver mogelijk open hier op kantoor, en de ventilator draait ook op volle toeren
Dan is het goedquote:Op woensdag 25 april 2007 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wist dat het liedje van U2 was. had alleen de title fouten in mijn hoofd was ook helemaal niet opgekomen dat sweet escape van gwen was
heb je hulp nodig Bootje?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
kunnen we het niet weer over boeiende dingen hebben ofzo..?
iets als;
waar scoor je punten mee als je dat gaat doen met een meisje..
en dan geen standaard dingen als uit eten ofzo, maar originele dingen...
quote:Fans Willem II gunnen titel aan Ajax
Ajax lijkt zondag op de steun van het Willem II-publiek te mogen rekenen. Volgens het Brabants Dagblad zien de fans van de Tricolores het landskampioenschap liever naar Amsterdam dan naar Alkmaar gaan.
Reden voor de uitgesproken titelvoorkeur ligt hem in de gespannen relatie die AZ heeft met de Tilburgse fans. De Willem II-supporters verwijten de koploper in de Eredivisie hypocriet te handelen, omdat destijds technisch directeur Martin van Geel werd weggelokt uit Tilburg. In zijn spoor volgden talenten als Moussa Dembele, Kemy Agustien. Daarnaast nam AZ ook Kew Jaliens, Tarik Sektioui en Denny Landzaat over voor bescheiden transfersommen.
Voor de fans was het al eens reden om de actie 'Ik rem niet voor Scheringa' te organiseren. Die actie werd in de kiem gesmoord, nadat de AZ-voorzitter een formele brief stuurde en de initiatiefnemers sommeerde te stoppen.
Met het oog op zondag kan Willem II Ajax van dienst zijn door gewillig mee te werken aan een afstraffing. De Amsterdammers dienen dan wel met grote cijfers te winnen, afhankelijk van het resultaat bij Excelsior - AZ. Niettemin is duidelijk dat men in Tilburg de titel liever naar Amsterdam ziet gaan, dan naar Alkmaar.
K las t in t Ajax topicquote:Op woensdag 25 april 2007 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff wat goed nieuws voor de Ajax fans
[..]
maar of het nou 6-0 of 7-0 gaat worden, dat denk ik dan weer niet... denk niet dat Willem II gewoon over zich heen laat lopen!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff wat goed nieuws voor de Ajax fans
[..]
als AZ met 3-1 wint, moet Ajax met 8 doelpunten verschil winnen van Willem IIquote:Op woensdag 25 april 2007 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar of het nou 6-0 of 7-0 gaat worden, dat denk ik dan weer niet... denk niet dat Willem II gewoon over zich heen laat lopen!
en als dat gebeurd, gaat AZ natuurlijk klagen over competitievervalsing...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als AZ met 3-1 wint, moet Ajax met 8 doelpunten verschil winnen van Willem II
jawel, doen ze welquote:Op woensdag 25 april 2007 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar of het nou 6-0 of 7-0 gaat worden, dat denk ik dan weer niet... denk niet dat Willem II gewoon over zich heen laat lopen!
eetsequote:Op woensdag 25 april 2007 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat alles wel redelijk eerlijk gespeeld gaat worden
maar ik ga ook even lunchen, we spreken elkaar straks weer mensen
tozoooooooooquote:Op woensdag 25 april 2007 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat alles wel redelijk eerlijk gespeeld gaat worden
maar ik ga ook even lunchen, we spreken elkaar straks weer mensen
quote:
ik ben creatief genoeg, maar suggesties zijn altijd welkom..quote:
*proest*quote:Op woensdag 25 april 2007 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien moet je het eens aan de vrouwenversierder bij uitstek vragen.
Kom dr maar in Cuckoo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |