Nou heb ik hiervoor zalf gekregen e.d. en gister toonde het echt verbetering maar nu doet het weer fuking zeer
Heeft iemand dit ooit gehad en hoelang duurde het toen voordat het weer beter was? En heb je er schade aan overgehouden?
bvd.
quote:Heb zelf ooit eens mijn oog beschadigd toen ik een antenne afbrak (hoe lullig kan je overkomen huh?)
Op vrijdag 01 februari 2002 09:09 schreef Realzm het volgende:
Ik heb namelijk op woensdag iets op de een of andere manier in mijn oog gekregen, wat een krasje (of meerderen) op mijn bovenste oogvlies (ben ff naam kwijt) heeft gemaakt. Als ik dan knipper lijkt het net alsof ik een vuiltje in mijn oog heb, ook al is dat niet.Nou heb ik hiervoor zalf gekregen e.d. en gister toonde het echt verbetering maar nu doet het weer fuking zeer
Heeft iemand dit ooit gehad en hoelang duurde het toen voordat het weer beter was? En heb je er schade aan overgehouden?
bvd.
Het ding moest met de vuilnis mee en paste niet in de container. Ik eraan trekken en plotseling brak het af, waardoor ik mezelf met het ijzeren staaf in het oog sloeg.
Gevolg:
- een week lang een rood oog
- een maand lang het gevoel of je zand in je ogen hebt
Nu nergens meer last van en niets aan overgehouden!
(beter een geirriteerd oog dan een piep in je oren!)
quote:Hoornvlies?
(ben ff naam kwijt)
quote:yea thats it
Op vrijdag 01 februari 2002 09:27 schreef KOE het volgende:[..]
Hoornvlies?
quote:Ik heb een keer tijdens het snoeien van een boom een takje in mijn oog gehad, de hele avond veel pijn gehad, kon mijn oog niet eens open houden.
Ik heb namelijk op woensdag iets op de een of andere manier in mijn oog gekregen, wat een krasje (of meerderen) op mijn bovenste oogvlies (ben ff naam kwijt) heeft gemaakt. Als ik dan knipper lijkt het net alsof ik een vuiltje in mijn oog heb, ook al is dat niet.Nou heb ik hiervoor zalf gekregen e.d. en gister toonde het echt verbetering maar nu doet het weer fuking zeer
bvd.
Ik denk dat druppels beter zijn dan zalf (kan beter uitvloeien)
Sterkte
quote:Je oog is het snelst herstellende orgaan van je lichaam, dus dat duurt niet lang (paar dagen, week), meestal hou je daar ook geen blijvend letsel aan over. Je oog kan wel wat hebben. Alleen voelt het niet zo lekker allemaal..tja niks aan te te doen... even afwachten en niet gaan wrijven of zo de jeuk neemt alleen maar toe.
Ik heb ...)(....maar nu doet het weer fuking zeerHeeft iemand dit ooit gehad en hoelang duurde het toen voordat het weer beter was? En heb je er schade aan overgehouden?
quote:Pff had je weer lopen rellen
Op zaterdag 02 februari 2002 00:06 schreef DarkElf het volgende:
Toen ik in 1996 op vakantie was in frankrijk heb ik traangas in mijn ogen gehad. Ik had lenzen die ik natuurlijk na de pijn heel erg goed gewassen heb maar blijkbaar hadden mijn zachte lenzen toch traangas opgenomen toen ik twee weken later in nederland direct naar de oogarts ging had ik aan allebei mijn ogen een hornvliesbeschadiging.Deed erg pijn. Ik heb ruim een jaar geen lenzen gemogen en daarna waren mijn ogen weer geheeld maar ik kan je vertellen dat het geen pretje was en dat traangas al helemaal niet. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n bijtende pijn gehad.
Ik heb zelf een keer een vonk van een romeinse kaars in me oog gehad, was neit zo lekker maar na 4 dagen voelde ik er niks meer van.
quote:Mijn zoon heeft zoiets dergelijks ook meegemaakt,en moest het toen van de eerste hulp een paar dagen afplakken zodat het oog voldoende rust kreeg om te genezen.
bvd.
quote:Heb 30 april 2001 nog traangas in mijn ogen gehad op Amsterdam CS...
Op zaterdag 02 februari 2002 00:06 schreef DarkElf het volgende:
Toen ik in 1996 op vakantie was in frankrijk heb ik traangas in mijn ogen gehad.
...en nee, ik had niet lopen rellen. Kwam van mijn werk en stond op de bus te wachten.
tnx all
quote:Toevallig, zeg. Had er van de week nog last van. Gebeurde gek genoeg bij het zwemmen, toen ik een harde plets water tegen mijn kop aan kreeg. Had de volgende dag steeds het gevoel dat er wat in mijn oog zat, zeer irritant. Volgens mij was het de daaropvolgende dag al weg. Er niet aan zitten helpt.
bvd.
Het heeft al met al maanden geduurt met druppels van de dokter.
Niet fijn...
quote:ik heb eens glas in m'n oog gehad (van m'n lens) en toen was mijn hoornvleis beschadigd.. ik kreeg toen ook zalf... na een dag of drie was het ver weg en na een week (denk ik) was het weer zo 'goed' als normaal. (Aangezien ik -14 heb is 'goed' relatief...
bvd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |