Ah, dan heb ik je enthousiasme aangezien voor professionalisme, mijn excuses.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet ik spaar ze: Z spaart ze. Ik ben slechts een enthousiaste leek.
Die in het park? Ja, ik geloof van wel. Ik fiets er dagelijk langs en ruik hem wel eens.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:47 schreef broer het volgende:
Staat die linker er nog steeds, Frollo? Die is me nooit opgevallen.
Kunnen de hangbejaarden er wel in met hun rolstoelscooters?
Dat is juist wel heel normaal. Er is simpelweg een limiet aan wat je bewust kunt registreren en als iets geen belang voor je heeft, zul je er overheen kijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat het écht niet normaal is dat IR die dingen pas opmerkte toen hij erop gewezen werd.
* PopeOfTheSubspace zuchtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is juist wel heel normaal. Er is simpelweg een limiet aan wat je bewust kunt registreren en als iets geen belang voor je heeft, zul je er overheen kijken.
Is 't weer niet goed, knul?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
* PopeOfTheSubspace zucht
Ja Lien...
Om te kotsen?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef Gellius het volgende:
Ik heb er laatst weer eens eentje GEBRUIKT. Geen onverdeeld genoegen.
Ja, dat was me allang duidelijk. Zou 'ie het zelf ook snappen, in de zin van begrijpen en doorzien?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef Gellius het volgende:
Pope heeft lijkt het een a priori beslissing genomen het niet met je eens te zijn, lienekien.
Ach, wat leuk.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Gellius het volgende:
Ach nou ja, de angry young man van het LPT, de rebel without a cause van TTK hè? Zoiets. Ik weet het ook niet. En hij maakt zulke leuke tekeningen!
Rebel without a clue.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Gellius het volgende:
rebel without a cause
Ik snap überhaupt niet waarom ze gebruikt worden, binnen plassen is toch veel prettiger?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef Gellius het volgende:
Ik heb er laatst weer eens eentje GEBRUIKT. Geen onverdeeld genoegen.
,
Op het Koningsplein is er wel zon broer!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef broer het volgende:
Ik wil een achtertuin mét zon, verdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |