SpoekGTI heb ik wel eens mee gespeeld,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:06 schreef BMH het volgende:
Ik ken alleen Ach van de game waarin ik speel!Wie zijn die anderen?
Ik heb het gevoel dat als ik ze niet ken ze niet goed zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
SpoekGTI heb ik wel eens mee gespeeld,
De rest ken ik ook niet. Misschien dat ze een keer in dit topic gepost hebben maar meer ook niet.
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat als ik ze niet ken ze niet goed zijn.. Terwijl dit natuurlijk nergens op slaan of op gebaseerd is
Smoesjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:30 schreef bigore het volgende:
Ik moet zeggen dat het de laatste tijd echt goed gaat, dus kijk maar uit mensen
Ik heb het gelezen schat, ik zal er zijn om 18:50quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
Er zijn nog 4 mensen die hun PM als het goed is nog niet hebben gelezen:
aightZz
kroon360
KGB-Quiksilver
lordteddybeer
Die zal ik nu ook maar even gaan mailen dan.
Uiteraard NIET de nieuwe maps.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:27 schreef aightZz het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen schat, ik zal er zijn om 18:50Welke maps worden er gespeelt? Ook die 4 nieuwe map pack mappen?
Ik hoop van niet. Level zorgt voor een gruwelijk lawaai in mijn kamerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:35 schreef aightZz het volgende:
Dat hoop ik dat Tyro station word gespeeld dat is mijn favo map
Dan ben jij ook supergoedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:32 schreef Theamerican het volgende:
[..]
wat lieg je
je bent super goed mens
nee jij kilt mij altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ben jij ook supergoed. Want jij killt me ook best vaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |