Gisteren is ze in het toernooi al genadeloos afgeslacht.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:12 schreef bigore het volgende:
[..]
Ijsmeis gaat dan ook genadeloos afgeslacht worden

Gisteren duurde de eerste ronde maar een uurtje.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:15 schreef BMH het volgende:
Ik kan wel tot 20:30. Dus als het net zo lang als gisteren gaat duren vind ik het best

Is dit nu een compliment voor mij?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vraag eerst even achja en buffelmaster. Die zijn zeg maar 'gemiddeld'. Soms zijn ze bar slecht, soms zijn ze hardstikke goed. Goed?

Jij speeld altijd hardstike goed.quote:

Hahaha. Zo kun je het ook bekijken jaquote:Op maandag 7 mei 2007 14:27 schreef bigore het volgende:
wtf, behalve gisteren, en dan nog eerste worden, damn...

Is hij om 20:30 ?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
Frankii kan helaas niet meedoen. Zijn xbox is dood.
dannske kan misschien niet meedoen. ("Ik moet vanavond 19:00 spelen voor de fok.nl compo. Helaas weet ik niet zeker of ik het kan halen, ik zal mn best doen maar kan niks beloven!" zo zegt dannske)
Dus ik ga proberen om weer vervanging te zoeken. Uiteraard met goedkeuring van de teamleden uit de voorronde van 19:00. Want 2 vs 2 is niet zo leuk, toch?

quote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef bigore het volgende:
Vanavond zal ik eens laten zien hoe het moet!

Nope, beide om 19:00.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Is hij om 20:30 ?
Mijn broer is ook op fok ingeschreven en wilt evt invallen voor hem

Dat was inderdaad matigjes, alles voor de punten. Cheaten kun je het niet noemen, maar erg sportief is 't niet. En 't komt ook buitengewoon irritant en onsympathiek over op medespelers.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:16 schreef Gamedemon het volgende:
Lordteddybeer, wat ontzettend sportief van je om mensen te downen, op te laten staan en weer te downen, klasse

Is een gewoonte geworden sorry, speel altijd execution met 5 sec down en dan doe ik en mij friends dat altijd. Zal het volgende keer niet meer doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:16 schreef Gamedemon het volgende:
Lordteddybeer, wat ontzettend sportief van je om mensen te downen, op te laten staan en weer te downen, klasse

*verkapte "Kan mij het schelen als ik maar door ga naar de finale" postquote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Is een gewoonte geworden sorry, speel altijd execution met 5 sec down en dan doe ik en mij friends dat altijd. Zal het volgende keer niet meer doen.

Kan mij ook weinig schelen omdat ik het altijd doe, juist om mensen (vooral rot amerikanen) te irriteren, maar ik zal het in de halve finale en eventueele finale gewoon niet meer doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
*verkapte "Kan mij het schelen als ik maar door ga naar de finale" post

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |