abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:20:24 #1
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_48685444
Een topic over deze geweldige Britse serie!

Skins is a British teen drama from Company Pictures which premiered on E4 on 25 January 2007.

Skins is focused around the lives of a group of 16-18 year old friends who live in Bristol. The drama is meant to represent the daily lives of adolescents. The group includes an attractive and popular boy (Tony); his girlfriend (Michelle); a drug-taking Muslim boy (Anwar); a gay character (Maxxie); a girl with an eating disorder (Cassie); a boy who is questionally desperate to lose his virginity (Sid); an intelligent and privileged girl with family problems (Jal); and a party animal who fancies his psycology teacher (Sid). These characters attend a Sixth form college in Bristol. Each installment has a self-contained theme, but there are several story arcs that span different episodes.

A second series of ten episodes has been commissioned due to its high ratings on E4 (in excess of 2.0 million viewers at peak, one of the biggest Digital TV premieres ever) with filming to begin in June 2007.
The writing team includes the Dawson brothers, Steve, Andrew and Tim (Balls of Steel, Dirty Tricks), Jack Thorne (Shameless) and Josie Long. They also have guest writers for certain episodes, such as Simon Amstell (Popworld, Never Mind The Buzzcocks). Skins is filmed in Bristol; the school scenes are all filmed at John Cabot CTC.

The first series of Skins has now come to an end but Channel 4 have confirmed a re-run on the main channel in the Summer. The complete first series will be available on DVD from 3 September 2007.
bron: wikipedia

Officiële site + Trailer + Myspace + Review van krant

PS, Tony was ook de hoofdpersoon in About a Boy

De eerste 6 afleveringen staan op YouTube

Aflevering 1, deel 1
Aflevering 1, deel 2
Aflevering 1, deel 3
Aflevering 1, deel 4
Aflevering 1, deel 5

[ Bericht 7% gewijzigd door Spec87 op 25-04-2007 12:09:23 ]
pi_54674903
Lekkere up.

Ken het al een tijdje, maar ben weer gaan kijken op YouTube. En in combinatie met Sinterklaas ben ik gaan zoeken naar een dvd-box van seizoen 1. 24 euri op cd-wow! Op bol.com is ie 40 euro.

Binnenkort gaan ze seizoen 2 ook uitzenden
  woensdag 6 februari 2008 @ 00:34:10 #3
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56553169
Seizoen 2 begint op 11 februari op E4!!!

Seizoen 2 cast:

* Skins Series 2 - The Uncut Trailer

En het eerste deel van aflevering 1 staat online:
* Skins S02E01 Part 1

woensdag 6 februari 2008 @ 01:12:05 #4
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56553553
Maxxie
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_56559805
O ik hoop echt dat de afleveringen meteen op YouTube staan. De DVD heb ik al dertig keer bekeken geloof ik.
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:07:11 #6
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56559977
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:58 schreef frame-saw het volgende:
O ik hoop echt dat de afleveringen meteen op YouTube staan. De DVD heb ik al dertig keer bekeken geloof ik.
Via de bekende wegen is Skins ook in betere formaatjes te vinden hoor.
pi_56560516
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Via de bekende wegen is Skins ook in betere formaatjes te vinden hoor.
Waar dan?
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:09:28 #8
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56699736

"Wadda you're gonna say, dildohead?"

"He's eeuhh.. baked a cake of remorse."

"So we're alright then Walter?"
"Water under the bridge Bandy." - "How's the wife?"
"Oooh not bad, they gave her early release, still gotta wear the electronic thingie ofcourse."

Opvallend dat het verhaal zo gefocussed was op Maxxie en Tony, terwijl Maxxie in seizoen 1 niet eens een eigen aflevering en totaal geen achtergrond had.
Seizoen 1 was meer Tony/Michelle en Sid/Cassie.

Wanneer komt het trouwens eens in Nederland?
Met een overvloed aan Engelse en Amerikaanse series is het wel raar dat Skins nog helemaal niet op de Nederlandse TV is verschenen. Niemand die het hier kent.
In bijvoorbeeld België, Zweden, Canada, Australië, Chili(!) en Nieuw Zeeland is het al uitgezonden.

Hoogtepunt was die pa van Maxxie!

pi_56711597
Skins!!! nee, echt haast niemand die het kent hier in nederland, ik zat echt al zooo lang te wachten op seizoen 2! eerste aflevering was heel vet iig!
en ik download het ook altijd in de wat betere formaatjes, youtube doe ik niet aan.

kan echt niet wachten op maandagavond/dinsdag =D
pi_56796485
Cassie: "Sid, your stiffy is diggin' in my back"

Toffe serie
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_56796888
Een van de leukste series van de laatste tijd Ik ga gauw de eerste aflevering van seizoen twee ergens vandaan toveren.
pi_56798730
Kijk eens aan.. er zijn dus meer mensen in Nederland die deze serie volgen..
Vorig jaar heb ik het eerste seizoen via internet gekeken en de dvd heb ik meteen gekocht zodra hij uit kwam!
Skins is echt geweldig!! Ik vraag me inderdaad ook af waarom het nog niet in NL op tv is geweest..
De eerste aflevering van seizoen 2 vond ik ook weer erg goed, de personages krijgen echt meer diepgang,
dus ik ben erg benieuwd hoe ze zich in deze reeks verder ontwikkelen.
Verder blijven er weer genoeg hilarische momenten in zitten.. Die vader van Maxxie
Ben erg beniewd naar aflevering twee!!
pi_56840121
Dat nieuwe meisje is echt sick.
pi_56886013
Jaa! echt hè vette psycho
pi_56898498
Khad in t begin nog 'n beetje medelijden met d'r, ivm die moeder enzo.. maar ze bleek wel heel erg doorgedraaid idd!
Vraag me af of ze nou een vast personage wordt in de serie.

Hier trouwens nog een leuke site met previews enzo: http://www.skinsonline.net/
pi_56898554
deze serie moet op de nederlandse tv.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:03:28 #17
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56900906
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 02:15 schreef Sandrb het volgende:

Vraag me af of ze nou een vast personage wordt in de serie.
Toch geen hoofdpersonage lijkt me... Skins heeft al een vrij grote cast, nog een hoofdkarakter erbij zal het moeilijker maken om iedereen een eigen verhaallijn te geven.
Volgende aflevering draait iig om Sid.
pi_56973856
nog pakweg 4 uurtjes en aflevering 3 is er. Van mij mag effy wel wat meer in de picture En hopen dat cassie terugkomt natuurlijk.
pi_56981027
Dat was wel weer genoeg drama voor een week.

Weet iemand of er ergens te vinden is welke muziek gebruikt wordt in de serie ?
pi_56985802
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:07 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat was wel weer genoeg drama voor een week.

Weet iemand of er ergens te vinden is welke muziek gebruikt wordt in de serie ?
http://www.skinsonline.net/
Als je een beetje naar beneden scrollt vind je de music guide van afl 3,
die van vorige afleveringen moet je dan even terugzoeken in oudere berichten daar.

Idd erg dramatische maar wel goede aflevering deze week!!
pi_57043502
Ah er is gewoon een topic van een van m'n favoriete series!
Heb de dvd natuurlijk ook al
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 02:28 schreef tokyo het volgende:
deze serie moet op de nederlandse tv.
BNN

[ Bericht 79% gewijzigd door jmac op 28-02-2008 20:18:05 ]
pi_57099323
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 20:12 schreef jmac het volgende:
Ah er is gewoon een topic van een van m'n favoriete series!
Heb de dvd natuurlijk ook al
[..]

BNN
DWZ BNN gaat het uitzenden?

Zit momenteel in Australie en hier wordt de serie ook uitgezonden, heb wel geen idee welk seizoen ze nu zijn..
Vond het een Shameless achtige serie, blijkt dus ook van de makers van Shameless te zijn!
pi_57107677
Nee, BNN zou de perfecte uitzendpartner zijn. Alhoewel ze er een handje van hebben om US/UK series te verpesten door ze inconsequent uit te zenden op de meest vreemde tijden. Misschien is VPRO beter.

Jammer dat Cassie & Sid opeens allebei in de trein zaten maar langs elkaar heen reden (maar in voorstukje was sid al terug dus zal wel goedkomen).
pi_57448967
Wat een briljante serie is het ook. Iedere aflevering denk je dat hij nu wel een keer tegen zal vallen, maar weer mis. Ze blijven elkaar overtreffen.
pi_57450307
Klopt! Ik ga nu aflevering 6 kijken, die gaat over Tony, niet echt mn favoriete personage, maar we'll see...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')