abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48686944
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:38 schreef knnth het volgende:

[..]

Theatre of Dreams, zo noemde Charlton het.
Stond vroeger in ieder geval ook op hun shirts, dat Theatre of Dreams. (Heb hier een oud ManUtd. shirt uit 1996 liggen waar het op staat).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:51:25 #92
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_48687049
Ik vraag me altijd af of Evert zou lijden aan manische depressiviteit? Het ene moment kan ManU niets en is elke speler van Milan God, 5 minuten later is het weer andersom. Zo is het met alles wat hij zegt, kan ook schizofrenie zijn natuurlijk.
Volgens mij wist Evert na 30 minuten al 110% zeker dat Milan in de finale zou staan!
pi_48687050
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:17 schreef SCH het volgende:
Deze grand old man van de Nederlandse verslaggeving is kundig en rustig en probeert niet grappig en origineel te zijn maar geeft gewoon commentaar. Dat is namelijk zijn vak.

Vorig jaar vond SCH het ook al
pi_48687081
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:49 schreef zjroentje het volgende:
Frank Snoeks pwnt 'm de pan uit hoor.

Frank Snoeks for president.
Frank leerde het vak van Evert, nog steeds
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:53:14 #95
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_48687155
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat iedereen hem geweldig vond

Hoe kan dat nou.

Evert is de godfather van het voetbalcommentaar. Bewijst hij wel op de radio waar hij nu weer wat vaker te horen is.

Als Evert commentaar geeft, komt het gewoon altijd goed, zelfs al verliezen we. Ik begrijp echt niet wat je zo op hem tegen kan hebben. Maar misschien ben ik ouderwets
Dat zeurderige wat ik hierboven beschrijf. Cliché's en dergelijke boeien me niet veel, maar na een kwartier al praten alsof de wedstrijd gespeeld is...
pi_48687185
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:51 schreef pfaf het volgende:
Ik vraag me altijd af of Evert zou lijden aan manische depressiviteit? Het ene moment kan ManU niets en is elke speler van Milan God, 5 minuten later is het weer andersom. Zo is het met alles wat hij zegt, kan ook schizofrenie zijn natuurlijk.
Volgens mij wist Evert na 30 minuten al 110% zeker dat Milan in de finale zou staan!
Prachtig toch. Hij vertelt voetbal zoals het is. Er is geen woord aan gelogen. Hij beschrijft het moment. En niet van die wijsheden achteraf. Dat is zo mooi - hij durft het moment te benoemen waar de meeste andere in vlakke semi-analyses blijven hangen.

Evert
pi_48687357
Voetbal is emotie, ik hou op zich wel van commentatoren die zo meeleven met een wedstrijd, puur omdat ik zelf ook zo kan zijn bij bepaalde wedstrijden.

Gek genoeg erger ik me er alleen altijd kapot aan als Evert verslag doet van een wedstrijd van mijn cluppie, Feyenoord. (Tegenwoordig niet zovaak meer natuurlijk ).

Maar weet nog wel van 'vroeger' dat ik het vaak oneens was met zijn commentaar (Hij kan namelijk altijd zo overdrijven, en wat de tegenstander doet vindt hij ook altijd prachtig - en daar kan ik dan niet tegen).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48687393
Teminste een verslaggever die meeleeft met de wedstrijd, Evert is top
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_48687452
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:53 schreef SCH het volgende:

[..]
En niet van die wijsheden achteraf.
Die wijsheden van hem zijn volledige verhalen die spelers tegen elkaar lopen te vertellen. Irritante vent, als hij stil is, is hij de beste commentator.
pi_48687507
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef TheGHunter het volgende:
Teminste een verslaggever die meeleeft met de wedstrijd, Evert is top
Wélke wedstrijd, vraag ik mij dan altijd af. De rest van de wereld schijnt 'n andere te zien
pi_48687701
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:00 schreef knnth het volgende:

[..]

Wélke wedstrijd, vraag ik mij dan altijd af. De rest van de wereld schijnt 'n andere te zien
Hoezo dat? Hij voelde het vanavond toch perfect aan?
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:09:05 #102
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_48687911
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:05 schreef De_Postbode het volgende:
Evert zuigt, maar hij is wel een mede Ermeloër, dus och.
[..]

"Een prachtige middag, de zon schijnt... en eens kijken of het voetbal ook zonnig is."
"DIT IS 'M WEERRRRRR NIET!!!"
"Er wordt afgetrapt en de bal gaat weer naar achteren. Waarom altijd naar achteren, waarom schieten ze niet meteen op doel?" (en dat is commentator van beroep )
"Daar geeft je toch een kaart voor, scheids, kom nou toch.."
"BWEHEHEH! EN WIE VAN DE TWEE GAAT ER WINNEN? BAL OP DE PAAL!"
"Oei! Die had erin gemoeten, en hij weet het, kijk maar."
"Hij maakt doelpunten alsof het warme broodjes zijn!" ( )
"Ze sturen de tegenstander van het kastje van de muur!"

Youri Mulder is daar trouwens pas echt legendarisch slecht. Echt. SLECHT.
Of dan gaan ze zomaar midden in de wedstrijd van die kutdiscussies zitten houden over balaanname.
'Een knaller van een kopbal'
Op zeer ongeïnteresseerde toon: 'Op de paal'
Eerste schot, goal: 'zo zie je maar, uiteindelijk wordt zijn inzet toch beloond'
'Ver naast, maar toch een goeie poging'
'Tsja wat was dat nou? Prettige dag nog verder'
'OEPS, kwam niet in de buurt van het doel!'
'Ow wat een gemiste kans, dat komt nu anders heel slecht uit'
'Abominabel die actie!'
'Eeehh wat is hier de bedoeling van?'
En over alle kopballen lijkt ie wel enthousiast.
Nou ja enz enz enz...

Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:13:31 #103
148059 Pritt
Atheïst
pi_48688118
Ellen Smizs.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:14:38 #104
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_48688170
Nog een Fifa uitkraam: Nou nou nou, koppen kan ie wel!
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_48688258
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:14 schreef Lippie85 het volgende:
Nog een Fifa uitkraam: Nou nou nou, koppen kan ie wel!
"..die gaat de Hubble zoeken!"
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:30:39 #106
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_48688782
"Wat een aanvaller! Schiet 'm erin alsof hij hier de hele dag op geoefend heeft!"
"Het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft."

Het commentaar is ook zo vreselijk slecht getimed in die Nederlandse versies. Complete willekeur. Evert die nog even het verschijnen van de opstellingen aankondigd terwijl de wedstrijd al begonnen is, Evert die bij de eerste de beste kans al roept om de zoveelste misser, Evert die bij 3-3 of na twee minuten speeltijd zich afvraagt of de komende hoekschop de spanning gaat terugbrengen...

Youri: Weer een kaart, ze moeten oppassen Evurrwt!
Youri: Ik ben het met de scheidsrechter eens Evurrwt, die kaart is verdiend.
Youri: Ze staan niet voor niets zo hoog genoteerd in de competitie...mompel...
Youri: En bijna een goal van een speler met een reputatie op schieten van, eh, verre afstand... een goede reputatie welteverstaan....hij is erg goed in het schieten van lange afstand...
Youri: Dat is al zijn tweede gemiste kans, niet goed voor het zelfvertrouwen.
Youri: Nah als je van die afstand mist ben je echt niet goed bezig.
Youri: Hands? Scheidsrechter, da's toch hands?!
Youri: Evurrwt!
Youri: Mag ik je anjer schoonlikken Evurrwt?!

Ik herken die van jou trouwens niet, maar ik speel nog steeds 06.
Meh, ik wil Pro Evo.
Ta mère bien.
pi_48688909
Fifa
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:37:04 #108
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_48689006
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:30 schreef De_Postbode het volgende:
"Wat een aanvaller! Schiet 'm erin alsof hij hier de hele dag op geoefend heeft!"
"Het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft."

Het commentaar is ook zo vreselijk slecht getimed in die Nederlandse versies. Complete willekeur. Evert die nog even het verschijnen van de opstellingen aankondigd terwijl de wedstrijd al begonnen is, Evert die bij de eerste de beste kans al roept om de zoveelste misser, Evert die bij 3-3 of na twee minuten speeltijd zich afvraagt of de komende hoekschop de spanning gaat terugbrengen...

Youri: Weer een kaart, ze moeten oppassen Evurrwt!
Youri: Ik ben het met de scheidsrechter eens Evurrwt, die kaart is verdiend.
Youri: Ze staan niet voor niets zo hoog genoteerd in de competitie...mompel...
Youri: En bijna een goal van een speler met een reputatie op schieten van, eh, verre afstand... een goede reputatie welteverstaan....hij is erg goed in het schieten van lange afstand...
Youri: Dat is al zijn tweede gemiste kans, niet goed voor het zelfvertrouwen.
Youri: Nah als je van die afstand mist ben je echt niet goed bezig.
Youri: Hands? Scheidsrechter, da's toch hands?!

Ik herken die van jou trouwens niet, maar ik speel nog steeds 06.
Meh, ik wil Pro Evo.
Jij speelt waarschijnlijk ook Playstation, ik speel pc. Dat maakt ook verschil.
Fifa 07 waren die zinnetjes uit.
Pro Evo 6 heb ik ook op pc, die speel ik nog, Fifa 07 echt nooit.
Ja zonet even om wat zinnetjes te kunnen noteren
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:39:11 #109
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_48689089
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:30 schreef De_Postbode het volgende:

Trouwste user 2022 dinsdag 24 april 2007 @ 23:42:51 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_48689218
On topic graag

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 25 april 2007 @ 07:10:11 #111
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_48693180
Ta mère bien.
pi_48693333
Vreselijke verslaggever, staat alleen op als de match echt nergens anders te volgen is.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_48693536
Evert vind ik wel oke, ik stoor me ook niet snel aan commentatoren. Alleen dat overdreven gedoe van die Van Rijswijk bij Tien bijvoorbeeld, dat is erg.
That's all folks!
pi_48693935
Evert

moest meteen weer aan hem denken vanochtend

Hopelijk is ie er vanavond weer
pi_48694196
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:29 schreef SCH het volgende:
moest meteen weer aan hem denken vanochtend
TMI
pi_48700185
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
'Daar komt de rode brigade van Sir Alex Ferguson'

"Leuke" opmerking als je tegen een Italiaanse ploeg speelt
  Trouwste user 2022 donderdag 26 april 2007 @ 02:06:42 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_48727028
Digger houdt meer van Italiaanse verslaggevers die niet weten dat er in een ander land ook wordt gevoetbald en hun teksten ongeveer zo laten horen na een doelpunt :

'Totti, Totti, Tottiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Tottiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Goal. Tottiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48753908
Waar zeg ik dat?

En enig idee wat de rode brigade is/was in Italie?
pi_48754172
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:43 schreef DIGGER het volgende:
Waar zeg ik dat?

En enig idee wat de rode brigade is/was in Italie?
De Rode Brigades (Brigate Rosse) was een Italiaanse extreem-linkse terroristische organisatie die in 1969 door enkele studenten opgericht werd en vanuit Bologna opereerde.
pi_48754300
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:49 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

De Rode Brigades (Brigate Rosse) was een Italiaanse extreem-linkse terroristische organisatie die in 1969 door enkele studenten opgericht werd en vanuit Bologna opereerde.
Ik geloof nooit dat je dit zelf hebt getypt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')