En daar zullen een heleboel mensen waarschijnlijk graag naar kijken.quote:
Ik zie het probleem ook niet. Maar zie dit programma wel naar een bedenkelijk niveau afzakken. Misschien heeft Sylvia angst voor d'r verleden of wil ze gewoon niet in zo'n programma zitten? Persoonlijk snap ik niet waarom Sylvia zo geraakt was dat er bijna weer een fles aan moest geloven. (De enige andere keer was toen ze het hoorde van d'r vader)...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Maar stel dat ze echt een periode coke heeft gebruikt, wat dan nog? Huub heeft het ook gedaan en daar zijn verder ook geen rare reacties op gekomen.
Doen we ook hoor Sussiequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Blijf bij mij
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef schatje het volgende:
JJ gaat binnenkort ook naar Patricia voor hairextensions.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef Yollie het volgende:
[..]
Maar die mafkees gaat niet want er zal en er moet een trouwerij komen!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef PumaStreamer het volgende:
Syl is zowiezo echt volgens mij!!!!!
....... er is een aantal users dat Eric ook consequent aanspreekt met flikker of pisnicht......quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
"In the heat of the moment" is het toegestaan.
Maar elke keer consequent de naam vervangen door een scheldwoord, nee, dat mag niet.
Ze zei net tegen JJ dat die uitbarsting een opeenstapeling was van de afgelopen dagen. (wat Jaap over haar vader en Eric's moeder zei etc.)quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet. Maar zie dit programma wel naar een bedenkelijk niveau afzakken. Misschien heeft Sylvia angst voor d'r verleden of wil ze gewoon niet in zo'n programma zitten? Persoonlijk snap ik niet waarom Sylvia zo geraakt was dat er bijna weer een fles aan moest geloven. (De enige andere keer was toen ze het hoorde van d'r vader)...
Waarom een discussie hierover, tis toch duidelijk, je bent toch volwassen, denk dat de moderater het niet makkerlijker kan uitleggen. Zal nog effe helpequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
"In the heat of the moment" is het toegestaan.
Maar elke keer consequent de naam vervangen door een scheldwoord, nee, dat mag niet.
Nou, dat moet je niet te snel zeggen....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon flauwe reactie....![]()
Ben ik het niet mee eens.quote:
dat had volgensmij meer betrekking op dat stukje over Juf Judithquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze gooide anders wel met een wijnfles toen Jaap met dat coke verhaal kwam.
Mooi gezegd en mee eensquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Sylvia is de enige in huis met klasse.
Dat ze gestraft moet worden, omdat ze zich niet wil verlagen tot het tokkie-niveau is echt schandalig.
Helaas is zij niet de eerste.
De opmerking dat vetklep niet kan komt van iemand die Eric altijd aanspreekt met flikker/pisnicht o.id.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Waarom een discussie hierover, tis toch duidelijk, je bent toch volwassen, denk dat de moderater het niet makkerlijker kan uitleggen. Zal nog effe helpeConsequent iemand afzeiken om welke vorm van uiterlijk kleur of alles wat met het lichaam te maken heeft, is Discriminatie, 1 keer iets zeggen ook in principe, maar zoals ze zegt in the heat of the moment is het anders. Mensen zeggen wel meer in woede.
Of brian met brianless en amanda met amandel of snolliequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
....... er is een aantal users dat Eric ook consequent aanspreekt met flikker of pisnicht......
Tjah, ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar er zijn hier af en toe ook een paar bizarre figuren die echt te ver gaan, maar daar hebben we gelukkig onze moderators voor!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
De opmerking dat vetklep niet kan komt van iemand die Eric altijd aanspreekt met flikker/pisnicht o.id.![]()
quote:[..]
Ze gooide anders wel met een wijnfles toen Jaap met dat coke verhaal kwam.
En met Jaap gooien gaat al helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je gaat niet met je coke gooien (sorry lullig grapje)![]()
Jij snapt er dus ook weinig van met jequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als Syl een coke verleden heeft, heeft herman brood ook, en nog 10.000 andere mega sterren, Rollingstones hebben toegegeven 80 miljoen dollar op gesnoven te hebben....wat lopen ze hier te zeiken in het liberale NL, als NR1 exporterend land van XTC, Nummer 1 land in weed teelt, dus zeiken om een beetje coke bij syll....wat een tering gezeik. ennuh...patty brard ook zo'n mooi voorbeeld..ook geaccpeteerd...LEKKER BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |