Ze gooide anders wel met een wijnfles toen Jaap met dat coke verhaal kwam.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk dat Sylvia echt wel wat beters te doen heeft dan zich druk te maken over één of andere vetklep die niemand serieus neemt....
zelfs in een huis zoals DGK...
Maar stel dat ze echt een periode coke heeft gebruikt, wat dan nog? Huub heeft het ook gedaan en daar zijn verder ook geen rare reacties op gekomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Zodat ze geen enkele verantwoording hoeft uit te leggen mochten de RODDELS wel waar zijn... of ze kan nog net voorkomen misschien dat iets bekend word.
Ik had eigenlijk het gevoel dat dat echt spel was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week ging ze al helemaal over de zeik over dat stukje over haar op jaaps weblog.
Lekker belangrijk als Syl een coke verleden heeft, heeft herman brood ook, en nog 10.000 andere mega sterren, Rollingstones hebben toegegeven 80 miljoen dollar op gesnoven te hebben....wat lopen ze hier te zeiken in het liberale NL, als NR1 exporterend land van XTC, Nummer 1 land in weed teelt, dus zeiken om een beetje coke bij syll....wat een tering gezeik. ennuh...patty brard ook zo'n mooi voorbeeld..ook geaccpeteerd...LEKKER BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:46 schreef proh het volgende:
[..]
ik verwacht niet dat ze zich daardoor van de wijs laat brengen, anders sta je wel heel zwak in je schoenen hoor.
wie zegt dat hij het echt gaat doen? Kan toch ook maar dreiging zijn?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Een persbericht doen uitgaan waarin Syls vermeende cokeverleden uit de doeken wordt gedaan.
Dat is ook wel waar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon flauwe reactie....![]()
Bart had het toch goed gezien enkele weken geleden...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk dat Syl het niveau steeds verder ziet wegzakken, en als je daar niet bij wilt horen, stap je op.
Verstandige beslissing, want dit wordt alleen maar erger. En regels zijn er niet meer....
Dat was een andere situatie. Ze gooide kiezelstenen op hem.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze gooide anders wel met een wijnfles toen Jaap met dat coke verhaal kwam.
Dan heeft m'n beste vriend tegen me gelogen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
Dan had je toch echt schuiftrompet moeten vinden!
Waar haalt hij het bewijs vandaan dan ,...uberhaubt wie dan ook. tis haar woord tegen dat van de rest toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
[..]
wie zegt dat hij het echt gaat doen? Kan toch ook maar dreiging zijn?
Ze kan zeggen dat het niet zo is en zich er verder niet zo druk om maken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben allemaal kunnen zien dat dat gifgedoe niet waar was. Sylvia heeft geen verweer.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan heeft m'n beste vriend tegen me gelogen!of ik heb niet goed gelezen.
![]()
BLIIJJJJJJJJJJJF BIJ MIJJJJJJJJJJJJJJJJ, BLIIJJJJJJJJJJJF BIJ MIJJJJJJJJJJJJJJJJ![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ach, zolang het niet voor een camera is en wij gewoon de streams kunnen blijven volgen maakt het mij de pis niet lauw.
Geloof er niks van. Als Sylvia uit haar pan gaat is het echt denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk het gevoel dat dat echt spel was.
Later toen ze met Huub sprak was het echt emotieloos en gaf ze aan er boven te staan.
Ja je gaat niet met je coke gooien (sorry lullig grapje)quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze gooide anders wel met een wijnfles toen Jaap met dat coke verhaal kwam.
Het enige persbericht wae er bij Jaap uitkomt is op de plee... of ernaast...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Een persbericht doen uitgaan waarin Syls vermeende cokeverleden uit de doeken wordt gedaan.
"In the heat of the moment" is het toegestaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Pisnicht en flikker lees ik hier toch veel vaker dan vetklep.....![]()
Maar die mafkees gaat niet want er zal en er moet een trouwerij komen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef Sonique het volgende:
Er hangt ook een zweertje in het huis van: 'We zullen blij zijn als donderdag die mafkees eruit is'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |