quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef tutjehola het volgende:
-Knip-
Huub kreeg bij het minste de wind van voren (van achter).
-Knip-
Das niet waar hij heeft het van zijn moeder gehoord, zelf gezien!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft Brian nooit beschuldigd van vergiftiging. Bepaalde users van verschillende fora kwamen met die theorie. Hij kreeg dat vervolgens te horen van de Febo. En heeft daar vervolgens op ingespeeld.
Dat van vrouwenmishandeling is zeker waar.
Ben ik helemaal met je eens maar als je de keuze krijgt: Binnen 24 uur mijn schoenen poetsen of ik zend een soort van persbericht rond over een vermeend stukje verleden?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat zo'n programma toch vrijwillig in... Wat er voor vuilnis eruit komt is een eigen keus. Waar of niet waar dat maakt echt niemand uit.
Je zit voor de camera's en daar kies je voor![]()
Jij was a-muzikaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
Dan had je toch echt schuiftrompet moeten vinden!
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat achter akkoord zal gaan met Jaaps plannen voor Syl.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef bunnyma het volgende:
Zou "achter" Sylvia hebben ingelicht over de plannen van Jaap?
Misschien dat ze daarom ineens vanmiddag vertelde dat ze er uit wilde.
Ik hoop dat ze veel kaarten krijgt waarin aangedrongen wordt op haar blijven.
Dat is pas echt tv maken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even serieus: ik zit er niet op te wachten dat iemand zich gaat ophangen.![]()
ik heb er wel een probleem mee als je het consequent doetquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:37 schreef Napster het volgende:
[..]
Ik noem hem gewoon vetklep, als je daar problemen mee hebt, is dat jou propleem, niet het mijne
Stuur je held nog een kaart, krijgt die er tenminste 1
Ik kan me hier helemaal in vindenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef tutjehola het volgende:
Ik zit er heel dubbel in nu, natuurlijk is dit een pestprogramma, alleen vind ik het pesten wat Jaap doet niet leuk, ik heb andere humor. Huub vond ik wel leuk, maar die is ingekakt. Daar komt bij dat er voor Jaap schijnbaar geen regels zijn, ik begin me zelfs af te vragen of dat voor hem besloten is tot en met de bruiloft. Huub kreeg bij het minste de wind van voren (van achter).
Door de bemoeienissen van achter wordt het steeds minder boeiend, maar toch blijf ik kijken, dus op één of andere manier trekt het programma toch.
welke plannen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat achter akkoord zal gaan met Jaaps plannen voor Syl.
Maar weet je het echt niet meer? Mensen zagen Brian iets vreemd met een drankje of een fles doen. Vervolgens Huub knock-out van alcohol. En voilà, hij zou vergiftigd zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
In dat geval hoeft hij alleen cora even te laten bellen om te zeggen dat het gerucht op internet gaat dat syl een cokejunk geweest is
Pisnicht en flikker lees ik hier toch veel vaker dan vetklep.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb er wel een probleem mee als je het consequent doet
Zodat ze nóg ongelukkiger wordt? Laat haar toch gaan, de vrijheid tegemoet...!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef bunnyma het volgende:
Zou "achter" Sylvia hebben ingelicht over de plannen van Jaap?
Misschien dat ze daarom ineens vanmiddag vertelde dat ze er uit wilde.
Gestoord...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens maar als je de keuze krijgt: Binnen 24 uur mijn schoenen poetsen of ik zend een soort van persbericht rond over een vermeend stukje verleden?
Je zou ook een persbericht kunnen maken, een beetje mooi inpakken met als titel: Jaap uit de DGK is pedofiel. Immers hij heeft toegegeven ook bi te zijn maar dan alleen met jongetjes tot 12 jaar... nadat ze de baard in de keel had hoefde ie ze niet meer.
Ik persoonlijk vind dit niveau zeer bedenkelijk.
Dit is wel dé manier om 'saaie sylvia' te toneelhaken.... Jaap maakt haar helemaal gek, zodat ze zelf maar weggaat...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat achter akkoord zal gaan met Jaaps plannen voor Syl.
Uit de test is het tegendeel gebleken, dus het is gewoon een lage rattenstreek om dat te blijven volhoudenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zou gek zijn als ie niet gebruik maakt van die informatie. Als je het maar vaak genoeg herhaalt gaan mensen het nog geloven ook. Handig voor het spel.
Och, als het jaap betreftquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even serieus: ik zit er niet op te wachten dat iemand zich gaat ophangen.![]()
ff terug lezen......quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef bunnyma het volgende:
Dat zou te schandalig voor woorden zijn.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dit is wel dé manier om 'saaie sylvia' te toneelhaken.... Jaap maakt haar helemaal gek, zodat ze zelf maar weggaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |