Zei hij dat...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
He, dat zei Nico net ook "als dit gespeeld is ben je echt gek"
Helemaal mee eens! Het is gewoon ver beneden peil, alle normen raken zoek zo. Er waren nog grenzen maar die zijn nu echt verdwenene.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef akveor het volgende:
Ach ik heb zoiets van al was ze jarenlang een cokejunk geweest wat is dan eigenlijk het probleem?
En als het niet zo is: smaad.
Maar wel vind ik dat het een goor spelletje op deze manier wordt. Als ook je hele verleden erbij gehaald word dan is denk ik de vraag tot hoever wil een miljonair dat doen? Lijkt me een hele enge gedachte om zo keihard met gedane zaken te moeten worden geconfronteerd.
Ik vraag me sterk af of ik dan zo'n soort show wil volgen waarin mensen gedwongen worden dit soort confrontaties aan te gaan.
Jawel, hoor. Huub roept nog vrij regelmatig "toen Brian mij vergiftigd heeft" in de velequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft Brian nooit beschuldigd van vergiftiging. Bepaalde users van verschillende fora kwamen met die theorie. Hij kreeg dat vervolgens te horen van de Febo. En heeft daar vervolgens op ingespeeld.
Dat van vrouwenmishandeling is zeker waar.
Hij is niet zelf met die theorie gekomen. Dat is van buitenaf gekomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft dat zeer zeker wel gedaan, zelfs nadat hij getest was
De redactie kwam hier toen zelfs nog bevestigen dat het alleen maar spel was
Ik bedoel dat het vooralsnog een valse beschuldiging isquote:En vrouwenmishandeling is waar
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Ik zou het zo ongeloofwaardig en idioot vinden als er een smaad zaak uit een pestshow rolt (ik denk niet dat zo een zaak enig kans van slagen heeft), maar goed dat vond ik ook al van die discriminatie zaak van ericquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet Brian weten, als hij daar niets mee doet.
Sylvia zou er wèl iets mee kunnen doen, vooropgesteld dat het niet waar is en dat "achter" toestaat dat ze aangifte doet wegens smaad.
Het enige wat jij doet is negatief over Jaap posten.quote:
Je gaat zo'n programma toch vrijwillig in... Wat er voor vuilnis eruit komt is een eigen keus. Waar of niet waar dat maakt echt niemand uit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef akveor het volgende:
Ach ik heb zoiets van al was ze jarenlang een cokejunk geweest wat is dan eigenlijk het probleem?
En als het niet zo is: smaad.
Maar wel vind ik dat het een goor spelletje op deze manier wordt. Als ook je hele verleden erbij gehaald word dan is denk ik de vraag tot hoever wil een miljonair dat doen? Lijkt me een hele enge gedachte om zo keihard met gedane zaken te moeten worden geconfronteerd.
Ik vraag me sterk af of ik dan zo'n soort show wil volgen waarin mensen gedwongen worden dit soort confrontaties aan te gaan.
Japio, Japio, Japioquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet is negatief over Jaap posten.
En we noemen hem hier dus Jaap, en geen 'vetklep'.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je gaat er toch vanuit dat je medespelers nog enig menselijk gevoel hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat zo'n programma toch vrijwillig in... Wat er voor vuilnis eruit komt is een eigen keus. Waar of niet waar dat maakt echt niemand uit.
Je zit voor de camera's en daar kies je voor![]()
Ik Seg Ik Houw erfanquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Het is gewoon ver beneden peil, alle normen raken zoek zo. Er waren nog grenzen maar die zijn nu echt verdwenene.
Ik hoef ook niet zo nodig te kijken naar iemand die door een zielige vetklep te gronde wordt gericht.
Hij zou gek zijn als ie niet gebruik maakt van die informatie. Als je het maar vaak genoeg herhaalt gaan mensen het nog geloven ook. Handig voor het spel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Huub roept nog vrij regelmatig "toen Brian mij vergiftigd heeft" in de veleverhalen die hij het bezoek vertelt
Als iamnd zich zo bevuilt, vind ik hem een vetklep....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
klopt.. Huub heeft ook gewoon leuke humor... (zoals tie met JJ omgaat, is gewoon leuk om te zien)quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het moment dat Nathanael en Huub uit het huis moesten, was echte DGK spel voor mij afgelopen...
Vanaf dat Huub terug erin werdt gezet is was het in het begin amusant om naar te kijken, maar na een paar weken was de lol er ook al vanaf...
Nu moet Jaap de boel redden, iets wat gigantisch mislukt imo...
Jaap kan geen TV maken, Huub wel....
Huh ? als het om een villa en een milljoen gaat... NOU denk ut nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gaat er toch vanuit dat je medespelers nog enig menselijk gevoel hebben?
Ik denk het dus wel........quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ? als het om een villa en een milljoen gaat... NOU denk ut niet
Even serieus: ik zit er niet op te wachten dat iemand zich gaat ophangen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Don;t worry jaap hangt zichzelf nog wel op die is zo UBERzielig gewoon.
Ben maar niet bang, touw trekt Jaap niet, valt ie naar beneden, gat in de vloer, klaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even serieus: ik zit er niet op te wachten dat iemand zich gaat ophangen.![]()
In dat geval hoeft hij alleen cora even te laten bellen om te zeggen dat het gerucht op internet gaat dat syl een cokejunk geweest isquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij is niet zelf met die theorie gekomen. Dat is van buitenaf gekomen.
Sorry voor het verkeerd begrijpenquote:Ik bedoel dat het vooralsnog een valse beschuldiging is.
Ik wel!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb geen schuiftrombone.![]()
Google is mijn beste vriend.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |