En dat wegvluchten noemt ze dan 'keuzes maken'.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om.......Sylvia zal het echter niet leuk vinden, of zelfs zo doodziek van worden (samen met wat extra getreiter) dat ze hopelijk wegvlucht (tja weer dat vluchtgedrag he)naar haar Spanjoolse neukertjes in Barcelona.......![]()
![]()
Ik vond Jaap al gestoord voordat hij 'los' ging.... Deze acties bevestigen het alleen maar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je wat hij doet allemaal serieus neemt spoor je ook niet helemaal![]()
Komt Henk Pieterse niet?! NEEEE, WAAROMMMMMMquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef Clank het volgende:
Wat zal Henk Pieterse ook blij zijn dat hij niet is komen opdagen op verzoek van Jaap en Brian.
Jaap die nu Sylvia wil gaan pesten. Sylvia die hem nooit dwars heeft gezeten... gadver wat een vieze vent!!!
Dat je meer spoort en mensenkennis hebt dan de mensen die alles serieus nemenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En als je het op een of ander forum voor zo'n mafketel opneemt, wat betekent dat dan?
En dat mét toestemming van de programma makers hè!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wat is er nou leuk of slim aan om te proberen iemand kapot te maken die je nooit iets gedaan heeft?
Huub heeft Brian nooit beschuldigd van vergiftiging. Bepaalde users van verschillende fora kwamen met die theorie. Hij kreeg dat vervolgens te horen van de Febo. En heeft daar vervolgens op ingespeeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn hand dan overspelen?
Huub mag brian ook (zonder enige grond) beschuldigen van vergiftiging en van vrouwenmishandeling.
Omdat syl het zich nogal aantrekt en Huub niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef noekje het volgende:
Huub met z'n niet verrotte tandjes was degene met echt een cokeprobleem. Ik zie de interesse in Syl dan ook niet. Ik geloof er ook niks van dat zij dat ooit tegen Jaap gezegd zou hebben. Jaap lult uit z'n vette nek.
Sylvia is nu toch aan het zingen ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:26 schreef Marrije het volgende:
Nic heeft het gesprek met Jaap en Syl gehoord. Niet afgeluisterd, hij hoefde er zijn bed niet voor uit![]()
Ach, ik vind het nu een stuk meer richting het oorspronkelijke concept gaan. De Gouden Kooi was de afgelopen 2 maanden een Gouden Kooi voor wussies, met Koning Huub als eenoog in het land der blinden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vond Jaap al gestoord voordat hij 'los' ging.... Deze acties bevestigen het alleen maar.
Het feit dat hij dit alles bewust doet, maakt het alleen maar erger, en hem enger dan dat hij al is... imo
Dat moet Brian weten, als hij daar niets mee doet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn hand dan overspelen?
Huub mag brian ook (zonder enige grond) beschuldigen van vergiftiging en van vrouwenmishandeling.
Ik kan me voorstellen dat jou dat aanspreekt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap zou het niet erg vinden in de finalefase dood neer te vallen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft Brian nooit beschuldigd van vergiftiging. Bepaalde users van verschillende fora kwamen met die theorie. Hij kreeg dat vervolgens te horen van de Febo z'n moeder. En heeft daar vervolgens op ingespeeld.
Dat van vrouwenmishandeling is zeker waar.
Erg he......quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat wegvluchten noemt ze dan 'keuzes maken'.
Zo doen dat soort mensen dat.
Was dat ook niet het plan van Brian over de zus van Huub?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
Jaap gaat brieven sturen naar tv en radio zenders (over Syl)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |