Inside information ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef schatje het volgende:
Sylvia vertrekt nog deze week.
Daar gaat het natuurlijk ook niet om.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef tutjehola het volgende:
Wat maakt die Jaap zich druk, het zou me worst wezen wat het verleden is van Sylvia, dan heeft ze gesnoven, so what?
Ik begrijp het probleem niet, ze is geen junk en een beetje snuiven kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef Kinga het volgende:
Damn, alsof dat tegenwoordig nog shocking is dat iemand coke gebruikt heeft![]()
en natas waarschuwt jaap voor een blik juristen die volgens jaap zo van de schappen bij de Albert heijn gehaald kunnen worden, het blik juristen ligt naast de knakworst.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
Jaap gaat brieven sturen naar tv en radio zenders (over Syl)![]()
Nou..... ik vind dat alle pijlen op Syl wel vrij laag........ Iemand in de buitenwereld proberen zwart te maken...... bleh, niet nodig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef FuTilE het volgende:
Maar kotsen op die jongen of niet, hij speelt het spel nu goed. Op zijn minst stukken beter dan eerst. Japio begint zich te gedragen zich als een botte boer en binnen no-time begint die hele villa zich op hem en zijn capriolen te richten. Hij krijgt opeens alle info, kan overeenkomsten sluiten en bespreekt de zwakke schakels met andere spelers. Hiervoor was hij een complete outsider, een gouden paria - Nogal een verschil, dus.
Nee, Jaap wil dat Sylvia zich druk maakt en het ziet er naar uit dat het werktquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef tutjehola het volgende:
Wat maakt die Jaap zich druk, het zou me worst wezen wat het verleden is van Sylvia, dan heeft ze gesnoven, so what? Ze is er in ieder geval een beter mens van geworden denk ik dan maar. Ik ben geen superfan, maar zal er niet anders door naar Sylvia gaan kijken.
Waarom zou hij zijn hand dan overspelen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd of Jaap ook op zijn weblog gaat zetten dat Sylvia jarenlang cocaine heeft gebruikt.
Dan overspeelt ie zijn hand namelijk.
Ik heb eigenlijk liever dat hij zijn pijlen volle kracht op Eric richt. En op het personeel, dat eens moet leren luisteren en anders moet optiefen.
En als je het op een of ander forum voor zo'n mafketel opneemt, wat betekent dat dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je wat hij doet allemaal serieus neemt spoor je ook niet helemaal![]()
En als je zelf weet dat je het niet hebt gedaan is er al helemaal niets aan de hand. Laat maar lullen, zolang ze het nog over je hebben tel je nog mee, denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar gaat het natuurlijk ook niet om.
Het gaat er juist om dat ze dit hoogstwaarschijnlijk niét heeft gedaan, laat staan aan Jaap verteld.
Dan ook maar alle bommen los over Natasja's slechte moederschap.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, Jaap wil dat Sylvia zich druk maakt en het ziet er naar uit dat het werkt![]()
Daar gaat het ook niet om.......Sylvia zal het echter niet leuk vinden, of zelfs zo doodziek van worden (samen met wat extra getreiter) dat ze hopelijk wegvlucht (tja weer dat vluchtgedrag he)naar haar Spanjoolse neukertjes in Barcelona.......quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem niet, ze is geen junk en een beetje snuiven kan geen kwaad.
Maar wat is er nou leuk of slim aan om te proberen iemand kapot te maken die je nooit iets gedaan heeft?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om.......Sylvia zal het echter niet leuk vinden, of zelfs zo doodziek van worden (samen met wat extra getreiter) dat ze hopelijk wegvlucht (tja weer dat vluchtgedrag he)naar haar Spanjoolse neukertjes in Barcelona.......![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |