quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind, ai ai ai....gehoor doktertje misschien,.
Wat is dat nou weer voor onzin. Waar om is ze trailer trash?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef Kinga het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen hier, Sylvia klasse vinden hebben. Ten opzichte van die andere tokkies misschien. Als je wat beter kijkt is het ook trailer trash.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef Kinga het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen hier, Sylvia klasse vinden hebben. Ten opzichte van die andere tokkies misschien. Als je wat beter kijkt is het ook trailer trash.
ok, waar heb je die wijsheid vandaan? Wiki pedia?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah misschien moet NL is wakker worden kijk om je heen. drugs is de NR 1 inkomst van NL zonder de XTC en de Shell waren we nergens financieel. De wereld omzet in hard drugs is 3600 miljard euro per jaar. daarvan komt 1/3 uit NL, Dus jah was al geaccepteerd voor jij en ik geboren waren.
Gadver net 10 uur en Brian en Amanda zijn alweer bezig.... ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
Tien heeeft dat ruk roze konijnprogramma al full stream. Kijkt er nog iemand![]()
Tja, wat hees gehijg, geen volume.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind, ai ai ai....gehoor doktertje misschien,.
Dat eerste begrijp ik, maar dat tweede doet niet ter zake zolang syl helemaal over de zeik is. Blijkbaar is syl bang dat anderen hem serieus nemen. . .quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat snap ik , maar daarom zei ik ook tig posts eerder, dat het altijd nog haar woord tegen dat van hem is, dus laat hem maar met zwart op wit bewijs komen, daarbij wie neemt die mongool nog serieus dan???
Zie ik bij jou een nieuwe avatar?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb er wel een probleem mee als je het consequent doet
Is een gevoelquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. Waar om is ze trailer trash?
Borga is toondoof?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Borga het volgende:
Het is naar maar waar, maar AMANDA heeft de mooiste stem
Dat was inderdaad een behoorlijk loze opmerking!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. Waar om is ze trailer trash?
Ik persoonlijk denk dat de stekker eruit gaat nu Tien eigenlijk niet meer bestaat....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef akveor het volgende:
Theorietje:
Er zijn mensen op vakantie. Zijn ze aan het onderhandelen of DGK doorstart? Zo niet Jaap blijft en Sylvia gaat. Zo ja Sylvia blijft en Jaap gaat en leefden we nog lang en gelukkig?
Van de regels (als die er al zijn) snap ik totaal niets meerquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
De regels en het niveau waren bij de aanvang toch wel wat anders.
Drugs (etc)in NL : http://dutchprisons.spaces.live.com/quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah misschien moet NL is wakker worden kijk om je heen. drugs is de NR 1 inkomst van NL zonder de XTC en de Shell waren we nergens financieel. De wereld omzet in hard drugs is 3600 miljard euro per jaar. daarvan komt 1/3 uit NL, Dus jah was al geaccepteerd voor jij en ik geboren waren.
Same hier....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Marelle het volgende:
[..]
Van de regels (als die er al zijn) snap ik totaal niets meerAlles schijnt te mogen, volgens mij staat er nergens meer een sanctie op?? Tja misschien alleen wanneer er geslagen wordt, ik vind het hele programma zo afglijden, en dat gedoe met Jaap moet ook maar eens afgelopen zijn, ik
erop!!
Nee dat was al zo in de jaren 1999/2003 , nee heb zo mijn bronnen. Lees wel is wat, verder dan alleen internet ofzo...ben freelance journalist ook dus jah je vind wel is wat uit hier en daar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
ok, waar heb je die wijsheid vandaan? Wiki pedia?![]()
Ach, eerder werd er geklaagd dat de redactie zich juist teveel bemoeide met het spel door het opleggen van regels en sancties. Het is het één of het ander.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Marelle het volgende:
[..]
Van de regels (als die er al zijn) snap ik totaal niets meerAlles schijnt te mogen, volgens mij staat er nergens meer een sanctie op?? Tja misschien alleen wanneer er geslagen wordt, ik vind het hele programma zo afglijden, en dat gedoe met Jaap moet ook maar eens afgelopen zijn, ik
erop!!
Wie zijn er op vakantie dan? Frans en Stijn zijn terug . Dat zijn de Goden en Mevr .D Flens blijft het zooitje volgen en aan een aantal wannabee miljonairs privileges geven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef akveor het volgende:
Theorietje:
Er zijn mensen op vakantie. Zijn ze aan het onderhandelen of DGK doorstart? Zo niet Jaap blijft en Sylvia gaat. Zo ja Sylvia blijft en Jaap gaat en leefden we nog lang en gelukkig?
Bij mijn weten is er herhaaldelijk via de telefoon gezegd dat de mensen die over bepaalde zaken moetsen beslissen pas dinsdaavond weer terug waren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie zijn er op vakantie dan? Frans en Stijn zijn terug . Dat zijn de Goden en Mevr .D Flens blijft het zooitje volgen en aan een aantal wannabee miljonairs privileges geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |