Ook........ waarom gaat de mod dan nu zo specifiek in op 1 keer vetklep, nogwel aangedragen door Peter......quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of brian met brianless en amanda met amandel of snollie
Wen er maar aan. Ik hoopt och echt dat Japio oprot na de ontslagronde.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef Marelle het volgende:
Wat een ongelofelijke viezerik die Jaap, wast zelfs z'n handen niet na een 'grote boodschap'!! Gatver gatver gatver![]()
![]()
![]()
Dat is ook het enige positieve van het Jaap verhaal dat Sylvia ook eens getriggerd word... de manier waarop vind ik laag. Net zoals in d'r bed gaan liggen. Als dit zou mogen zal nooit een vrouw kunnen winnen. Okay Cora misschien.quote:
Brian heeft wat minder haar stembanden laten bewerkstelligenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:00 schreef StefanPeeters het volgende:
Klopt het dat Amanda van de week geoefend heeft ? Ik hoor een
lichte verbetering tov vorige week !
Dat heb ik al 2 x gezegd maar eh. . .quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jij snapt er dus ook weinig van met je![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om dat het bijna sociaal geaccepteerd is om harddrugs te gebruiken in Nederland maar om Sylvia te zieken.......en dat lukt Jaap wel zo.....![]()
![]()
![]()
Tja, je kunt ook niet op elke coli-bacterie letten.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef Marelle het volgende:
Wat een ongelofelijke viezerik die Jaap, wast zelfs z'n handen niet na een 'grote boodschap'!! Gatver gatver gatver![]()
![]()
![]()
De vetklep!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef Marelle het volgende:
![]()
![]()
Iemand die ik ken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
Dom blondje zit me ook al tijden dwars
De regels en het niveau waren bij de aanvang toch wel wat anders.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef FuTilE het volgende:
Wat een gehuil hier, zeg... Medelijden lijkt me niet echt op zijn plaats bij mensen die bij hun volle verstand in dit programma zijn gaan zitten
als het je stoort kun je dat melden, dan bekijken we het.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
....... er is een aantal users dat Eric ook consequent aanspreekt met flikker of pisnicht......
Jah misschien moet NL is wakker worden kijk om je heen. drugs is de NR 1 inkomst van NL zonder de XTC en de Shell waren we nergens financieel. De wereld omzet in hard drugs is 3600 miljard euro per jaar. daarvan komt 1/3 uit NL, Dus jah was al geaccepteerd voor jij en ik geboren waren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jij snapt er dus ook weinig van met je![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om dat het bijna sociaal geaccepteerd is om harddrugs te gebruiken in Nederland maar om Sylvia te zieken.......en dat lukt Jaap wel zo.....![]()
![]()
![]()
Dan zijn we het eens dus....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik al 2 x gezegd maar eh. . .
Brian zal Jaap er gewoon in houden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, als dit allemaal gespeelt is, waarom beledigd Jaap dan ook mensen van buiten (Carlos) en dergelijke?
Jaap weet dondersgoed dat hij er donderdag uit gaat, en dat kan hij niet aan (het enige wat ik berijkt heb in m'n leven, is DGK). En hij flipt nu gewoon....
De logica van z'n spel ontbreekt gewoon...
MEn wil hem eruit hebben ---> Jaap zegt te gaan terroriseren ---> Men zegt dat hij dat niet moet doen want dan houden ze hem erin en sluiten ze hem af van alles en iedereen ---> JAap gelooft dat en trekt alle registers los zodat ze hem erin laten en afsluiten van alles en iedereen wat bij hem tot te overwinning staat... Ondertussen zet hij met z'n gestoorde gedrag alleen maar de deur verder open naar buiten..
Waarom zouden de bewoners Jaap er in houden?
Dat zou gewoon debiel zijn.
En het is nog debieler om dat als uitgangspunt te nemen voor je spel zoals Jaap doet...
Maar het gaat dus niet zozeer om de drugs dan wel dat Jaap iets gevonden heeft om haar mee te zieken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah misschien moet NL is wakker worden kijk om je heen. drugs is de NR 1 inkomst van NL zonder de XTC en de Shell waren we nergens financieel. De wereld omzet in hard drugs is 3600 miljard euro per jaar. daarvan komt 1/3 uit NL, Dus jah was al geaccepteerd voor jij en ik geboren waren.
Als je dat mooi vind, ai ai ai....gehoor doktertje misschien,.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Borga het volgende:
Het is naar maar waar, maar AMANDA heeft de mooiste stem
Peter wordt beschermt door achterquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook........ waarom gaat de mod dan nu zo specifiek in op 1 keer vetklep, nogwel aangedragen door Peter......
Het zou geen treitershow worden is gezegd.... En nu heb je de keus je halve leven (ok ik overdrijf) op straat of als vernedering iemands schoenen poetsen... neem me niet kwalijk zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef FuTilE het volgende:
Wat een gehuil hier, zeg... Medelijden lijkt me niet echt op zijn plaats bij mensen die bij hun volle verstand in dit programma zijn gaan zitten
En met jou tegenwoordig de helft van de users hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef avonne het volgende:
[..]
als het je stoort kun je dat melden, dan bekijken we het.
ik noem Eric "pisnicht" als hij een valse opmerking maakt, mocht je mij bedoelen
Dat snap ik , maar daarom zei ik ook tig posts eerder, dat het altijd nog haar woord tegen dat van hem is, dus laat hem maar met zwart op wit bewijs komen, daarbij wie neemt die mongool nog serieus dan???quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar het gaat dus niet zozeer om de drugs dan wel dat Jaap iets gevonden heeft om haar mee te zieken.
Natasja en Nico.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
Tien heeeft dat ruk roze konijnprogramma al full stream. Kijkt er nog iemand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |