andersom ±^wquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:15 schreef wobbel het volgende:
dit topic was nog grappiger dan 't filmpje
Dan ga ik het filmpje niet bekijken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:15 schreef wobbel het volgende:
dit topic was nog grappiger dan 't filmpje
Maar ze hebben kosten noch moeite gespaard voor het intro'tje!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef Adidah het volgende:
Die videomontage is gewoon ook te fout voor woorden.
Precies...weer zo'n topic dat stiekum reclame maakt voor hetgeen het zogenaamd afkraakt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan ga ik het filmpje niet bekijken.
Als dit mijn eigen filmpjes zouden zijn zou ik me dusdanig schamen dat ik er niet eens een verkapt topic over zou durven openenquote:Op woensdag 25 april 2007 00:19 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Precies...weer zo'n topic dat stiekum reclame maakt voor hetgeen het zogenaamd afkraakt.
Zeik niet man het zijn kids, best knap gemaakt door kindersquote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef Spacehamster het volgende:
Door het te linken krijgt het filmpje extra hits die het niet verdient en worden de kijkers "gebrainwashed" met impressies van het produkt.
Kortom reclame want negatieve aandacht is gewoon aandacht.
Je hebt mijn andere topic gelezen hèquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:17 schreef Keesbroekheid het volgende:
Er zijn kuttere reclames hoor, geloof mij nou maar.
Jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Je hebt mijn andere topic gelezen hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |