abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194170
Jaja...bij het zien van de eerste beelden hebben Karin en Mona al de grootste lol samen...gatver
Toch?

pi_194171
gutuhgut....als je overal van kotst, waarom kijk je dan....
Groetjes, Catzilla
pi_194172
Ach ja
wie heeft mijn papegaai gestolen???
pi_194173
Ik dacht dat ze met z'n allen 'die nieuwe'weg zouden stemmen. Gaan ze nu nog even schijnheilig lief zitten doen?
The best in the West
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 01:35:00 #5
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_194174
Zal Mona ook, net als Bianca, een Tarzan in haar tasje hebben ?
Is het al tijd voor aktie ?

pi_194175
Kan die pudding niet ff gaan fietsen met Karin achterop of zo. Die hele ronde van Nederland wordt door die charmante trol om zeep geholpen!!
No more one-liners!!
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 01:56:00 #7
483 sdb
Pluk de dag
pi_194176
Nounounou. Ik dacht ook eerst 'wat een ordinaire ...'maar wacht even af hoe ze is. Slim om al dat lekkers mee te nemen. Maar ik vind het niet leuk dat de bewoners nu weten over de hype om hen heen (kijcijfers, Ruudfanclub). Mona is trouwens wel een copietje van Tara, maar dan ouder.
Life is a moment in space

pi_194177
Mona doet goeie zaken, kan zo het huishouden gaan doen bij dokter van de Ploeg. Bianca gaat binnenkort wel instorten nadat ze van Mona heeft begrepen dat ze buiig overkomt, om half drie s' nachts zegt ze tegen Ruud dat ze heel erg emotioneel is. Karin is aardig maar te slim voor de rest. Sabine erg onbenullig. Ruud is lief maar ook onbenullig.
Bart is bijzonder onbenullig.
Maurice zegt me weinig. Willem is een held!
Als het kalf verdronken is, graaf ik een nieuwe put!
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 02:35:00 #9
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_194178
quote:
op 10-01-1999 om 01:56 AM schreef sdb het volgende:
Mona is trouwens wel een copietje van Tara, maar dan ouder.

Dan mag ik toch hopen dat ze haar in alles copieert en na 10 dagen (of liever nog eerder) ook vanzelf oprot!

"Kutkip!"

pi_194179
Volgens mij is Mona de tweelingzus van Tara maar kon Tara zich nog een operatie bij een plastisch chirurg veroorloven (operatie mislukt patient leeft nog).

[Dit bericht is gewijzigd door Milkman (Datum 01 Oktober 1999).]

Where there's a will...I want to be in it.<P>
pi_194180
Tara's bortsverkleining is anders goed gelukt, als ik haar 'tweelingzus' zo bekijk!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_194181
Mona lijkt op Tara?? No way, ze mogen dan hetzelfde accentje hebben maar daar houdt het dan ook op!
a) Mona ziet er niet uit, Tara zeker wel.
b) Mona is super ordinair, type Mien Dobbelsteen idd WillemsFan. Dat kan ik van Tara niet zeggen.

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
pi_194182
Nee godzijdank is Tara niet ordinair . Jezus weet jij niet wat ordinair betekend ofzo? Wat een takketeef is dat is dat zeg. Maar inderdaad, volgens mij is Mona een Tara-kloon gekloond voor Dolly en dus een beetje mislukt.
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

pi_194183
Mona lijkt behalve haar accent totaal niet op Tara. Ze heeft meer weg gelijkenis met een Big-Mac.
pi_194184
Bianca irriteert me vreselijk en vraagt er om om genomineerd te worden tja en Karin.........
pi_194185
Het vervelende is dat Mona (nog) informatie heeft waar de rest behoefte aan heeft (nieuws, e.d.) ... zou ze al verteld hebben van ramp in japan, de bevind in mexico ... naah, barmuts vertelt vast alleen maar over prive/story/weekend verhaaltjes ...
pi_194186
Robinson, lees mijn posting: Mona is SUPER ordinair, Tara niet. Je gaat nu toch niet beweren dat ze wat dat betreft gelijk opgaan hoop ik? Ik zie het als het verschil tussen een (domme) bloemenverkoopster en een schreeuwend viswijf op een drukke markt.

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 16:06:00 #18
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_194187
Informatie waar de rest nog geinteresseerd in is, en dan heb je het over Japan enzo? Geloof je echt dat dat het nieuws is waar de BB bewoners in geinteresseerd zijn? Je kent de selctiecriteria van BB toch wel??
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 19:13:00 #19
483 sdb
Pluk de dag
pi_194188
Ze heeft vast verteld over de miljoenennota! Of zou ze toch eerder verklappen dat Frans Bauers cd op 1 is binnengekomen???
Life is a moment in space

pi_194189
quote:
op 10-01-1999 om 02:37 PM schreef mderooij het volgende:
Het vervelende is dat Mona (nog) informatie heeft waar de rest behoefte aan heeft (nieuws, e.d.) ... zou ze al verteld hebben van ramp in japan, de bevind in mexico ... naah, barmuts vertelt vast alleen maar over prive/story/weekend verhaaltjes ...

Ik meende gisteren te horen dat ze BB ook via internet volgde. Misschien kent ze "ons" ook wel...

zaterdag 2 oktober 1999 @ 02:11:00 #21
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_194190
Meen je dat van Frans B?
Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 02:24:00 #22
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_194191
quote:
op 10-01-1999 om 07:13 PM schreef sdb het volgende:
Ze heeft vast verteld over de miljoenennota! Of zou ze toch eerder verklappen dat Frans Bauers cd op 1 is binnengekomen???

Het is nog erger gesteld met de Nederlandse muziek als ik al dacht als dat waar is!

"Kutkip!"

zaterdag 2 oktober 1999 @ 09:06:00 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_194192
Mona over de Miljoenennota? Dacht het niet. Die denkt dat er prinsjesdag is omdat Alex dan jarig is...Trouwens, als ze het er al over gaat hebben dan lukt het haar nooit het woord "miljoen" te zeggen, dus dat geeft ze na een minuut of 10 op...
pi_194193
Verheugen jullie je ook al zo op de volgende stemronde? Lijkt me prachtig want de bewoners hebben afgesproken elkaar te vertellen op wie ze gestemd hebben. Poor Mona...
I'm sorry. Did I break your concentration?
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 09:31:00 #25
242 Pinball
Electric Monk
pi_194194
Het unaniem wegstemmen van mona zou ook voorkomen dat V. dit geintje (nwe bewoner) nog een keer uithaalt.

Of zou er bij de mensen die de selectie net niet gehaald hebben nog iemand zitten die masochitisch genoeg is om mona's lot te delen?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')