quote:Op zondag 29 april 2007 21:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Don't be foolish, you foolish fool wearing the foolishly foolish clothes
was er vandaag ook op:Y, was wel vet om weer eens pokémon te zienquote:Op zondag 29 april 2007 21:54 schreef R_B het volgende:
Ik heb inmiddels de 2e badge...en heb team galactic uit een of ander labratorium verslagen...
Heb er nu 9 speeluren exact opzitten...
Heb een beetje lopen kutten toen ik de eerste doorgaan bij dat flowerdorp niet vond....
(tip: als je morgen echt helemaal geen ene tyfus te doen hebt kun je naar de pokemon marathon kijken op jetx...)
Zoals eerder getyped zou ik HMS gewoon leren aan pkmn die je niet gebruikt in battles aangezien deze op 2-3 moves na niet sterk zijn en je ze ook niet continu nodig hebt, een kricketune kan bijv rocksmash cut en strength leren waardoor je een ideale sweeper hebt op het moment dat je die moves gebruiken moet.Als je die moves gaat verdelen onder pokemon in je team zul je schteraf gezien spijt krijgen omdat de gemiddelde pkmn gewoon betere/krachtigere moves leert.quote:Op maandag 30 april 2007 11:56 schreef R_B het volgende:
Ff een andere vraag:
als je de moves zoals cut en rock smash leert aan een bepaalde pokemon en je overschrijft de move met een andere, dan lijkt het er mij op dat je ook meteen vastzit in het spel of niet?
Niet dat ik het gedaan heb, maar toch..stel...
je kan ze niet overschrijven , je kan ze wel laten verwijderen bij de move-deleter(die je overigens pas laat in het spel tegenkomt)quote:Op maandag 30 april 2007 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
dus hm moves kun je niet overschrijven met een nieuwe die de pokemon wil leren?
da's wel iets om op te letten dan.
Het is best te begrijpen dat als mensen 6 pokémon in hun party hebben, ze geen zin hebben steeds terug te lopen omdat je ergens niet langs blijkt te kunnen.quote:Op maandag 30 april 2007 13:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Op surf en evt Waterfall na hebben HMs weinig nut in battles. Daarom kan je beter geven aan pokemon die je toch niet in een gevecht zal gebruiken (zigzagoon bijv. in ruby/sapphire)
Tsja, maarja, het is een best groot offer als er nog geen move tutor/deleter in de buurt is. Daarom heb ik in het begin ook nooit 6 pokemon in mn team die ik allemaal trainquote:Op maandag 30 april 2007 14:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is best te begrijpen dat als mensen 6 pokémon in hun party hebben, ze geen zin hebben steeds terug te lopen omdat je ergens niet langs blijkt te kunnen.
Rock Smash is ook goed te doen als je een steenpokémon in je team hebt, het zijn vooral cut en flash die je maar beter niet aan een teamlid kan geven... vooral flashquote:Op maandag 30 april 2007 16:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Is rock smash dan zo een slechte move om te leren aan gewoon een party pokemon waarmee je ook vecht. want dat heb ik dus gedaan, het geleerd aan geodude
Flash is idd uit den boze.. maar de rest valt nog te doen.. die move deleter komt laat.. maar imo toch steeds net op tijd:pquote:Op maandag 30 april 2007 17:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Rock Smash is ook goed te doen als je een steenpokémon in je team hebt, het zijn vooral cut en flash die je maar beter niet aan een teamlid kan geven... vooral flash![]()
Je bedoelt exp. share ?quote:Op maandag 30 april 2007 20:53 schreef R_B het volgende:
Wat ik trouwens ook heb gekregen wat wel makkelijk is...
Dat is een soort kroon dat je aan de pokemon geeft waarmee je niet battled..
Na het battelen krijgt de pokemon waarmee je gebattled heb experience points....en diegene die die kroon heeft..
zo kan je dus heel makkelijke elke pokemon met een lage level makkelijker 'uplevellen'
Flash is een TM in deze versie.quote:Op maandag 30 april 2007 17:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Rock Smash is ook goed te doen als je een steenpokémon in je team hebt, het zijn vooral cut en flash die je maar beter niet aan een teamlid kan geven... vooral flash![]()
Dat is dan al een gigantische verbeteringquote:
Mijn broertje speelde toen hij 8 jaar was de rock-tunnel uit pokémon yellow uit zonder flashquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is dan al een gigantische verbetering![]()
Maar als je in een grot komt waar het donker is, en je hebt net die TM overschreven met een andere move, wat doe je dan? Kun je hem gewoon kopen?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tenzij ik wil mpen dan wil ik nog wel eens een charizard een venusaur noemen zodat mn tegenstander de verkeerde opponent uitkiest
Ja heb ik ook wel eens gedaan, maar dat was echt te ergquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:42 schreef AmonAmarth het volgende:
[..]
Mijn broertje speelde toen hij 8 jaar was de rock-tunnel uit pokémon yellow uit zonder flash![]()
Niemand?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:14 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand na ongeveer hoeveel badges ik een pal park krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |