Link?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:50 schreef Intrepidity het volgende:
Weet niet wat de gemiddelde importprijs is, maar cd-wow heeft 'm voor 31,90, leek me wel redelijk goedkoop
Ik ben een zeer tevreden klantquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Link?![]()
edit: Laat maar ik heb het al, bedankt
edit2: Alles is daar behoorlijk goedkoop, en geen verzendkosten. Weet iemand of de service ook een beetje te doen is daar?
quote:Op zondag 29 april 2007 09:13 schreef R_B het volgende:
de aap is nu level 25...en zon stenen ding is nu level 17...
Ik heb er nog maar 1quote:Op zondag 29 april 2007 12:16 schreef chatgek het volgende:
Ik ben nu opweg naar de Pokemon League8 Badges gehaald
En ik heb ook nog eens de legendarische Palkia gevangen
![]()
* chatgek is blij
quote:Op zondag 29 april 2007 12:16 schreef chatgek het volgende:
Ik ben nu opweg naar de Pokemon League8 Badges gehaald
En ik heb ook nog eens de legendarische Palkia gevangen
![]()
* chatgek is blij en verslaafd?
Dan heb je best wel raar/slecht getraindquote:Op zondag 29 april 2007 13:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb nu 6 badges, alleen zijn mn beestjes iets te laag in lvl, bij de laatste gymbaas waren zijn pkmn zon5-7 lvls hoger dan mij, maar het was wel enn makkie![]()
Op gegeven moment gaat het best snelquote:
De AI zit hoger dan FR/.LG/Emerald en daarnaast heb ik al 6 pkmn in mn team zitten waardoor het mij veel exp kost, heb vorlgensmij ook nog een aantal trainers overgeslagen dus het kan best zijn dat ik niet echt goed getrained heb, maar toch vond ik het vreemd dat ik die laatste leader zo makkelijk versloeg.quote:Op zondag 29 april 2007 13:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan heb je best wel raar/slecht getraindOf is D/P gewoon moeilijker?
Ik weet.. Maar dan win je nog... Vaak voeren ze een andere aanval uit dan je geselecteerd hebt. Dus als je een slechte move selecteert voert de Pokemon vaak de goede move uitquote:Op zondag 29 april 2007 13:47 schreef Maraca het volgende:
Dat kan leuk worden BMHZe zullen je niet gehoorzamen
Respect afdwingen!quote:Op zondag 29 april 2007 14:24 schreef Erotica_ het volgende:
Mijn Kadabra luistert nooit naar mij.. Hij is nog maar lvl 19Ik had 'm geruild dus zal wel daardoor komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |