En waar ligt dat? Wanneer kom je er ongeveer?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Pal Park is niet iets wat je krijgt. Het is een locatie. Je moet pokemon selecteren van de gba casette die je wilt hebben en die moet je dan vangen in het park.
Lees ff op serebii.net.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:37 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
En waar ligt dat? Wanneer kom je er ongeveer?
Er zijn winkels in Nederland die het spel hebben geďmporteerd, maar dat zal vooral plaatselijk zijn. Er zijn ook internetwinkels die het geďmporteerd hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:47 schreef mini-lellan het volgende:
Iemand die het spel ook gewoon in de winkel heeft gekocht i.p.v. online laten importen?
Ja, Replay Eindhovenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:47 schreef mini-lellan het volgende:
Iemand die het spel ook gewoon in de winkel heeft gekocht i.p.v. online laten importen?
Dus na verloop van zeer korte tijd is je geld op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er staat een hele pagina over op Serebii.net.
Het kwam er volgens mij op neer dat het een soort van Safari zone idee was en je vooral een heleboel ultraballs mee moest nemen.
Das wel jammer idd, moet ik al mn pokemon tussen l63 en l76 uit de gba delen weer opnieuw gaan vangenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er staat een hele pagina over op Serebii.net.
Het kwam er volgens mij op neer dat het een soort van Safari zone idee was en je vooral een heleboel ultraballs mee moest nemen.
idd ik heb er een stuk of 150(ik tel de evoluties ff niet mee) stel dat ik voor elke pkmn 5 ultraball nodig heb om ze te vangen heb ik 900000 gold nodigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus na verloop van zeer korte tijd is je geld op.
Daar zit je dan met tientallen Pokémon op je GBA cart.
Nouja, zo'n vaart zal het denk ik niet lopen. Tegen die tijd heb je wel geld genoeg voor 100+ ultraballs. Het schijnt vooral erg moeilijk te zijn je pokeys tegen te komen in t Pal Park. Maargoed, ik heb er (nog) geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus na verloop van zeer korte tijd is je geld op.
Daar zit je dan met tientallen Pokémon op je GBA cart.
Eitje toch. Paar keer de league uitspelenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
idd ik heb er een stuk of 150(ik tel de evoluties ff niet mee) stel dat ik voor elke pkmn 5 ultraball nodig heb om ze te vangen heb ik 900000 gold nodig
yep, maar ik hoef iig niet te gaan zoeken naar de legendaries en strarters enzo, de starters heb ik overigens zelf gebreed en gelevelt dus die wil ik sowieso overzetten, net als bepaalde item/trade evolutions als scizor , Kingdra en Gengar bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Eitje toch. Paar keer de league uitspelen![]()
Bovendien zal je tegen die tijd wel heel veel via WiFi kunnen doen, lijkt me.
Die zijn natuurlijk niet breedable, daar heb je gelijk in. Dan is het wel een flinke opgave de complete dex te vullen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
Legendaries kan je online toch bijna niet aan komen, om nog maar te zwijgen over Pokémon als Celebi e.d. die niet in de games voorkwamen tenzij je naar zo'n Nintendo/Pokémon fapbijeenkomst bent geweest.
Negeren dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:38 schreef Niek. het volgende:
Door dat pokesav te gebruiken kan je elke pokemon krijgen, als mensen die gecheate pokemon gaan ruilen kan het best lam worden, dan krijg je straks via ruilen een lvl100 mew met alle stats 10x zo hoog als mogelijk.
Dat is wel erg zuur.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:07 schreef __Saviour__ het volgende:
een programmaatje waarme je je save bestand kunt aanpassen. Stats van pokemon aanpassen, items krijgen die je maar wilt enzo.
Dat items krijgen vind ik wel een handige optie, maar het geeft ook de beperkingen aan aangezien je veel van die trade evo items vaak maar eenmalig krijgt terwijl er 2-3 pkmn zijn die met dat item evolueren kunnen, maar ik ga niet meer klooien met dat soort dingen ik heb er een hele mooie saphire gba save mee verkrachtquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:07 schreef __Saviour__ het volgende:
een programmaatje waarme je je save bestand kunt aanpassen. Stats van pokemon aanpassen, items krijgen die je maar wilt enzo.
Ik heb er geen ervaring mee, maar heb van veel mensen gehoord dat ze hem daar besteld hebben. Het enige probleem is de levering door het grote animo voor de games waardoor de distributie het niet helemaal top aankan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:39 schreef Schimpie het volgende:
Maar dat cd-wow is wel gewoon betrouwbaar?
Heb er net namelijk ook Diamond besteld.![]()
HM's kan je alleen verwijderen bij de move tutor, een ventje ergens rond het einde van het spel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:19 schreef R_B het volgende:
Vraagje: Ik wil een pokemon rocksmash geven...er staat bij dat ie 'able' is om het te leren..
Nu wil ik de rocksmash bij een ander beest vervangen, of verwijderen, kan dit uberhaupt?
Gisteren besteld, vandaag verstuurd. Geen last dus van jouw zogenaamde leveringsproblemen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
cd-wow heeft leveringsproblemen las ik op een ander forum, dus je mag nog wel even wachten.
Ik weet nog niet of ik m ga kopen. Als ik 'm ga kopen, dan is dat iig na mijn examens. En ook afhankelijk van een mogelijk vakantiebaantje denk ik.
Hoe heb je het betaald dan? Ik heb het gisteren besteld en betaald via internetbankieren en ik heb nog niet eens een mail gekregen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Gisteren besteld, vandaag verstuurd. Geen last dus van jouw zogenaamde leveringsproblemen.
ccquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:56 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Hoe heb je het betaald dan? Ik heb het gisteren besteld en betaald via internetbankieren en ik heb nog niet eens een mail gekregen.![]()
Dex ook vol enzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Tof spel, speelt erg lekker.
Bijna uitgespeeld denk ik.
Ja, dat is wel een minpuntje.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:08 schreef mini-lellan het volgende:
Eerste indruk is tof! Helemaal is het omdat de laatste Pokémon spel dat ik heb gespeeld Gold is.
Maar wat zie je die xp bar slecht zeg.![]()
Volgens mij is er een Wiki paginaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mn friendcode voor mensen die graag willen battelen: 1718 9718 0477
En ik ga hem vanavond van je zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef Roflbroek het volgende:
Ik heb net Pokemon Pearl bij de next level in Hilversum gehaald.
Ik ben benieuwd.
Ingame own je dus alles.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
M'n lvl 100 Mewtwo succesvol overgezet van pokemon Ruby.
Lol ja, heb de hele league gehaald met alleen Mewtwo, geen enkele potion gebruikt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ingame own je dus alles.
Ik ga, als ik het spel heb, pas overzetten als ik de grote verhaallijn al heb uitgespeeld. Is toch een iets grotere uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |